Questioare!

Stim cu totii ca noua femeilor nu ne place sa ni se spuna ca suntem grase, nici macar plinute, defapt sa nu se mentioneze ceva despre felul in care aratam ca suntem foc si para de suparate, ba chiar intram in depresie.

Deasemenea cand vine vorba de barbatii ei nu vor sa auda nimic despre dimenisiuni mici, asta ii doare cel mai mult, sa nu indraznesti sa spui ca nu e destul de …ca nu te mai iarta veci.

In cazul femeilor explicatia vine din faptul ca punem foarte mult pret pe felul cum aratam, ne cumparam haine, ne aranjam unghile, parul si punem mult pret pe ingrijire. Evident ca toate ne dorim sa fim manechine si mai ceva dar din pacate natura nu poate sa fie asa perfecta si cateodata apar si mici disfunctii sau defecte de care suntem perfect constiente dar nu ne place sa le auzim din gura altora.

Barbatii fiind prin definitie puternici, orgoliosi, masculini (in sensul bun al cuvintelor) nu pot accepta sa fie masurati, dimensionati, alintati cu diminutive si mai ales sa nu atentezi la barbatia lor. Isi cunosc si ei foarte bine defectele dar nu vor sa le fie reamintite.

Ce nu le place femeilor sa auda? Ce le place barbatilor sa auda?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

19 gânduri despre „Questioare!

  1. Hapi 01/02/2013 la 20:33 Reply

    Pai ambele categorii declara sus si tare ca le place sa auda adevarul insadaca se poate cat mai cosmetizat si nu din orice directie!

    • Lilly 02/02/2013 la 13:03 Reply

      asa este! mai demult am abordat si eu acest subiect „adevarul cosmetizat”
      tie ce nu iti place sa auzi de la consort? 🙂

      • Hapi 03/02/2013 la 12:01

        Multe. Printre altele ca sunt repezita 🙂

  2. Nice 01/02/2013 la 22:15 Reply

    Apropos de slabit, tocmai am primit un mail de la tine care prezinta o metoda sigura de a scapa rapid de kilogramele in surplus. Dar banuiesc ca desi era numele tau la adresa, nu era chiar de la tine…
    Barbatilor le place sa auda cat de puternici si de frumosi sunt si cat de multa ii iubim si avem nevoie de ei. Ah, da, si cat sunt de inteligenti si de talentati. Si ca sunt unici, originali, irepetabili. Femeile nu vor sa auda ca partenerul nu vrea sa le duca in vacanta intr-o tara straina si vrea sa mearga, ca de obicei, la tara la mama!!!

    • Lilly 02/02/2013 la 13:24 Reply

      a fost un spam sau o reclama spam, nu eu am trimis mailul, scuze 😦
      barbatilor le place sa fie alintati 🙂 femeile nu vor sa se plictiseasca la tara 😛 unde vrei sa calatoresti anul asta?

      • Nice 02/02/2013 la 14:21

        Abia cand l-am deschis mi-am dat seama ca nu are cum sa fie de la tine…era un spam si posibil continea si virusi. :(( Ce gaselnita, sa-ti trimita spamuri ca si cum ar fi din partea unor persoane cunoscute. Acum mi-e si frica sa-mi mai deschid mailurile. :((
        Nu cred ca o sa calatoresc nicaieri din motive financiare si pentru ca o sa am iar vara ocupata.

      • Lilly 02/02/2013 la 14:32

        spamerii lucreaza nonstop 😦 nu mai deschide linkuri pe mail daca nu au si ceva descriere, e clar cand primesti un link desta ca e un spam si poate fi chiar virus
        imi pare rau, sper ca nu ti-a facut ceva rau:(
        pana la sf anul mai e ceva asa ca nu-ti pierde speranta 🙂

      • Nice 02/02/2013 la 15:44

        Era trecut numele tau(intreg) si la subiect era scris: Hello!

