Lunea nu creste iarba!

In fiecare duminica seara vad in online mesaje referitoare la ziua de luni: ” iarasi luni”; „nuuuu, maine e luni”, „nu vreau sa fie luni”, „luuuuuuuuuuuni :(„, „din nou luni” si multe fete triste si amarate etc

Se pare ca ziua de luni e cea mai urata dintre toate zilele. Daca ar avea suflet aceasta zi cred ca ar suferi foarte mult din cauza ocarilor care i se aduc.

Eu consider ziua de luni un nou inceput. Nu zic ca mi-e usor sa ma trezesc luni dimineata in special ca e o zi foarte plina la job si am vazut ca e foarte importanta trezirea si starea de spirit care o am la trezire, lunea dimineata. Daca ma trezesc greu si sunt somnoroasa, mofturoasa asa imi merge toata saptamana. Daca ma trezesc usor cu zambetul pe buze clar am o saptamana frumoasa.

Stiu! sunt superstitioasa dar nu urasc ziua de luni.

Va plac inceputurile? Orice inceput e greu?

Tag-uri:, , , , , , ,

14 gânduri despre „Lunea nu creste iarba!

  1. babymanager 23/10/2012 la 7:33 Reply

    Eu mai mult am o problema cu ziua de duminica, decat cu cea de luni. Luni e cum zici tu: un nou inceput :).

    • Lilly 23/10/2012 la 19:44 Reply

      dar duminica de ce nu-ti place?mie imi place cel mai mult 🙂

  2. addicted 23/10/2012 la 8:20 Reply

    La mine creste, vrei sa iti dau si tie!?? 😆

    • Lilly 23/10/2012 la 19:45 Reply

      iarba proaspata? :)))) vreau 😛

  3. Vis De Toamna 23/10/2012 la 10:04 Reply

    Parca si prea mult weekend nu face bine. Stii sentimentul ala cand te intorci la munca dupa o vacanta?

    • Lilly 23/10/2012 la 19:47 Reply

      cand ma intorc la munca dupa vacanta parca am mainile grele, nu-mi gasesc locul, n-am rabdare 😀
      numai 2 zile sunt in weekend, nu cred ca e prea mult dar tot nu pot uri ziua de luni 😛

  4. Hapi 23/10/2012 la 14:00 Reply

    Si eu ca babymanager.
    Cateodata e mai creepy duminica decat lunea….

    • Lilly 23/10/2012 la 19:48 Reply

      e creepy duminica pt ca se termina repede? nu prea inteleg sentimentul asta legat de ziua de duminica

  5. tink3rbe11 23/10/2012 la 20:09 Reply

    Cred ca tine mai mult de gandire decat de faptul in sine.Eu una ca este luni , joi sau duminica tot dimineata ma trezesc , nu este mare diferenta intre zile.

    • Lilly 23/10/2012 la 20:14 Reply

      mie in weekend nu imi suna alarma decat in mod exceptional, si clar nu ma trezesc duminica la 6.00 cum ma trezesc in cursul saptamanii, weekendul e diferit fata de cursul saptamanii
      sigur gandirea are rolul cel mai important 🙂

  6. Nice 23/10/2012 la 20:10 Reply

    Mie imi place mult duminica, e ziua mea preferata din saptamana. Insa detest lunea. Ieri am fost asa dezamagita ca s-a terminat weekendul…parca mult prea repede. Intotdeauna sunt fericita la sfarsit de saptamana si deprimata, trista, obosita in workweek. Norocul meu cel mare e ca anul acesta lunea e o zi usoara, scurta. Poate cea mai usoara. Si asta mai reduce din suferinta.
    Da, Lilly, inceputurile sunt cele mai grele. Uneori si cele mai frumoase…

    • Lilly 23/10/2012 la 20:16 Reply

      la mine toate zilele zboara, am mai sus si cu alte ocazi ca ma simt ca si cum as fi mereu intr-un carusel, la munca zboara timpul pt ca sunt foarte ocupata iar acasa la fel pentru ca mereu imi gasesc ceva de facut. totusi cred ca vine iarna si o sa am mai mult timp de lenevit 🙂

  7. Marmotica 24/10/2012 la 12:56 Reply

    Cu ziua de luni nu am o problema asa de mare, dar duminica seara ma termina. Cand vad ca se face ceasul 9 si un pic :))) parca turbez. Atunci vreau sa ies, sa ma aerisesc, sa mai prind un pic din weekend.

  8. Lilly 24/10/2012 la 18:22 Reply

    tu plangi dupa weekend, ai mai vrea sa mai fie 🙂 cred ca 3 zile de weekend ar fi perfecte 😛

Lasă un răspuns

