Simti…?

Ne vine sau nu sa credem e sfarsit de an 2012, luna decembrie intotdeauna e cea mai scurta luna din an chiar daca are 31 zile, viteza cu care trece e peste masura perceptiei noastre. E cea mai animata luna din an, zilele scurte, noptile lungi, frigul de afara, luminile de pe strazi, stralucirea hainelor de sarbatoare in care e imbracat orasul ne face sa simtim pe sira spinarii fiorul bucuriei. E luna bucuriei si a cadourilor.

Febra cumparaturilor, stressul cadourilor, agitatia, viteza cu care trec zilele de multe ori e obositoare si ne alunga bucuria pe care ar trebui sa o simtim.

Ieri la job am fixat radioul pe Napoca Fm si in linistea animata doar de clickuri si zgomotul tastelor am ascultat colinzi si cantece de Craciun. Ne-am trezit dintr-o data ca parca incepem sa intram in spiritul Craciunului mai ales ca a aparut asa razlet si cate-un fulg de zapada.

Fiind atmosfera propice am inceput sa discutam despre retete de prajituri si meniul pentru Craciun. Nu stiu in birourile voastre cum e dar la noi subiectul preferat este mancarea, putem vorbi la nesfarsit si tot nu ne saturam, mereu gasim acest subiect interesant desi il abordam aproape zilnic.

Am hotarat sa pastram traditia si sa ne facem mici cadouri de Mos Nicolae care constau in dulciuri si fructe, ne bucuram mai ceva decat copiii cand gasim biroul plin de ciocolatele, fructe sau decoratii de Craciun. Le savuram pe fiecare cu pofta cu care savuram ceva dulce in copilarie.

Bradul inca nu l-am impodobit dar poate maine ne permite timpul si il impodobim, avem doar o decoratiune pe usa si cateva decoratii pe geam dar urmeaza sa facem  biroul un loc in care sa simtim bucuria sarbatorilor, ca tot stam mult pe acolo.

Cam asa ne-am indus noi bucuria sarbatorilor, asa am intrat in spiritul Craciunului si sunt sigura ca aceste sentimente se vor intensifica odata cu venirea lui Mos Nicolae si impodobirea bradului.

Voi ce faceti ca sa simtiti atmosfera specifica Craciunului si a Sarbatorilor de iarna?

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „Simti…?

  1. tink3rbe11 04/12/2012 la 22:08 Reply

    Ne gandim sa scoatem pe rand de la naftalina…..o instalatie….un mos de fereastra luminos…unul de fereastra de interior…o ghirlanda…doua!
    Decoram!!!!

    • Lilly 05/12/2012 la 18:00 Reply

      sigur o sa impodobiti toata casa foarte frumos 🙂

  2. Nice 05/12/2012 la 9:12 Reply

    Eu am inceput sa scriu pe blog despre sarbatori inca din prima zi de iarna. Apoi sper sa merg la shopping sa-mi cumpar ceva util si uite asa, incet-incet, sa intru in spiritul Craciunului, al acestor zile magice de sfarsit de an.
    Mi se pare tare dragut modul in care voi stiti sa va bucurati de sarbatori. 🙂 Felicitari!

    • Lilly 05/12/2012 la 18:02 Reply

      multumim Nice! te asteptam pe la noi daca vrei sa te rasfeti cu ceva dulce 🙂
      iti doresc un Mos bogat care sa-ti indeplineasca toate dorintele 🙂

      • Nice 05/12/2012 la 19:14

        Multumesc de invitatie, Lilly. 🙂 O sa va arat pe blog tot ce-mi va aduce Mosul. 😀

      • Lilly 05/12/2012 la 19:19

        cu mare placere 🙂 abia astept sa vad ce ti-a adus pentru ca stiu ca tu esti foarte cuminte 🙂

  3. Mihai Motrescu 05/12/2012 la 14:46 Reply

    eu ascult magic fm de vre-o 2 zile si o sa ma duc la o plimbare pe eroilor daca s-a dat drumul la lumini in oras

  4. Lilly 05/12/2012 la 18:03 Reply

    in seara asta se da drumul la lumini, ca sa vada Mos Nicolae unde trebuie sa aterizeze 🙂

  5. Hapi 06/12/2012 la 20:31 Reply

    Da, am inceput sa simt si eu 🙂
    – atmosfera din centrul orasului si din magazine, e de vis! Ok, aglomeratia ma deranjeaza putin , trebuie sa spun ca aici din 1 decembrie pana in ianuarie e aglomerat in fiecare zi iar ianuarie e din nou aglomerat ca incep reducerile de sezon si stau intr-un oras turistic , cu un centru frumos, atractiv pentru cei din zona de nord vest.
    – impachetarea si trimiterea cadourilor-o fac cu muuulta placere

  6. Lilly 07/12/2012 la 18:33 Reply

    Germania e renumita pentru targurile de Craciun, ornamente si alte aranjamente 🙂 sa ne faci si noua macar niste poze sa vedem cum arata centrul si targurile de Craciun 🙂
    iti place mai mult sa daruiesti sau sa primesti?

  7. Hapi 07/12/2012 la 19:18 Reply

    Imi place sa daruiesc. Dar n-.a fost mereu asa 🙂
    O sa fac poze cat de curand, n-am prea iesit de cand m-am intors am avut treaba cu hartii, finante, chestii si am asteptat sa se reduca putin fulguiala.
    Cred ca acum sunt targuri frumoase si in Romania. Sunt curioasa de preturi…..

    • Lilly 09/12/2012 la 11:55 Reply

      a nins si la Cluj, avem o patura groasa de zapada 🙂
      preturile? mereu destul de mari, ca si in Romania 🙂 asteptam reducerile ;P

  8. Yamasha 07/12/2012 la 22:58 Reply

    Momentan sunt prea ocupat ca sa ma gandesc la sarbatori…sa se termine campania 😀

    • Lilly 09/12/2012 la 11:55 Reply

      esti implicat in politica? 😀

  9. Marmotica 08/12/2012 la 0:01 Reply

    Am impodobit bradul la birou si la sfarsit de program inchidem lumina pe ultimele 5 minute ca sa vedem bradutul cu luminite. Ne relaxam asa un pic dupa o zi groaznica.
    Acasa vom incepe in saptamana de dinaintea Craciunului si bradul in ajun. In rest, ma uit dupa cadouri , incerc anul asta sa iau mai din timp cateva cadouri, poate reusesc,

    • Lilly 09/12/2012 la 11:56 Reply

      poate faci cateva poze cu bradutul de la birou 🙂

  10. colorbliss 08/12/2012 la 23:47 Reply

    Cadouri si ninsoareee. Si mandarine, mi-am tot cumparat in ultima perioada. Probabil voi merge la bunici, doar acolo reusesc sa simt acel spirit al sarbatorilor, cu adevarat. Chiar daca merg doar pentru o zi, ma linistesc.

  11. Lilly 09/12/2012 la 11:56 Reply

    Craciunul la tara are alt farmec, alt miros 🙂 daca mai e si zapada atunci e de vis!

Lasă un răspuns