      • Lilly 02/02/2013 la 15:46

        stiu ca si eu am primit mailul respectiv 😦 cineva a spart casuta de mail si a trimis acest spam,oricum cred ca au rezolvat problema cei de la yahoo 😛

  3. Castiel 02/02/2013 la 1:19 Reply

    Hai bree :))
    Eu cred ca e o mentalitate stramba :)). De obicei nu imi place sa mi se spuna ca sunt frumos, destept, inteligent,talentat, viril daca stiu ca nu e adevarat.In schimb e adevarat ca nu imi place cand mi se confirma defectele. stiu ca le am; nu e nevoie sa mi le reaminteasca cineva :))
    Si nu inteleg de ce tre sa intri in depresii daca cineva iti zice ca esti plinuta! Poate ca cineva te vrea asa cum esti. care e baiul? In cazul meu….. ea se vede grasa(chiar daca nu e), si alte chestii… dar nu inteleg de ce. E mai important cum se vede ea, sau cum o vad eu? Problema e cand te crezi dar nu esti :)))
    Cat despre masurile la barbati, nu stiu ce sa zic. Probabil, daca ea a practicat cu altele mai mari, si iti zice ca a ta e mica, ori vrea sa te oftice, ori chiar nu ii ajunge; iar in cazul asta…. iar nu vad de ce sa ma supar. I-as consilia un vibrator.In primul rand e mare, e la comanda, nu obliga, si poti face ce vrei,cum vrei,unde vrei… fara rusine. Si nici nu te bate la cap ca vrea sex in fiecare seara. 😀

    Bine, mai e varianta cand amandoi sunt isteti:)) ea ii zice lui ca o are mica, si el ii zice ei ca o are invers proportionala :))))

  4. Lilly 02/02/2013 la 13:30 Reply

    cred ca e foarte bine sa fim multumiti cu noi insine doar ca asta e cel mai greu 😛
    vad ca ai solutii la toate problemele si e bine :))
    dupa cate vad si iubita ta are complexe, asa suntem noi femeile, ne impiedicam de detalii, ele fac diferenta 😛

  5. addicted (@touchofadream) 04/02/2013 la 9:35 Reply

    Atat femeile cat si barbatii sunt pro ” adevarul in fata ” dar niciunuia nu ii place felul in care il zici deci asta deranjeaza. 😛

    • Lilly 06/02/2013 la 17:59 Reply

      posibil sa ai dreptate, trebuie sa ne alegem bine momentul si modul de a o spune 😛

  6. iuliananescu 04/02/2013 la 18:26 Reply

    Femeile nu vor sa auda de dulciuri atunci cand sunt la cura, nu vor sa auda de parinti atunci cand iubesc nebuneste, nu vor sa auda ca pantofii x nu li se potrivesc, ca y culoare la par o sa le faca sa arate ca un papagal. Fetele nu vor sa auda „NU” in general si nu le place sa le fie adus constant in discutie subiectul „si cand faceti si voi un copil?”

    Ce le place barbatilor? Sa ii lasam sa creada ca au dreptate, le place sa le „umflam” calitatile, sa le spunem ca sunt cei mai puternici si ca nu putem trai fara ei. Cred ca am cuprins esentialul.

    • Lilly 06/02/2013 la 18:01 Reply

      mie nu-mi place sa fiu fiu intrebata cand ma marit? deja fac alergie la aceasta intrebare sau devin imuna 😛 din doua una :)))

  7. Mihai Motrescu 06/02/2013 la 13:21 Reply

    am mai putea spune că nu le place la femei să audă că mâncarea asta nu ți-a ieșit.Aia sau aia are blugii/cămașa/cizmele mai faine ca ale tale.sau că aia e mai tânără ca tine.
    Bărbaților le place să audă MAI IEȘI ȘI TU CU PRIETENII LA BERE…

  8. Lilly 06/02/2013 la 18:02 Reply

    pai cum sa-ti permiti sa compari o femeie cu o alta femeie, gresala vietii :))))
    rar aud barbatii fraza asta „MAI IEȘI ȘI TU CU PRIETENII LA BERE”

  9. deea 06/02/2013 la 20:30 Reply

    Pai da, sărăcii de noi si domni si doamne, in societatea asta in care sunt promovate modelele acelea super skinny si atâtea povesti despre cat de mult contează mărimea…

  10. Lilly 06/02/2013 la 20:37 Reply

    e cam trista situatia, asta se promoveaza dar nu numai:D
    tie ce nu iti place sa auzi?

Lasă un răspuns

