Floricelele mele!

Bambusul – l-am primit de ziua mea in 2008 si de atunci tot creste, in vreo doi ani ajunge pana in tavan. Nu e deloc pretentios, daca il ignor nu sufera, il tin intr-o vaza de sticla cu apa, din cand in cand schimb apa, curat vaza si il spal de praf.

DSCN3813

Violetele de parma – le place la lumina, de cand le tin la lumina naturala pe pervazul geamului infloresc foarte des, chiar si iarna au fost tare harnicute si frumoase. Nu se uda pe frunze ca se pateaza.

DSCN3818

DSCN3822

Orhideele sunt foarte frumoase inflorite, in acest moment am una plina de flori si doua care sunt de anul trecut dar care nu au mai inflorit. Pe cea mai mica azi am dat-o de pamant, din gresala evident, dar ea tot sufera ca s-au strivit putin frunzele, una chiar s-a rupt, sunt curioasa sa vad daca isi mai revine.

DSCN3819

DSCN3815

In prima poza mai e o floricica – Lacrima Maicii Domnului ii spun eu care are flori foarte frumoase cand infloreste dar dupa cum arata nu vad sa se intample asta prea curand.

Dracena – saraca e tare cuminte, si e vesela, nu sufera nici de caldura, nici de sete:

DSCN3816

Begonia, Kalanchoe si ciclamen- arata cam rau dragele de ele, nu prea reusim sa ne intelegem, toate au fost foarte frumoase odata dar acum nu le place deloc atmosfera, nici nu stiu ce masuri sa mai iau ca sa faca flori sau macar sa nu se usuce, sa piara.

DSCN3820

DSCN3821

Martie e luna florilor asa ca de curand am primit-o pe aceasta care nu stiu cum se numeste:

DSCN3814

O primavara frumoasa!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Floricelele mele!

  1. Nice 05/03/2013 la 19:30 Reply

    Sunt foarte frumoase, sa te bucuri de ele, de gingasia, veselia si culorile lor. Am si eu o violeta de Parma si mereu o ud pe frunze. :)) Cred ca e cea mai fotografiata planta din Bucuresti in aceste zile, pe ea imi fac eu testele cu noul DSLR. :))
    O primavara cu mult soare, cu bucurii si impliniri iti doresc, Lilly! 🙂

  2. Lilly 05/03/2013 la 19:37 Reply

    multumesc frumos! unele sunt frumoase, altele cam pe moarte 😀 cum e kalanchoe 😦
    violeta ta de parma e vedeta 🙂
    cum merg fotografiile? poate faci o expozitie undeva 🙂

    • Nice 05/03/2013 la 20:12 Reply

      :))) Momentan nu prea am ce fotografia, iar de expozitii se ocupa altii. Eu m-as multumi sa le pun pe blog sau instagram (aici a aparut insa o „mica” problema tehnica si deci nu se mai poate) si sa fie apreciate sau macar admirate. Dar asta nu prea se intampla.

      • Lilly 06/03/2013 la 17:45

        de ce spui ca nu sunt admirate? eu am vazut ca multa lume admira pozele tale si chiar sunt foarte reusite, au si ce admira 🙂
        vine primavara si atunci o sa fie explozie de flori, abia astept 🙂

  3. colorbliss 06/03/2013 la 0:26 Reply

    Ce de flori frumoase ai, Lilly! Orhideea a înflorit tare frumos 😀
    Eu nu am nici o plăntuță, la cât m-am tot mutat și am fost mereu în zone nu prea luminoase… Am acceptat că de la flori mă voi abține, cel puțin încă o perioadă. Cred că e minunat să fii înconjurată de o mică parte de natură..

  4. Lilly 06/03/2013 la 17:47 Reply

    e greu cand te muti sa ai flori:( mie imi plac florile care infloresc, cele care sunt asa de decor nu prea ma impresioneaza dar simt veselie in casa cand am o floare inflorita in ghiveci sau in vaza 🙂

  5. Marmotica 08/03/2013 la 13:07 Reply

    Ce multe flori ai … acum unde stau am doar un bambus, un cactus ( a supravietuit saracu’) si o zambila in ghiveci primita de 1 martie . Am sa nu mai iau flori pentru ca nu am destula lumina si nici spatiu prea mult .Astept pana oi avea o terasa frumoasa.
    Cred ca e gerbera,sau cel putin seamana.

    • Lilly 11/03/2013 la 19:09 Reply

      cactusi am avut si eu acu cativa ani dar nu au inflorit niciodata si nu-mi placea sa se aduna praf printre tepi si ii curatam greu 😀
      florile ca sa fie frumoase au nevoie de lumina, eu acum mi-am facut niste etajere speciale ca sa am lumina suficienta pentru ele 🙂

  6. babymanager 08/03/2013 la 15:39 Reply

    O primvara frumoasa si tie iti doresc!

  7. Lilly 11/03/2013 la 19:09 Reply

    multumesc! 🙂

Lasă un răspuns

