You’ve got mail!

Cine iti trimite mailuri?

La inceputuri mailul era la mare putere, nu prea avea lumea internet acasa si se folosea de internetul din salile special amenajate” internet cafe” si atunci isi scriau mailuri lungi, pline de informatii prietenilor sau rudelor care nu le erau aproape. Apoi a aparut messengerul si mailul a palit in fata acestuia. E mult mai usor sa trimiti mesaje instant decat sa tot dai refresh sa se incarce mailul, poate poate ti-a intrat ceva in casuta de mail.

Unde mai punem si faptul ca la ora actuala internetul nu e doar acasa ci peste tot cu noi prin intermediul telefoanelor si a tabletelor, si e mult mai simplu sa trimitem mesaje instant decat sa scriem mesaje lungi.

La job mailul este la mare putere pentru ca toate informatiile se trimit prin intermediul lui dar in particular se intampla tot mai rar sa primesc mailuri. Bine primesc oferte, informatii, spamuri, bancuri si alte amuzamente dar nu mailuri de la persoane cunoscute. Rar cineva imi scrie un mail.

Voua cine va scrie mailuri? mai scrieti mailuri stufoase cunoscutilor? Va pare rau ca nu va mai folositi de aceasta metoda de comunicare?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „You’ve got mail!

  1. DianaEmma 25/10/2012 la 22:52 Reply

    În principiu multe mailuri în ziua de azi sunt spam. Pe adresa personală. Sau abonări la diverse newslettere. Ce mai primesc mailuri „interesante” la muncă 😆 ; că uneori e și problema de fus orar și problema de fus de muncă (unii merg pe principiul vin târziu, pleacă târziu, eu sunt nițel mai matinală)… e o formă ok de comunicare, mai ales când ai multe informații de transmis.

    Mailuri stufoase personale mai scriu; cam la fel de des ca întotdeauna. Adică destul de rar, mai ales când se adună multe lucruri nespuse cu vreo persoană cu care intratul în contact direct e mai dificil din motive obiective.

    Acum… tot mă încred mai bine în comunicarea verbală… prefer să sun oamenii atunci când pot sau să mă văd cu ei… nu mailuri.

    • Lilly 27/10/2012 la 13:12 Reply

      avand in vedere ca beneficiem de multe minute de vorbit la abonamente sau cartela, e mult mai rapid sa suni decat sa tastezi, si e altfel atunci cand te auzi decat atunci cand scri, la scris noroc cu emoticonsii care ne ajuta sa ne exprimam anumite stari
      la job fara mail nici nu am putea lucra, e o minunatie si mailul asta si tot sistemul informatic de care beneficiem, eu nu ma vad completand registre si scriind una’ntruna 😀 plus ca ar tb angajati o armata d eoameni sa faca ceva ce un sistem informatic face in cateva secunde

  2. pisicaru 25/10/2012 la 23:54 Reply

    Acum mailurile sunt utilizate numai la munca. Precum vremea scrisorilor de dragoste asa a cazut si vremea meilurilor. O zi faina.

    • Lilly 27/10/2012 la 13:14 Reply

      ce vremuri cand primeam scrisori …hhhmmm si acum le mai am :)))bine si arhiva de mailuri o am 😛
      cred ca toate la un moment dat dispar sau sunt inlocuite 🙂

  3. Marmotica 26/10/2012 la 10:26 Reply

    Intr-adevara folosesc mailul foarte mult la munca. Pe cel personal mai tin legatura cu niste prieteni , din cand in cand mai conversam asa. Nu mai folosesc messenger , chatul de la fb destul de rara si am skype la munca ( il folosesc tot in interes de serviciu ) . Prin urmare inca folosesc metoda aceasta pentru ca am mailul personal pe telefon si imi e mai usor sa transmit o informatie importanta pe mail.

    • Lilly 27/10/2012 la 13:17 Reply

      in viata personala mailul e cam depasit, a fost inlocuit cu alte metode de comunicare 🙂 mie telefonul mi se pare cel mai util, rapid suni si obti informatia, nu mai trebuie sa tastezi sute de cuvinte, suni si rezolvi o problema rapid 🙂
      si internetul pe telefon e foarte util, avem informatia la indemana oricand 🙂

  4. Nice 26/10/2012 la 15:08 Reply

    Pai exista telefon mobil, daca vrem sa vorbim, pentru ce sa mai trimitem mailuri? Eu primesc ca si tine, oferte, bancuri, imagini deosebite, newsletter-uri si foarte rar chestii de suflet de la cunoscuti. Poate daca as avea prieteni in strainatate, da, am folosi mailul si messul, dar asa?

    • Lilly 27/10/2012 la 13:18 Reply

      messengerul eu inca il folosesc mult 🙂 imi place metoda asta de comunicare si emoticonsii 🙂

  5. Hapi 26/10/2012 la 18:31 Reply

    Well 🙂
    Prietenii. Cu toti prietenii mei apropiati corespondez pe mail.

    • Lilly 27/10/2012 la 13:19 Reply

      stiu ca tie iti place sa comunici prin mesaje 🙂

  6. Pato Basil 28/10/2012 la 14:13 Reply

    Mail= business… doar in mediul asta mai e la putere.

    • Lilly 30/10/2012 la 20:06 Reply

      mi-ar placea sa primesc si eu propuneri interesante pe mail 😛

      • Pato Basil 08/11/2012 la 23:07

        sa stii ca eu primesc, nu ma plang 😀

  7. addicted 29/10/2012 la 8:40 Reply

    Cei care imi citesc blogul si vor sa impartaseasca ceva ( un banc, o povestire amuzanta, o poza, o intamplare, o parere etc. ) si colaboratorii imi mai dau e-mail. 🙂

    • Lilly 30/10/2012 la 20:07 Reply

      te bucuri cand vezi ca ti-e plina casuta de mailuri faine si interesante? 🙂

  8. colorbliss 05/11/2012 la 10:40 Reply

    Primesc multe mailuri de la colegii de facultate, unele adresate doar mie, altele adresate tuturor (avem grup yahoo si fiecare isi spune oful pe-acolo) 😛 In rest, destul de rar, mai primesc de la cunoscuti/prieteni… insa nu mailuri stufoase, cum se scriau candva, ci asa… cateva randuri. Mesaje mai stufoase am primit pe facebook, chiar. Si primesc multe notificari de la bloguri 😛

    Mie mi-e dor de scrisori sincer 🙂

  9. Lilly 05/11/2012 la 20:03 Reply

    cui i-ai scrie o scrisoare? unei vedete? sau unei persoane dragi?

    • colorbliss 05/11/2012 la 23:22 Reply

      Aaa… unei vedete nu m-am gandit chiar niciodata sa ii scriu :))
      Cred ca unor persoane dragi… scrisorile te determina sa scrii cu adevarat, sa pui totul acolo pe hartie. Mesajele astea instant ne fac sa folosim 3 cuvinte pentru lucruri mult mai complexe de atat…
      Ma rog, avantaje si dezavantaje 😛

Lasă un răspuns

