Bu-hu-ha?!?

Nu-i asa ca deja vi se apleaca de atata buhuhu? in curand si mie, dar intai scriu postarea sapoi.

Clar suntem fascinati de americani altfel nu le-am imprumuta sarbatorile si ne-am bucura alaturi de ei. Daca vrem sa fim ca si ei atunci e un „must” desi totul se leaga oarecum.

Cand eram mica nu stiam de halloween dar cu toate acestea vara luam din gradina dovleci si ii transformam in Dracusori. Decupam frumos o parte din el, scoteam toti samburii, le faceam ochi, gura, nas si puneam inauntru o lumanare sau cateva paie carora le dadeam foc si ne minunam ce frumos se vede focul prin decupaje.

Imi amintesc ca eram in vacanta de vara alaturi de verisorii mei si ne jucam in curte si gradina la bunica, si ne vine noua cheful sa facem dracusori. Ne punem pe treaba si realizam cateva exemplare chiar reusite. Atunci cand esti copil nu te limitezi doar la o idee ci o idee naste alta idee, si asa ajungem noi sa punem dracusorul cu paie aprinse in poiata bunicii fara sa realizam ca la un metru jumate distanta era podul plin de fan.

Dupa ce am dat foc paielor din dracusor am aduna copiii de pe drum sa ne jucam v-ati ascunselea cu gandul de a-i speria. Cand ne jucam mai bine apare si bunica, cred ca i-a stat inima in loc cand a vazut cum ne jucam cu focul la o distanta infima fata de sura si fanul din pod. Ne-a amenintat ca o sa facem pisu in pat noaptea daca ne mai jucam cu focul si ne-a confiscat dracusorii drept pedeapsa.

Eu n-am sarbatorit niciodata halloweenul dar anul asta, la job, am dus un dovleac, l-am decupat frumos si am pus in el o lumanare, am avut si dulciuri cu aceeasi tema 🙂 Nu va spun ce miros de dovleac copt s-a facut in tot biroul si ce pofta ne-a starnit. Maine cred ca il punem la microunde si-l coacem de’adevaratelea.:)

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Bu-hu-ha?!?

  1. addicted 01/11/2012 la 17:46 Reply

    Mie mi se apleaca de la tot ceea ce reusim cu brio sa… „imprumutam”. 🙂 Ne e realmente greu sa ne tinem de sarbatorile noastre dar de ale altora deloc! Trist.

    • Lilly 05/11/2012 la 19:53 Reply

      se pare ca ceea ce au altii ne place mai mult 😀 si dam usor cu piciorul la ceea ce avem noi 😦

  2. Nice 01/11/2012 la 20:04 Reply

    Nu am sarbatorit niciodata Haloween-ul, dar ador dovlecii. Pentru infatisare(i-as tot poza sculptati diferit), gust si seminte. Dar Halloween-ul e o sarbatoare interesanta, fascinanta pentru cei tineri mai ales si, din cate stiu, s-a raspandit pretudindeni. Nu e un lucru rau sa preiei ceva care prinde, care te face fericit. Daca au facut toti, era normal s-o facem si noi.

    • Lilly 05/11/2012 la 19:54 Reply

      se pot face aranjamente frumoase in casa cu ajutorul dovlecilor 🙂 dar si poze faine 😉

  3. Hapi 03/11/2012 la 19:12 Reply

    Cred ca singura ocazia cu care am sculptat dovleci a fost acum 5 ani cand am petrecut Haloweenul absolut intamplator- la o familie de nemti care are 5 copii. >Cumparasera costume pt toti (sa-si imaginezi ca sub 30 de euro nu gasesti costume ) si megeau la „speriat” pe la vecini 😀
    Cand eram acasa mergeam cu ai mei la Luminatie

    • Lilly 05/11/2012 la 19:55 Reply

      in Ardeal Sarbatoarea Luminatiei e foarte raspandita, si eu particip ori de cate ori am ocazia 🙂

  4. colorbliss 05/11/2012 la 10:49 Reply

    Eu nu stiam de Halloween pana nu am inceput sa pictez oameni pe fata 😛 Nici acum nu il sarbatoresc, nu ma regasesc in el. Imi plac in schimb decoratiunile cu dovlecei 😛
    Aaaa, in urma cu vreo 3 ani cred ca am iesit si eu de Halloween cu grupul de oameni pe care ii pictasem in seara respectiva! A fost amuzant oarecum, dar mi se pare ca asta putem face in orice alta zi (sa ne mascam, imbracam, pictam si sa iesim in oras 😛 )

    E simpatic dovlecelul vostru, Lilly 😛 Mi s-a facut si mie pofta acum!! :))

    • Lilly 05/11/2012 la 19:57 Reply

      am vazut cateva poze si chiar te pricepi la pictura, mi-a placut ce am vazut 🙂
      am facut si dovleac la cuptor in weekend sia fost f bun, sa-ti faci si tu 🙂

  5. babymanager 08/11/2012 la 23:41 Reply

    Eu nu suport, nebunia asta cu sarbatorile importate! pe langa ca mi se pare un kitch social, dam dovada si de lipsa de personalitate!

  6. Lilly 11/11/2012 la 20:49 Reply

    la cat de mediatizate sunt si cata verva se face nu prea are lumea cum sa le rateze, am vazut ca au fost pline cluburile si anul asta

Lasă un răspuns

