Mic sau mare?

Traim intr-o lume in care „mare” inseamna foarte mult pentru noi. „Mare ” a devenit un punct de reper si un ideal. Daca cineva are o casa mare automat exclamam „ce casa frumoasa!”, daca cineva are o masina cu un motor mare si puternic iarasi suntem incantati iar daca cineva are o functie mare iarasi starneste admiratie si respect.

Femeile isi doresc sa aiba fundul mare (bombat), sanii mari, buzele mari, etc iar barbatii sa fie mari in statura si nu numai, sa aiba muschii mari  si bine definiti, etc.

De mici ne dorim sa ajungem mari si sa fim inconjurati de lucruri mari chiar daca uneori aceste lucruri ne depasesc, chiar daca mare nu e intotdeauna potrivit pentru noi, chiar daca mare mai mult dezavantajeaza decat avantajeaza.

De cand ma stiu nu mi-au placut lucrurile mari, imi amintesc ca eram mica si toate zilele mi le petreceam alaturi de prietena mea, ne jucam si mancam impreuna, mergeam in pivnita si alegeam marul cel mai mare si mai frumos si i-l daruiam ei iar pentru mine alegeam marul cel mai mic. Mama ma certa, imi explica ca ar trebui sa fac exact invers sa aleg pentru mine ce  e mare si frumos si sa las pentru altii ce e mic mai ales ca eu eram mai bolnavicioasa, palida, iar prietena mea era sanatoasa, avea tenul frumos cu rosu in obraji.

Daca e sa aleg o bijuterie mare, impunatoare dau inapoi, imi plac cele mici, finute, cu pietricele mici care nu sunt foarte impunatoare,  discrete si cu bun gust.

Pot spune ca barbatii imi plac inalti si bine facuti, niciodata nu am fost atrasa de barbatii scunzi sau slabi, mai bine asa mai pufos decat piele si os. Poate ca in bratele unui barbat bine facut ma simt in siguranta, ma pot ascunde acolo.

Ce preferati? Mare sau mic?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

17 gânduri despre „Mic sau mare?

  1. Florin 05/04/2013 la 9:13 Reply

    Mie îmi plac scunde și plinuțe, adică mare în mică 🙂 … și cam de obicei prefer lucrurile mici dar pline de multe chestii… de preferabil mari care se pot face și mici… în genul lucrurilor care se pot împacheta 🙂

    • Lilly 06/04/2013 la 8:38 Reply

      esentele tari se tin in sticlute mici 🙂

  2. iuliananescu 05/04/2013 la 16:59 Reply

    De la o vreme ma lovesc doar de lucruri mici. Din ce in ce mai mici :)) Nu ca as fi fost vreodata impresionata de cele mari. Cred ca frumusetea unei situatii, a unui gest si a unui lucru nu vine din marime, ci din cat de mult inseamna pentru tine. E ca atunci cand alegi tu marul mai mic. Pentru ca asta te face fericita. Pentru ca simti ca ai facut un lucru frumos si altruist. Sau pentru ca pur si simplu asa esti construit tu si asta spune ceva despre tine.

    • Lilly 06/04/2013 la 8:46 Reply

      „De la o vreme ma lovesc doar de lucruri mici. Din ce in ce mai mici 🙂 )” asta m-a dus cu gandul la bebelusi, nu cred ca e cazul:P dar mie imi plac foarte mult cei mici 🙂 parca orice e mic e dragut si frumos: un pui de gaina, pisica, caine, etc 🙂

      • iuliananescu 11/04/2013 la 16:11

        Nu e cazul, momentan, dar sunt topita dupa ei

  3. Pato Basil 05/04/2013 la 21:11 Reply

    nu-s un om al extremelor :D, imi plac lucrurile ponderate 😀

    • Lilly 06/04/2013 la 8:41 Reply

      si mie imi plac lucrurile ponderate dar tot ma bat de „mic sau mare” din cand in cand 🙂

