Agitatie si relax!

Nu stiu barbatii cum sunt dar noi femeile pentru saptamana dinaintea Craciunului ne facem programari pe la saloane pentru epilat, coafor, manichiura, pedichiura, masaj, tratament facial, etc. Nu putem sa intampinam sarbatorile fara putin rasfat inainte. Bine si curatenia, mancarea, prajituritul tot noi il facem, cel putin unele dintre noi.

Ne mai preocupam si de cadouri pentru cei dragi ca nu putem sa-i ignoram pe cei mici din familie, pe prieteni, parinti, si jumatati. Noi trebuie sa venim cu idei de cadouri, sa cautam prin tot orasul, sa facem calcule si socoteli sa ne incadram in buget si sa fie cadourile pe placul celor dragi.

Apoi facem meniul de Craciun, ce gatim si ce prajiturim, stabilim cate zile stam la mama, cate zile stam la soacra, facem liste imense de cumparaturi si dam din coate sa prindem ultima punga cu mac de pe raft. Evident ca partea masculina e cu suportul si caratul. Intr-un fel mi-e mila de toti barbatii, ca ii purtam cu noi prin magazine, ii punem sa care carucioarele si sa aiba rabdare de fier ca nu ne putem hotari ce gramaj sa aiba nuca de cocos, dar cum sarcinile trebuie impartite altfel nu se poate.

Ce sa facem daca noi suntem responsabile cu detaliile si organizarea? musai sa ne zbatem ca sa iasa totul bine.

Pentru toate acestea Mosul sigur nu o sa ne uite si o sa ne rasfete prin cadouri minunate.

Voi cum va rasfatati? Ce v-ati cumparat? Cum va relaxati in aceasta saptamana? Ce vreti sa va aduca Mosu?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

20 de gânduri despre „Agitatie si relax!

  1. Hapi 20/12/2012 la 18:59 Reply

    Am fost foarte economa la cumparaturi, in afara de masa in familie si niste colinde – nu voi „tine” Craciunul. Sigur, asta nu inseamna ca nu ma bucur de Craciun, doar ca sunt pe fuga, am drumuri de facut. Si in weekend si a doua zi de Craciun, voi fi pe drum asa ca nu avea rost sa cheltui…mai ales ca se apropie reducerile
    Cadourile catre membrii familiei le-am trimis , au ajuns….

    • Lilly 20/12/2012 la 21:43 Reply

      dupa vacanta din Maroc acum ai bateriile incarcate si trebuie sa faci treaba, eu simt nevoia unei vacante, a fost o luna grea si epuizanta 🙂
      ce gatesti bun pentru masa de Craciun? macare traditionala romaneasca? niste sarmale? 🙂

      • Hapi 21/12/2012 la 19:05

        O sa gateasca al meu….kataef si supa de linte
        Iar eu probabil fac o tava de lasagna si niste pulpe la cuptor. Musafiri nu avem asa ca….e destul 🙂

      • Lilly 21/12/2012 la 19:11

        foarte bun meniu 🙂

  2. Nice 20/12/2012 la 20:49 Reply

    La mine Mosul a venit anul asta cu ditamai sacul de cadouri. O sa le arat pe blog. 😀 Am primit smartphone-ul mult visat si restul nu mai conteaza. :))
    Relaxarea incepe de maine, dupa ce trec pe la service. 😛

    • Lilly 20/12/2012 la 21:45 Reply

      ma bucur ca ai avut un Mos generos si ti-a indeplinit dorinta 🙂
      vacanta placuta!

  3. Pato Basil 20/12/2012 la 22:23 Reply

    asa chinui tu barbatii :))? hmm

    Nice ma bucur pentru tine!

  4. Lilly 20/12/2012 la 22:24 Reply

    :)))) da! ii rasfat dar ii si chinui, recunosc 😛

  5. […] Gândacul, Geanina Lisandru, Grapefruits, Constantin, De toate, Ioan, Ion, Iulian, Ivan, Violetik, Lilly, Lucian, Luna Pătrată, Livia, […]

  6. deea 21/12/2012 la 23:41 Reply

    Eu tocmai m am rasfatat cu o baie lunga si o manichiura si un palton:x…niciunul din rasfaturi programat.

    Am programat totusi mersul dupa cadourile pentru cei dragi, abia astept:)

  7. Lilly 22/12/2012 la 18:22 Reply

    bine ai venit!
    imi place rasfatul tau 🙂
    ai reusit sa iei cadouri? o sa se bucure cei dragi!

    • deea 28/12/2012 la 16:01 Reply

      Daa, pentru toti, au fost fericiti, incantati ca niste copii. Dar a trecut, prea repede, din pacate:)

  8. Cristina 23/12/2012 la 12:04 Reply

    Încă n-am ajuns să mă răsfăț, nici la meniul de gătit pentru sărbători, încă sunt la muncă.

    • Lilly 27/12/2012 la 18:37 Reply

      joburile ne obosesc, ne rapesc timpul, ne fac de multe ori incapabili de a trai bucuriile dezi de zi
      sper ca ai ajut un Craciun frumos, eu iti urez Bun venit! si te mai astept pe aici 🙂

  9. babymanager 25/12/2012 la 1:52 Reply

    Mosu sa vina cu sanatate si intelepciune! Numai ce am terminat racitura de curcan… maine imi vine familia la masa 🙂

    • Lilly 27/12/2012 la 18:38 Reply

      a fost buna racitura de curcan?n-am mancat niciodata asa ceva 😛

      • babymanager 28/12/2012 la 9:36

        e foarte buna dupa gusturile noastre. E ca racitura de porc, insa mai usoara si mult mai putin grasa

  10. Iulia Nanescu 27/12/2012 la 18:25 Reply

    La mine a fost agitatie mare si inainte de Craciun si in primele zile de sarbatoare. Cumparaturi, curatenie, planuri, vizite, musafiri si nu mai este mult si o luam din nou de la capat.
    Cu toate acestea, am avut parte de cel mai frumos Craciun din ultimii ani, asa agitat cum am fost el! :))

  11. Lilly 27/12/2012 la 18:39 Reply

    Bun venit Iulia!
    ma bucur sa aud ca ai avut parte de un Craciun frumos, si ca agitatia nu ti-a furat din farmecul acestei sarbatori frumoase 🙂

  12. […] Lisandru, Grapefruits, Constantin, De toate, Ioan,Ion, Iulian, Ivan, Violetik, Lilly, Lucian, Luna Pătrată, Livia, Liviu, Lolli, Mariana,Marinela, Mar […]

Lasă un răspuns

