Si ce daca?

Care a fost motivul pentru care ai zambit azi?

Ziua mea a inceput cu multe probleme si nervi, uneori reusesc sa fac in asa fel incat sa nu ma las afectata de probleme dar asta nu inseamna ca imi iese intotdeauna, la fel nici azi nu mi-a iesit. Am fost posomorata toata ziua, nici vremea de’afara nu m-a ajutat prea mult. Ma gandeam la job oare ce motiv sa gasesc ca sa zambesc? Evident ca daca vreau sa recunosc chiar am multe motive pentru care sa zambesc, dar nu asta vroiam, ci asa un zambet instant, fara sa ma gandesc de unde si cum a aparut?

Si mi-a reusit cand am vazut niste poze cu un bebelus dragut foc, instant mi s-a luminat fata.

Sigur o sa mai fie si alte zambete in seara asta!

Smile!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

11 gânduri despre „Si ce daca?

  1. tink3rbe11 30/10/2012 la 20:12 Reply

    🙂

  2. Nice 30/10/2012 la 22:24 Reply

    Si eu am avut o zi groaznica la serviciu, dar gandul la apropierea weekendului(mai am doua zile) imi da aripi si ma face sa nu-mi pierd optimismul. 😀 Eh, dar bebelusii sunt si preferatii meu, cred si eu ca ai zambit instant la vederea unuia. 🙂

    • Lilly 31/10/2012 la 19:45 Reply

      peste 2 zile ajunge weekendul 🙂
      azi ai avut un motiv sa zambesti?

      • Nice 01/11/2012 la 0:29

        Din pacate nu, Lilly, am anchilozat, m-am ramolit de tot. :)) Nu m-am mai putut misca… As vrea sa fiu iar ca noua, nu stiu ce sa fac.

  3. babymanager 30/10/2012 la 23:14 Reply

    zambetul fiicei mele, m_a facut sa zambesc!

    • Lilly 31/10/2012 la 19:46 Reply

      ce norocoasa esti! la cat e de dulce ne face pe toti sa zambim 🙂

      • babymanager 01/11/2012 la 1:10

        Ce ma bucur ca va face si pe noi zambareti :)!

  4. Hapi 01/11/2012 la 13:50 Reply

    Motivul pentru care am zambit ieri cu toti dintii? Am prelungit un contract. Cel mai important 🙂 Iuhuuuu

  5. colorbliss 05/11/2012 la 10:44 Reply

    Daaa, e minunat cand te poti bucura de lucruri aparent marunte, dar care iti aduc in mod spontan zambete! hihi, bebelusii au intr-adevar acest efect 😛
    Ieri am zambit din cauza unui prieten, din cauza ideilor traznite pe care le are, mai exact. Azi… ramane de vazut…

  6. Lilly 05/11/2012 la 20:02 Reply

    eu nu as putea trai fara sa ma bucur de lucruri marunte:) si imi place cand se intampla sa simt fericirea instant 😛
    sigur au fost si azi lucruri placute!

    • colorbliss 05/11/2012 la 23:24 Reply

      In cele din urma au fost, Lilly! 🙂 A plouat azi cu soare, stii? Si am avut onoarea de a ma plimba prin ploaia aia frumoasa… Mi-am revazut un verisor, am reparat (atat cat se poate) o greseala. Da, au fost 🙂

Lasă un răspuns

