Anul asta, nu?

Va amintiti de proiectul initiat de Roscata anul trecut? S-a numit Xmas gift Xchange. Un proiect de care eu m-am bucurat foarte mult care mi-a mers la suflet facand schimb de cadouri cu Pato si cu Marmotica.

A fost foarte interesant sa caut cadouri si sa deschid cadouri, sa astept sa ridic coletul de la posta sau sa ma gaseasca curierul. Cred ca toata lumea s-a bucurat de aceasta initiativa dar eu sunt putin trista, anul acesta nu mai facem? Voi ce spuneti?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

17 gânduri despre „Anul asta, nu?

  1. Pato Basil 10/12/2012 la 21:39 Reply

    Pe mine nu ma deranjeaza deloc :D, anul trecut am facut cu 2 clujence … cu tine si Iulia 😀

  2. Lilly 10/12/2012 la 22:44 Reply

    si anul acesta ce ai prefera?

  3. Pato Basil 11/12/2012 la 9:20 Reply

    o supriza :)), dar tu?

    • Lilly 11/12/2012 la 19:18 Reply

      o surpriza placuta 🙂

  4. Hapi 11/12/2012 la 11:09 Reply

    si cum ati facut cu schimbul de cadouri? Se stabileste un plafon sau ceva?

  5. Marmotica 11/12/2012 la 12:31 Reply

    Mi-ar placea sa particip si anul asta, chiar m-am simtit super cand am primit cadoul de la tine 😛
    @Hapi , din cate imi aduc aminte anul trecut s-a stabilit sa fie ceva simbolic sau sa nu fie o suma prea mare cheltuita. Gasesti pe blog la Roscata -http://roscata.ro/2011/11/xmas-gift-xchange/

  6. Lilly 11/12/2012 la 19:20 Reply

    si mie mi-a placut cadoul tau 🙂 daca sunt doritori o sa facem si in acest an pe Mosu 😛

    merci de ajutor 😉

  7. Nice 11/12/2012 la 20:47 Reply

    Eu deja mi-am exprimat optiunea, nu mai doresc sa particip, data trecuta am cautat indelung cadouri, tin minte ca efectiv nu am stiut ce sa aleg… Desigur, la capitolul cadouri eu nu sunt foarte inspirata… Dubiile ma coplesesc. Sunt extrem de nehotarata.

  8. Lilly 12/12/2012 la 18:00 Reply

    nici eu nu ma pricep prea bine la alegerea cadourilor dar pana la urma ma descurc eu cumva:) pt fete mi se pare ca e mult mai usor de ales un cadou decat pt un barbat 😛

  9. Vis De Toamna 13/12/2012 la 0:49 Reply

    Eu as fi vrut, dar mi’e greu sa dau mai mult pe transport decat pe cadoul in sine, in plus, anul asta e sarac de tot :(.

  10. Vis De Toamna 13/12/2012 la 0:51 Reply

    Trebuia facut de la inceputul lunii, dar daca faceti schimburi intre voi, in tara, e bun chiar si acum ;), ramane doar sa vreti si sa aveti imaginatie ;). Bafta multa! :*

    • Lilly 13/12/2012 la 21:03 Reply

      multumim 🙂 cred ca anul acesta nu se mai face, vom vedea anul viitor

  11. addicted 13/12/2012 la 19:10 Reply

    Eu asa am cunoscut o persoana ce acum imi e tare draga si cu care-mi place sa imi petrec timpul – Cris-Mary! Ii multumesc roscatei pentru ca daca nu era ea cu ideea nu se intampla asta. 🙂

    • Lilly 13/12/2012 la 21:04 Reply

      Mosul nu ti-a adus doar un cadou ci si o prietena 🙂 ce frumos!
      si eu am fost entuziasmata de idee, poate anul viitor reluam 🙂

  12. Pato Basil 13/12/2012 la 19:17 Reply

    Cu parere de rau, trebuie sa zic pas anul asta :(( stau foarte prost cu timpul… iar saptamana viitoare o sa plec de acasa. E ciudat tare anul asta.

  13. Lilly 13/12/2012 la 21:05 Reply

    nu e nici o problema 🙂 poate 2013 o sa fie un an mai bun 🙂

  14. Marmotica 17/12/2012 la 23:38 Reply

    Ha, deci pe 2013 then 😦 Abia acum am apucat sa citesc si eu . Cred ca o sa imi fac in fiecare zi ceai tonic de ginseng sa am timp si energie pentru toaaate informatiile din blogosfera ::)))))

Lasă un răspuns

