Mic dejun romanesc!

…sau mai bine zis proteic ca sa nu zic „porcesc” 😀

M-am trezit putin dezamagita ca zapada cazuta ieri e pe jumatate topita, ca e mai mult lapovita decat ninsoare. Cum e weekend si nu sunt presata de timp am stat in pat cu laptopul in brate, am rasfoit pagini virtuale si in tot acest timp stomacelul meu tinea un concert de zile mari. Asa ca m-am indreptat spre frigider si mi-am incropit un mic dejun, astfel:

– cateva bucatele de friptura ramasa de la cina le-am pus la cuptor cu o felie de branza topita pe ele

– branza de vaca framantata (de la mama)

– carnat uscat de casa

– toate asezonate cu gogosari murati (pusi de mama)

Mi-am facut si o cana de cacao cu lapte si apoi m-am ospatat. Am luat o doza buna de proteine si parca simt nevoia si de ceva dulce, cred ca o sa potolesc aceasta pofta cu un fruct sau ceva seminte uscate.

Daca nu ma doboara somnul si lenea indusa de vremea de afara sigur o sa fiu foarte energica.

DSCN3763

Considerati mancarea ca fiind cea mai mare placere a lumii?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

13 gânduri despre „Mic dejun romanesc!

  1. Nice 09/02/2013 la 12:19 Reply

    Pofta buna, draga Lilly. Asta e micul dejun? Uh, mi s-a facut foame, de cand m-am trezit sunt prin blogosfera si simt ca o sa termin abia spre seara cu vizitatul blogurilor preferate. :)))
    Nuuuu, cea mai mare placere e sa faci poze si sa le urci pe instagram!!! 😀 😛
    Un weekend minunat iti doresc!

  2. Lia 09/02/2013 la 17:54 Reply

    La mine e zi de peste 🙂

  3. DianaEmma 09/02/2013 la 17:57 Reply

    Nu e cu siguranță cea mai mare plăcere a lumii, dar rămâne una dintre plăcerile vieții. Una dintre ele fiind plăcerea de a avea un corp sănătos și frumos, nu unul acoperit cu 30-40% grăsime.

    Așa că, e bine să știi să te bucuri de o mâncare bună, fie că mănânci fără limite sau de regim. Pentru că oricum, există o formă prin care poți transforma mâncarea în ceva bun.

    Eu zic că micul tău dejun se încadrează perfect în zicală „Mananca la micul dejun ca un rege, la pranz ca un print si seara ca un cersetor”.

  4. babymanager 10/02/2013 la 0:41 Reply

    Ai mai, cum sa fie mancare cea mai mare placere din lume. Mancam sa traim, nu invers :)!

  5. addicted (@touchofadream) 10/02/2013 la 9:48 Reply

    E una din placerile vietii, nu cea mai mare si extrema. 😛 Eu, din pacate, nu beau decat cafea dimineata, gandul la altceva imi intoarce stomacul pe dos, adica… nu pot servi micul dejun.

  6. colorbliss 11/02/2013 la 12:50 Reply

    Desi gatesc mai des in ultima perioada, tot nu ma ,,pasioneaza” mancarea. O consider o necesitate, nu o placere neaparat (decat foarte rar, mai am si eu momente) 😛

  7. iuliananescu 11/02/2013 la 19:02 Reply

    oooo, ce copios e micul-dejun. Cu un asa meniu, sigur te-ai incarcat cu multa energie si pofta de povestit.
    Nu stiu daca mancarea mai este una dintre placerile mele. Am inlocuit-o cu vorbitul. Vorbitul mult si des cu prietenele. Ma vindeca de orice boala care ar putea sa-mi atace vreodata organismul :))

  8. Cristina 11/02/2013 la 21:31 Reply

    Chiar ai avut un apetit mare 😛

  9. Hapi 12/02/2013 la 22:39 Reply

    Nuuu, nu o consider ca si cum ar fi cea mai mare placere nici macar una medie
    De obicei mananc pentru ca trebuie, ok, mi-e si foame dar….gurmanda nu sunt!

  10. Marmotica 13/02/2013 la 12:26 Reply

    Eu sunt o pofticioasa. Problema e ca micul dejun la mine se ia pe la ora 12:00-13:00 , ca asa ma trezesc in uichend. E o placere, dar nu cea mai mare din viata mea:)

  11. Pato Basil 13/02/2013 la 17:44 Reply

    consider ca poze cu mancare n-ar trebui sa existe pe net :((, si da reprezinta o placere 😀

  12. szromulus 15/02/2013 la 23:30 Reply

    Arata bine 🙂

  13. Grig 17/02/2013 la 11:26 Reply

    Arată bine, e adevărat, dar ceea ce ai pus tu acolo în poză mie nu mi-ar stârni decât foamea, mai bine sar peste decât să mănânc doar atât!!!!

Lasă un răspuns

