Gaurica!

Ma grabeam intr-o zi sa ajung undeva si caut in sertar o pereche de ciorapi. Ii imbrac rapid si cand verificam daca modelul e asezat corespunzator observ o gaurica, ii dau rapid jos si caut alta pereche. De data asta verific inainte sa-i imbrac si constat ca si acestia au o gaurica. Din trei incercari gasesc o pereche potrivita si ies in intarziere din casa cu gandul ca la intoarcere sa verific ciorapii si sa scap de cei gaurosi.

Stiam ca mi-am cumparat de la un expo doua perechi si sunt, inca noi, pusi prin ceva dulap. Nu va spun ca si acestia dupa o purtare si o spalare au facut gaurica. Sa nu va imaginati ca se sparg in varf datorita unghiilor mari, nici pe departe, gaurelele au aparut in diverse locuri, ca si cum nu ar fi fost tesuti bine.

Deja eram suspicioasa, poate am un soricel in dulap, altfel de unde atatea gaurele? Si am scotocit prin sertar si prin dulapuri in cautarea soricelului buclucas dar nici vorba, cosmarul gauricii in ciorap persista.

Mi-am mai achizitionat o pereche din mall la sezonul reducerilor si surpriza cand ii imbrac vad ca erau efectiv taiati in partea de sus si aveau o gaura impresionanta.

Eu acum ce sa cred? Fantoma ciorapilor cu gaura ma urmareste? sau un kitz-kitz locuieste cu ciorapii mei? Exclus asa ceva, celelalte lucruri sunt neatinse.

Purtati iarna ciorapi? Va plac ciorapii colorati sau cu modele?

Tag-uri:, , , , , , , ,

9 gânduri despre „Gaurica!

  1. Nice 26/03/2013 la 21:47 Reply

    Nu imi plac tocmai din acest motiv, expus si de tine in articol, se rup extrem de repede. De aceea evit sa port fuste. Macar daca se rup si esti in pantaloni nu te vede nimeni si nu treci prin momente stanjenitoare. Am patit-o intr-o zi la facultate extrem de urat si de atunci nu mai vreau sa trec prin asemenea cosmar. 😦
    Decat sa stau cu grija toata ziua, cu stresul pe cap, prefer pantalonii. Sunt mai practici si mai comozi.

  2. Lilly 27/03/2013 la 9:13 Reply

    mie imi place sa port ciorapi, rochii, fustite doar ca sunt friguroasa si iarna port dar nu asa des ca si vara. din pacate se intampla sa se rupa si atunci nu e deloc placut 😀
    pantalonii sunt cei mai comozi, eu prefer blugii, imi sunt cei mai dragi 🙂

  3. Vizita in Cluj Napoca 27/03/2013 la 18:17 Reply

    […] Lilly, Aliceee, Bianca, Hapi, Mihai…chiar si alti oameni, care poate nu-i cunosc dar ma […]

  4. Hapi 28/03/2013 la 16:08 Reply

    Am o gramada de ciorapi de toate culorile/grosimile/ nuantele 🙂
    Imi place sa-i port iarna ..

    • Lilly 01/04/2013 la 16:58 Reply

      stiu ca tu porti rochii si cred ca si in sezonul rece alegi sa porti rochii si ciorapi 🙂
      daca nu e prea frig afara si mie imi place sa port fuste, rochite cu ciorapi dar altfel prefer pantalonii 😛

  5. addicted 29/03/2013 la 10:18 Reply

    Port iarna d-aia mai grosuti, in diferite combinatii dar ma limitez doar la culorea negra. 🙂

    • Lilly 01/04/2013 la 16:59 Reply

      si eu prefer negrul 🙂 se potrivesc la orice tinuta, nu ma stresez sa nu fiu ca un brad de craciun 😛

  6. Marmotica 01/04/2013 la 15:15 Reply

    Si colorati si din aia culoarea piciorului depinde de hainele pe care le am in ziua respectiva. Dar ciudat la tine, ambele perechi. Eu cred ca e un pitic acolo care iti joaca feste. :)))

  7. Lilly 01/04/2013 la 16:59 Reply

    si eu cred ca e un pitic care imi gaureste ciorapii :))))

Lasă un răspuns

