Ce va trece prin cap?

Nu stiu voua, dar gugalitorilor mei multe le poate trece prin minte, am ales sa va prezint cateva cautari:

– daca merg zilnic pe tocuri opreste cresterea – tocurile oricum te arata mai inalta asa ca nu trebuie sa te ingrijorezi

– pune-mi cifra facebook – unde? facebookul are o cifra sau un cifru?

– domnisoara taci ca te apuc de craci si te arunc in luna ai sa cazi – asta e manea?

– cand se sparge becul ce inseamna – ca o sa stai pe intuneric

– eu am in lista messenger pe cineva iar celalalt nu – eu nici nu-l vreau pe celalalt

– om de afaceri de succes cu nevasta curva – in spatele unui barbat puternic sta o femeie desteapta, frumoasa si puternica, nu?

– profesori timizi – exista asa ceva? mata blanda zgarie rau, sa stii!

– ce inseamna daca visezi ca mananci paine cu vin – poate te trezesti beat

– cum se face calcaiul la ciorapii de lana – am zis ca ma apuc de crosetat dar cred ca doar in Canada as avea succes, la noi iernile sunt mai blande

– cum sunt unele persoane cind e inorat afara – vesele sau triste, depinde de starea de spirit dar si vremea ne influienteaza starea

– daca am fost prins cu ceva in geanta din magazin ce se intimpla – daca ai furat trebuie sa platesti

– dislike semn – sa desenez?

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „Ce va trece prin cap?

  1. Mihai 03/04/2013 la 14:06 Reply

    chestiile astea ma amuza si ma mira mereu.Trebuie sa ma mai uit si eu prin cautari…cel mai tare mi s-a parut ca cineva a ajuns pe blogul meu cautand „dinozauri cu verdeata in stomac”

  2. Lilly 03/04/2013 la 17:57 Reply

    :)))) tare asta cu dinozaurul! domnu doctor va rog o radiografie la burtica dinozaurului ca a mancat ceva stricat 😛

  3. Nice 03/04/2013 la 22:58 Reply

    :)) Ce tare, au intrat pe blog si potentiali hoti. Se informeaza de pe net ce patesc in caz ca sunt prinsi asupra faptului. 😀 Foarte amuzante, eu am incetat demult sa mai citesc cautarile din google de vreme ce toate sunt cuminti si neinteresante. Unii cauta compuneri, altii citate sau simboluri ale primaverii. Deh, cuminit precum articolele mele. 😛

  4. Hapi 04/04/2013 la 16:38 Reply

    O sa-ti zic ce-mi trece mie chiar acum prin cap
    „ce balsam as putea sa mai folosesc ca sa nu imi tot simt buzele uscate” 🙂

  5. Lilly 04/04/2013 la 18:33 Reply

    eu am un balsam de buze de la Oriflame acum, si sunt multumita ca nu-mi usuca buzele, am mai avut unul de la Himalaya Herbal si a fost foarte bun.
    am observat ca rujurile si luciul de buze au efect de uscare si le cam evit 🙂 in plus le mannac sau mi se intind pe dinti si nu-i placut 😛

  6. Cristina 09/04/2013 la 20:04 Reply

    ooooouuuuu… chiar ai o imaginație bogată, foarte bogată aș spune.

  7. Lilly 10/04/2013 la 16:08 Reply

    asa-i! 😛

  8. Alisa Dancu 07/05/2013 la 22:00 Reply

    Ioi ca mor de ras… Chiar, eu oare cum am ajuns aici? Trebuie neaparat sa dau back si sa verific.

  9. Lilly 14/05/2013 la 16:30 Reply

    bine ai venit!
    te mai astept si la alte postari amuzante 🙂
    ai gasit ce te-a adus aici?

Lasă un răspuns

