King Bed!

 Somnul este modul nostru de a ne reincarca bateriile. Unii dintre noi rezista mai mult, altii mai putin fara somn depinde de la caz la caz. Corpul dar si psihicul are nevoie de somn pentru a se reface de aceaa un somn bun si linistitor trebuie pregatit temeinic dinainte de a ne aseza in pat

Ati observat probabil ca atunci cand suntem bolnavi avem nevoie de mai multe somn ca sa ne revenim, organele se regenereaza in acest mod.

Am citit azi la Nice ca are probleme cu somnul, ca are vise urate – cosmaruri, noapte de noapte si asta nu este bine pentru ca dimineata apare starea aceea de frustrare. Cu siguranta ca toate acestea au o cauza, uneori somatica alteori psihica, creierul nostru nu inceteaza sa lucreze si clar transmite anumite semnale.

Stressul, viata agitata, problemele, nelinistea sufleteasca se reflecta prin acest mod. Am observat ca nu dorm bine atunci cand am probleme, cand ma macina ceva si ca in vis  ma chinui sa o scot la capat, creierul meu nu se relaxeaza, nu se deconecteaza si asta ma face sa fiu si mai obosita, si sa ajung sa am insomnii.

Atunci cand sunt vesela, linistita si nu am probleme dorm neintoarsa, e doar oboseala fizica si psihica, am vise frumoase si uneori prevestitoare, si imi face placere sa dorm.

Metodele la care apelez pentru a avea un somn linistit atunci cand ma macina anumite probleme sunt urmatoarele:

– o baie fierbinte cu spuma sau saruri de baie: relaxeaza muschii si creierul, induce stare de somnolenta

– un pahar de lapte cald: linisteste si la fel induce starea de somnolenta.

– muzica ambientala

– o pijama moale colorata: imi plac pijamalele din bumbac, moi, caldute, colorate, vesele pentru ca induc o stare de bine.

– asternuturi colorate care sa miroase discret a balsam de rufe – trebuie sa-mi zambeasca patul si asternuturile, sa ma simt rasfatata cand dorm, sa-mi dea acea stare de bine.

1985_428486400573129_1777230383_n

– Cineva drag care sa te tina in brate sau sa-l tineti in brate, aici intra si un ursulet pufos.

Voi ce lenjerie de pat preferati? saten sau bumbac? materiale moi sau reci?  Va place lenjeria de pat colorata sau monocroma?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „King Bed!

  1. Nice 07/03/2013 la 20:21 Reply

    Din pacate, indiferent ce as face, tot urat visez noaptea. Lenjerie de satin nu am avut pana acum, doar de bumbac. Alba, colorata, de tot felul. Asta sa fie explicatia, trebuie sa-mi schimb lenjeria de pat pentru a avea un somn curat, linistitor, dulce, fara cosmaruri? :)) Sa trec la un material mai scump, mai pretios? 😀
    Nu stiu ce sa zic, poate doar in vacantele mele in strainatate nu am visat aiurea. Tin minte ca atunci nu visam mai nimic, bine, nici nu prea reuseam sa dorm din cauza patului nou. :))
    Ma rog, ar fi cateva solutii pentru problema mea, dar nu vreau sa le dezvolt chiar in clipa asta. 😛

  2. Lilly 07/03/2013 la 20:24 Reply

    eu as dormi ca un bebelus intr-o lenjerie cu buline, cum e in poza 🙂
    satenul mi se pare rece, neprietenos, nu am experimentat nici eu pana acum poate cand o sa vreau ceva mai sexi o sa aleg satenul 🙂
    in paturi pe care nu le cunosc si eu dorm rau, dar nu am cosmaruri, pe mine cosmarul am ingrijoreaza la tine 😦
    take care!

  3. Aniela Deby 08/03/2013 la 3:50 Reply

    Eu dorm în orice pat frumos bine. Adică să nu aibă arcurile ieșite, să nu fie canapea ci dormitor-pat. Lenjerii? Am și din saten și din bumbac. Crede-ma ca eu nici nu fac diferenta dintre cele două. Satenul e fin, îmi alunecă plapuma de pe mine noaptea, bumbacul e moale și rece:D dar îmi place..
    Am lenjerii colorate:D Albastru și portocaliu, cu buline, cu rațe, cu trandafiri:)) Dar eu dorm așa de bine, oriunde:D Mai ales dacă mă mai ia și iubi în brate:)) Să vezi atunci ce bine dorm!

    • Lilly 11/03/2013 la 19:05 Reply

      e bine ca nu ai probleme cu somnul, eu intotdeauna ma avut probleme cu locul de dormit, daca nu era patul meu nu dormeam, cam asa sunt si acum 😛
      lenjeria cu rate cred ca iti da un semtiment de fericire 🙂 te simti ca un copil
      despre „iubi”….e normal sa fie de bine 🙂

  4. Marmotica 08/03/2013 la 13:11 Reply

    Patul ideal trebuie sa aiba o saltea buna, asternuturi de bumbac moi si sa am pernele numai bune. Am cumparat de curand o lenjerie de pat atat de moale, incat nu-mi mai venea sa o schimb sa o bag la spalat :)))))

    • Lilly 11/03/2013 la 19:06 Reply

      asa sunt si eu cand imi place ceva nu vreau sa schimb 😛

  5. addicted (@touchofadream) 11/03/2013 la 10:10 Reply

    Pentru un somnic mai bun recomand si ceaiul de tei sau „somn linistit” de la Fares. 🙂
    Cat despre ceea ce prefer… bumbacul, clar!

    • Lilly 11/03/2013 la 19:06 Reply

      eu obisnuiesc sa beau un pahar de lapte caldut, ma linisteste 🙂

  6. iuliananescu 11/03/2013 la 17:18 Reply

    Lilly, nu prea am probleme cu somnul, dar daca se intampla sa fiu agitata consum ceaiuri sau incep sa fac 10-15 minute de exercitii fizice. Ma ajuta si ma destreseaza.

    Cat priveste lenjeria de pat…cat mai copilaroasa si colorata. 🙂

  7. Lilly 11/03/2013 la 19:07 Reply

    si mie imi plac lenjeriile vesele, imi confera un somn linistit 🙂

Lasă un răspuns

