De ce Dubaiul?

Am spus de mai multe ori ca unul din visurile mele este sa vad Dubaiul. Dar de ce Dubai?

Cred ca sunt atrasa de grandoarea si bogatia acelui loc, de sclipire si exclusivism.

M-am nascut intr-o familie modesta cu niste parinti minunati care au facut sacrificii mari si s-au zbatut ca sa nu-mi lipseasca nimic. Nu pot spune ca am dus dorul de ceva vreodata, daca mi-am dorit o papusa mi-au cumparat-o, daca mi-a placut o rochie si era scumpa mi-au dat bani sa mi-o cumpar, si multe altele.

Evident acum sunt pe cont propriu, imi platesc singura toate datoriile, din castigul meu trebuie sa ma intretin si sa-mi fac anumite mofturi. E greu din venitul care il am sa adun bani pentru un moft numit Dubai, ca e un moft.

Cred ca mi-ar placea sa vad si eu cum traiesc bogatii, cum au magazine pline de aur, hoteluri luxoase, masini, etc cum traiesc fara grija zilei de maine. Desigur ca si la noi sunt bogati, dar mi se pare ca Dubaiul e asa un loc grandios unde traiesc doar bogatii, unde grandoarea, exclusivismul sunt la ordinea zilei.

Cu siguranta ca nu mi-ar placea sa locuiesc acolo si asta nu din cauza religiei musulmane ci din cauza ca ar fi prea mult petru mine, tot mai bine ma simt eu in lumea mea modesta, tot mai mult ma bucur cand imi cumpar o haina, cand fac sacrificii sa obtin ceva.

V-ati gandit vreodata cum ar fi daca ati fi bogati?(ma refer la partea materiala)

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

7 gânduri despre „De ce Dubaiul?

  1. Nice 13/10/2012 la 9:58 Reply

    Din pacate nu pot si nici nu-mi permit sa visez atat de departe. Mi-ar placea sa am un trai decent, sa-mi permit satisfacerea unori capricii mai mici sau mai mari, dar sunt constienta ca nu prea e posibil. Colac peste pupaza, ne-a mai lovit si criza asta care pare a se prelungi la nesfarsit…bogatia, luxul, traiul indestulat sunt atat de departe de mine, practic, o utopie. Oricum grandoare, exclusivism si aur nu mi-as dori, dar, asa cum ziceam, un trai decent, da. Insa, ca tot aminteai tu, m-am cam saturat de atatea sacrificii.

    • Lilly 15/10/2012 la 20:19 Reply

      eu zic ca e gratis sa visezi, poti visa orice, mi se pare ca e singurul lucru de care putem beneficia la maxim
      e greu sa implinesti visuri dar e foarte usor sa visezi, si aceste visuri te tin pe linia de plutire 🙂 iti dau incredere si tarie sa lupti
      stiu ca tu visai la Bora Bora 🙂
      zilele in care traim sunt grele dar clar meritam un trai decent, fara grandoare si bogatie putem trai dar minimul necesar tot trebuie sa il avem
      eu sunt optimista si sigur o sa vina zile mai bune si pt tine 🙂

  2. romuluss 15/10/2012 la 11:24 Reply

    Recomand ca si destinatii turistice Londra, Washington, Munich, Firenze. Marile orase iti ofera un sentiment de forta care este greu de descris in cuvinte. Probabil ca aura unor astfel de orase este intr-adevar plina de putere. Italia este fascinanta din punct de vedere al dualitatii – zona istorica/zona moderna a orasului. Daca stii cum sa vezi Italia poti obtine satisfactii foarte mari.

    Personal nu prefer compania arabilor indiferent ca sunt veniti din paradis. Imi creaza sentimentul de „camera faraonului” – poleita cu aur, plina de cele mai valoroase comori, dar podita cu o patura groasa de serpi de toate culorile si soiurile printre care trebuie sa treci 🙂

  3. Lilly 15/10/2012 la 20:23 Reply

    fiecare loc are farmecul lui, eu mereu raman surprinsa de ceea ce ne ofera natura, de locurile care ne inconjoara, sunt simple dar au un farmec aparte
    cu siguranta ca oarsele pe care le-ai mentionat mi-ar da o satisfactie imensa, sentimente deosebite dar imi place si aceasta latura a mea 😛
    tu la ce visezi? un loc exotic, poate?

    • romuluss 19/10/2012 la 15:33 Reply

      Pe masura ce trec anii visez tot mai mult la viata de farmer. Aici nu ma refer la fermierul roman care sta in conditii absolut de tortura fizica si psihica, ci ma refer la ce inseamna o ferma in occident. Binecuvantarea unor astfel de locuri e greu de imaginat, in schimb sa locuiesti in mijlocul naturii, acolo unde dinamica acesteia se desfasoara din plin este ceva greu de descris in cuvinte. Din cate am inteles Australia ofera conditii bune pentru asa ceva, who knows … maybe, sometime…..

  4. Marmotica 16/10/2012 la 11:28 Reply

    Eu nu il consider un moft. De ce ? Daca exista atunci inseamna ca a fost facut sa fei vizitat. Consider un moft sa iti iei ceva de care poate nu ai nevoie in momentul respectiv, dar sa calatoresti in locuri exotice ? neaaah. Nici mie nu mi-ar placea sa traiesc acolo, dar mi-ar placea foarte mult sa vizitez. Daca ar fi dupa mine as calatori non stop, dar mai trebuie sa stau si cu picioarele pe pamant. Evident ca nu imi permit nici macar un bilet de avion , de cazare acolo nici nu se pune problema in momentul de fata. Dar cine stie mai incolo nu incetez sa sper 🙂

  5. Lilly 16/10/2012 la 18:43 Reply

    in sfarsit cineva care ma intelege 🙂
    cunosc persoane care se sacrifica foarte mult pentru ca sunt pasionate de calatorii. eu nu sunt asa pasionata dar mi-ar placea sa vad anumite locuri 🙂
    sa speram in continuare 🙂 hmmmmm

Lasă un răspuns

