Ceva nou!

Azi faceam un sondaj in birou, vroiam sa aflu ce isi doreste lumea pentru 2013, ce sperante si-au pus in acest an, ce dorinte trebuie sa se implineasca, unde se vede lumea si ce viseaza?etc

Evident ca mi-a venit si randul meu si mi-am dat seama ca la trecerea dintre ani nu am formulat dorinte in gand, doar am ridicat ochii spre cer si am multumit pentru ceea ce am. Daca e sa doresc ceva asta mi-as dori:  sa-i am cat mai mult pe cei dragi langa mine, sanatate – aici ceva scartaie si sper sa-i dau de capat anul asta, si mi-am mai dorit sa traiesc fiecare clipa la intensitate maxima, sa fiu mai docila, mai blanda, mai rabdatoare. Si mai e ceva – mi-as dori sa gasesc o noua pasiune in acest an.

Asa cum am fost candva pasionata de scris, de blog,de comunicare, de cunoastere, anul acesta imi doresc sa gasesc o noua pasiune. Momentan sunt lipsita de inspiratie si nu stiu exact spre ce sa ma indrept dar poate imi sugerati voi.

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Ceva nou!

  1. iuliananescu 03/01/2013 la 18:25 Reply

    Eu am de gand ca in 2013 sa particip la mai multe seminarii si traininguri pe jurnalism si comunicare (domeniul meu de activitate) si sa aplic pentru o bursa pe care mi-o dorec de ceva timp.

  2. Lilly 03/01/2013 la 18:53 Reply

    bafta multa! eu mi-as dori o pasiune care sa nu aiba nimic in comun cu jobul desi e foarte interesant sa fi pasionat de munca care o faci, ai o satisfactie mult mai mare 🙂

  3. Nice 03/01/2013 la 19:53 Reply

    Da, Lilly, este foarte important sa avem o pasiune ardenta, mistuitoare, care sa dea sens vietii noastre, sa ne ocupe frumos timpul liber, sa ne faca sa vibram. Eu mi-am descoperit-o anul acesta si am trait pentru ea, m-am dedicat ei intr-o proportie covarsitoare. A venit ca o consecinta fireasca a bloggingului, este vorba de fotografie.
    Chiar nu stiu ce sa-ti sugerez. Poate calatoriile? Bucataria? Fotografia? Plimbarile in aer liber? Sportul(in diferite variante)? Poate cursuri de ceva, nu stiu exact ce…arta de ex?

    • Lilly 04/01/2013 la 17:54 Reply

      bucataria imi place foarte mult, mi-e frica de silueta ca in rest……as bucatari nonstop 😛
      ceva o sa gasesc eu 🙂

  4. tink3rbe11 03/01/2013 la 21:48 Reply

    La multi ani ! Sper sa gasesti fara sa cauti prea mult! Succes! 🙂

    • Lilly 04/01/2013 la 17:55 Reply

      la multi ani Clopotel! 🙂
      o sa apara ceva iarna asta 🙂

  5. szromulus 04/01/2013 la 0:40 Reply

    Faine planuri de noul an 🙂 .

    Casa Bio are produse excelente care pot duce la o reglare foarte buna a imunitatii si odata ce imunitatea e echilibrata organismul nu mai are probleme de a intampina orice problema. Gasesti sfaturi bune in ce sa iei de acolo de la Mirela care e si proprietara magazinului.

    Sunt pro bioenergetica, dar conteaza terapeutul. Sigur bioenergetica iti schimba complet viata, vindeca atat organismul cat si fiinta umana. Iti arata ca lumea are o complet alta dimensiune de care nu eram constienti pana atunci, o dimeniune minunata din multe puncte de vedere 🙂 .

    Mult succes pe partea emotionala, da conteaza mult in viata, in schimb e bine de evitat orice pare un pain in ass 😀

    Un an nou binecuvantat si mult succes in tot ce ti-ai propus Lili 🙂

    • Lilly 04/01/2013 la 17:57 Reply

      merci de pont 🙂
      sa fie un an bun pentru toata lumea si la final de an sa ne dea cu plus la toti 🙂
      tu ai vreo pasiune noua?

    • szromulus 04/01/2013 la 18:36 Reply

      merci, sa fie un an bun pentru toti 🙂
      Da, absolutely – practicang legea atractiei regulat mi-au iesit in cale noi tehnologii tentante printre care una e geometria fractala 😀 .

      Lasand gluma la o parte nu as avea timp fizic de nimic inafara de cariera 🙂

      • Lilly 04/01/2013 la 18:44

        tu esti foarte pasionat de jobul tau si de cariera 🙂
        eu as vrea ceva diferit 😛

  6. Cristina 04/01/2013 la 1:14 Reply

    Eu vroiam să păstrez tradițiile familiei și așa m-am învățat să croșetez și să brodez. Și ăsta-i doar începutul…

  7. Lilly 04/01/2013 la 17:59 Reply

    crosetam in copilarie, acum nu stiu daca as mai avea rabdare 🙂
    oricum e o pasiune frumoasa!

  8. deea 07/01/2013 la 14:24 Reply

    Ce frumos! Sa-ti gasesti pasiunea pentru 2013 si sa-ti deschida noi orizonturi!
    Eu visez mult, imi doresc mult, dar si pentru mine cel mai important este binele celor apropiati, iubire si sanatate…restul se fac, se cumpara…

  9. Lilly 07/01/2013 la 17:54 Reply

    merci mult!
    lucrurile materiale intotdeauna au pret celelalte in schimb au o insemnatate mult mai mare si conteaza cel mai mult:)

Lasă un răspuns

