S-a dus si agitatia!

De maine vreau doar rasfat fara pic de agitatie, sper sa-mi reuseasca. Azi am prajiturit, am facut 3 prajituri, inca nu le-am gustat dar sper ca sunt bune, o sa va spun dupa ce fac degustarea.

Va doresc  CRACIUN FERICIT! iar Mos Craciun sa va lase cadouri frumoase in Noaptea Sfanta de Craciun!

….Si un colind……sa ne citim cu bine!

Tag-uri:, , , , ,

8 gânduri despre „S-a dus si agitatia!

  1. addicted 23/12/2012 la 10:01 Reply

    Eu de maine pot spune asta realmente. 😀 Daca fac prajituri inainte al meu le si haleste asa ca fac maine. Tot maine fac si curatenie, asa ca la carte, cum o numesc eu! :)) Si apoi…. ah, liniste si pace pentru ca, cumparaturile deja le-am facut, pt.toata saptamana, sa imi iau de-o grija. :))

  2. Nice 23/12/2012 la 12:43 Reply

    Craciun fericit alaturi de cei dragi, Lilly. Odihna placuta, relaxare cat curprinde. 🙂

  3. colorbliss 23/12/2012 la 15:00 Reply

    Un Craciun frumos sa ai si tu, Lilly! Relaxare placuta, meriti din plin dupa atata munca si agitatie.
    Imi place vocea Narcisei 🙂

  4. babymanager 25/12/2012 la 1:46 Reply

    Craciun fericit si liniste :)!

  5. Vis De Toamna 25/12/2012 la 11:50 Reply

    Craciun fericit!

  6. Marmotica 27/12/2012 la 1:21 Reply

    Merry Xmaaaas! Tarziu, dar am fost aeriana zilele astea. Sper ca a fost frumos si ca a fost asa cum ti-ai dorit! Te imbratisez cu drag!

  7. Lilly 27/12/2012 la 16:41 Reply

    multumesc pentru urari! am reusit sa ma deconectez de cotidian, sa-mi incarc bateriile 🙂
    va imbratisez!

  8. […] Oamenii : Lilly, Nice, Pato, Nina , Iulia si cine are chef de o destanuire. Poate maine dimineata . Cafeaua o dau […]

Lasă un răspuns

