Fericirea din ochii ei!

Consider luna martie ca fiind luna florilor, luna in care primesc cele mai multe flori. Iubesc sa primesc flori, iubesc florile care infloresc, imi place sa-mi decorez casuta cu flori frumoase, atunci cand am flori inflorite in ghiveci sau in vaza imi pare ca atmosfera din casa e una vesela, primitoare, zambitoare, plina de viata.

Ati vazut cat de mult se lumineaza fata unei femei atunci cand primeste o floare? Ati vazut cata fericire este in ochii ei? Ati vazut ca prin toti porii respira fericire?

Un gest mic si frumos care scoate la iveala atata emotie, fericire, bucurie in ochii unei femei. Un gest care pentru o femeie inseamna atat de mult.

Nu am inteles niciodata barbatii care nu fac acest gest, barbatii care priveaza femeile de aceasta fericire, barbatii care considera o povara daruirea unui fir de floare.  E ca si o crima privarea unei femei de a respira fericire prin toti porii atunci cand primeste un buchet de flori. Cred ca acesti barbati nu au simtit niciodata o fericire similara cu fericirea din ochii si sufletul unei femei la primirea unei flori.

Ce ar trebui sa primeasca un barbat ca sa vedem si noi femeile fericirea, emotia si bucuria din ochii si sufletul lor?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Fericirea din ochii ei!

  1. Nice 16/03/2013 la 10:00 Reply

    O shaorma si o cutie de bere. :)) Joking. Nu stiu, poate un gadet scump?
    Am vazut ca nici macar la articolele cu flori nu se inghesuie barbatii sa comenteze. Cred ca au prejudecati, nu cumva sa creada lumea ca sunt sensibili.
    Spunea cineva odata ca un barbat care adora florile sau macar le fotografiaza cu placere, nu e un barbat adevarat. Ce ne facem cu asemenea mentalitate? Uhhhh. 😦 😦 😛

  2. Lilly 16/03/2013 la 10:15 Reply

    glumesti tu dar un adevar exista – se poate ca mancarea sa aduca multa fericire in ochii unui barbat 🙂
    nu-mi place mentalitatea asta, cum sa nu fie un barbat adevarat daca iubeste frumosul?
    trebuie sa scape de aceste prejudecati gresite , trebuie sa se reeduce daca e cazul, sa se gandeasca ca fac un gest frumos – daruiesc multa fericire si asta e minunat 🙂

    • Nice 16/03/2013 la 11:13 Reply

      Pai barbatii se gandesc la ei cand ofera flori, nu la iubitele lor. Isi imagineaza ca sunt penibili in acele momente si decid sa le evite. Insa sunt si barbati mai sensibili si mai iubitori pe lumea asta, iar cei din prima categorie rad de ei. 😛 Noi, femeile insa, ii apreciem enorm.

      • Lilly 18/03/2013 la 17:51

        m-as bucura daca ar intelege si ceilalti si nu s-ar mai considera penibili, pentru ca nu sunt deloc penibili sunt chiar foarte apreciati de catre femei

  3. Hapi 16/03/2013 la 18:36 Reply

    Imi plac florile dar nu neaparat cele la ghiveci (desi traiesc mai mult) pentru ca nu prea stiu cum sa le ingrijesc si in plus, fiind mereu pe drumuri trebuie sa le plasez cuiva

  4. Lilly 18/03/2013 la 17:52 Reply

    nici mie nu prea imi iese ingrijitul florilor in ghiveci, ori le prea ud, ori uit sa le ud, ori ceva nu le place ca mult tare nu rezista 😀

  5. iuliananescu 18/03/2013 la 21:28 Reply

    Dar ai observat cat de multa bucurie este pe chipul unei femei cand primeste o simpla floare, poate chiar un singur fir? e gestul ala simplu care spune atat de multe.

    Ce ar trebui sa ii oferi unui barbat? vrei sa fiu personala? eu ii ofer minute in sir de monolog, cu rasete, interpretari si gesturi copilaresti. Apoi el rade si e fericit.

    Am scapat ieftin, nu?

    • Lilly 19/03/2013 la 18:38 Reply

      esti talentata si priceputa si e normal sa-l faci fericit 🙂
      eu incercam sa gasesc ceva similar, universal valabil pt toti barbatii 🙂 poate ca gadgeturile au efectul similar cu cel al unui fir de floare 🙂

  6. addicted 19/03/2013 la 12:52 Reply

    Iubitul meu zambeste cu ochisorii cand ii prepar ceva ce stiu ca-i place si reusesc sa il surprind, zambeste si atunci cand vine de afara si-l astept cu o ciocolata calda iar eu zambesc cand pe perna vad un biletel, cand primesc un sms chiar de suntem in aceeasi incapere etc.etc. Gesturile mici consolideaza lucrurile mari! 🙂

  7. Lilly 19/03/2013 la 18:39 Reply

    foarte frumos va rasfatati voi doi 🙂
    sustin si eu ideea ta „Gesturile mici consolideaza lucrurile mari! :)”

Lasă un răspuns

