Melancolie de toamna!

Am luat laptopul in brate si m-am asezat confortabil in pat. M-am uitat pe geam inainte, e ceata si rece, doar caldura casei iti mai scoate cate un zambet.

E toamna tarzie si vine iarna. A disparut veselia si pofta de viata din timpul verii. De cand s-a schimbat ceasul si se face intuneric mai repede nu mai am nici un chef sa ies, nici prin mall n-am mai fost demult, sa dau un ochi prin magazine in cautarea unor lucruri frumoase desi ar trebui sa ma mobilizez pentru ca luna decebrie vine cu multi sarbatoriti si cadouri.

De’asta iubesc vara pentru ca am mai multa energie si pofta de viata, cum dispare soarele si ne cuprinde intunericul asa imi scade pofta de viata si veselia. Toamna si iarna ma simt ca un urs care hiberneaza cu singura diferenta ca mai ies din casa sa-mi procur hrana si nu dorm tot timpul, de’altfel as sta numai la caldurica. 

M-a cuprins relaxarea ascultand Andre Rieu, o sa caut un film si o sa adorm uitandu-ma la el, si cand o sa ma trezesc o sa zambesc soarelui daca dispare ceata.

O seara relaxanta de noiembrie!

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Melancolie de toamna!

  1. colorbliss 18/11/2012 la 0:34 Reply

    E superba muzica lui Andre Rieu 🙂 Uite, mi-am amintit ca voiam sa vad filmul asta: Phantom of the Opera. Dar parca nici de filme nu am chef, m-am pus pe citit 😛
    Mie imi place perioada asta… As vrea sa am mai mult timp pentru mine, sa fac fix ce vreau eu – m-as plimba mult…

    E extraordinar de linistitoare muzica! O ascult acum si parca mi-a schimbat starea de spirit total…

    • Lilly 18/11/2012 la 13:10 Reply

      si eu mi-am indus starea de relaxare prin muzica 🙂

  2. Nice 18/11/2012 la 11:39 Reply

    Ai schimbat tema, felicitari, imi place mult. 🙂
    Cat despre faptul ca se insereaza atat de devreme, e partea care nu-mi place deloc la toamna. Si cea cu ploile nesfarsite, noroc ca nu am avut parte de ele.
    Nici eu nu prea ies din casa, adica nu vreau sa ies, dar nu am incotro. Mereu se iveste cate ceva si imi da planurile peste cap. 😀
    O saptamana frumoasa, Lilly. 🙂

  3. Lilly 18/11/2012 la 13:13 Reply

    merci! din cand in cand schimbarile sunt binevenite 🙂
    la Cluj e ceata si foarte rece, iar gandul ca trebuie sa ma imbrac gros si sa zgribulesc de frig ma tine mai mult in casa, aici e placut 🙂
    lipsa soarelui imi da asa o tristete 😛
    o saptamana frumoasa si tie!

  4. romuluss 19/11/2012 la 1:10 Reply

    Iarna are farmecul ei. Nu voi zice ca iarna nu-i ca vara pentru ca asta e deja slogan politic 😀 .

    De mic copil am asociat vacanta cu frumusetea sarbatorilor de iarna cu hainele de sarbatoare ale naturii. Mirosul de brad impodobit in casa insemna ceva magic. Tot acest univers ma facea sa simt o libertate greu de exprimat in cuvinte. Iubesc colindele frumoase.

    Vara impreuna cu vancata mare si iarna imbracata in straie de sarbatoare faceau un vartej de fericire in sufletul meu. Ma bucur ca vine iarna, in schimb anul acesta banuiesc ca nu voi auzi scartaitul omatului proaspat sub picioare, in schimb voi privi cu drag la cerul instelat care m-a fascinat din totdeauna 🙂 .

    Anul trecut imi placea sa ies pe balcon si sa simt aerul rece, sa privesc cerul instelat de la inaltimea etajului 8. Inaltimea ma facea sa vad mai aproape cerul decat pamantul. Dupa ce lasam mirosul de iarna sa imi intre in piept reveneam cu alt elan inauntru.

    Desi tarisoara noastra are atat de multe minusuri incat poti umple biblioteci intregi cu ele daca ti-ai propune sa le scrii, cu toate astea ti se face un dor de cerul vazut ce acopera Romania, de simti cum fata ti se brazdeaza de urme calde lasate de lacrimi. E vitrega tarisoara pentru ca a fost lovita de multe greutati sute de ani, dar are ceva magic in ea 🙂 .

  5. Lilly 19/11/2012 la 20:07 Reply

    cand e zapada afara si scartaie sub picioare imi place si mie 🙂 ma simt ca o printesa care calca pe stelute 🙂
    in schimb ceata, frigul nu-mi sunt prieteni 😛
    sper sa regasesti frumusetea sarbatorilor de iarna si pe meleagurile straine 🙂

Lasă un răspuns