      • Pato Basil 06/04/2013 la 21:34

        si eu vreau note mari 😀

  4. Nice 06/04/2013 la 9:25 Reply

    Cu riscul de a oripila intreaga audienta ma declar o fana a conturilor mari. Consistente vreau sa zic. Mai ales acum cat sunt indatorata la banci cu varf si indesat. 😛 De preferinta ale mele! Asta ca sa nu sara iar barbatii ca femeile jinduiesc mereu la portofelele lor. 😦
    Draga Lilly, de cand am vazut un obiectiv fix care se potriveste de minune cu DSLR-ul meu, numai la el visez. Imagineaza-ti ca in aceste conditii nu prea am ce face cu un cont mic. Plus ca nici gentuta nu am izbutit sa-mi cumpar. Sau un acumulator de rezerva… 😦 De trepid sau filtre nu mai zic. 😦

    • Lilly 08/04/2013 la 20:01 Reply

      Draga Nice te inteleg perfect, cred ca toti ne dorim conturi grase 🙂 la multe visez si eu si la stadiul de vis raman din pacate:( dar nu se stie niciodata asa ca merita sa visam 🙂
      cu rabdare si perseverenta multe dorinte se implinesc 🙂

  5. szromulus 06/04/2013 la 13:00 Reply

    Nu imi plac mingile mari, pot face doar abdomene pe ele, dar fotbal joc cu mingile normale. Nu imi plac cartile mari pentru ca mi-e greu sa ma gandesc ca am ajuns cu cititul la pagina 875, dar daca am 3 carti de 300 de pagini mi se pare ok 🙂 . Nu imi plac casele mari pentru ca imi dau impresia lipsei de intimitate, nu stii esti in sala motoarelor sau in camera ta. Nu imi plac partenerele mari, pentru ca iti da impresia ca esti la sala si lucrezi cu haltere mari, ori si la sala halterele mari sunt mai rar utilizate 😀 . As zice ca imi plac conturile mari, dar in fond sunt tot mici pentru ca poti scrie numarul contului pe o hartie de 5x2cm. Indiferent cat ai in cont tot pe dosul hartiei de 5×2 poti scrie valoarea contului. Nu imi plac avioanele mari pentru ca acolo sunt prea multe persoane si ai impresia ca esti pe feriboat de traversezi oceanul impreuna cu tirurile care sunt parcate la sobsol. Nu imi place apa mare pentru ca e de lucru ca sa te reintorci la mal. Nu imi place in schimb planeta ca e prea mica, nu ai nevoie de asa multi bani ca sa o umblii in lung si in lat si epuizezi repede harta. Dar prefer creiere mari – marinarii spre ex compenseaza cu faptul ca oceanul e mare 😀

  6. Lilly 08/04/2013 la 20:04 Reply

    eu zic ca iti plac multe lucruri frumoase, ca stii sa extragi esentialul, stii sa apreciezi creierele mari pentru ca acolo e bogatie 🙂
    mignonele sunt cele mai apreciate si frumoase femei 🙂

  7. Cristina 09/04/2013 la 19:58 Reply

    Nici mie nu îmi plac neapărat lucrurile mari, îmi plac lucrurile mărunte și dichisite de bun gust. Și cine mă critică să fie sănătos eu așa sunt și nu mă schimb pentru gurile rele.

  8. Lilly 10/04/2013 la 16:10 Reply

    e bine ca esti hotarata! 🙂 purtam ce ne place si ce se potriveste cu caracterul nostru 🙂

  9. Ender 10/04/2013 la 19:58 Reply

    Ideea e ca mentalitatea de a dori lucruri mari e datorata mai mult spre o insusire a perfectiunii dar si a durabilitati, plus de a satisface o nevoie care e spirituala sau materiala.
    In cazul preferintelor de partener e mai mult chestie de personalitate si gust. Alegerile sunt impartite in opinii, daca o luam asa fiecare va zice ca ce este bun e mare, dar vor fi si cei individualisti care vor afirma ca si lucrurile marunte sunt perfecte.
    Alegerea partenerului e din subconstient, si pe de o parte genetic, in fine cam asa ar fi parerea mea.

  10. alinusha 31/08/2013 la 19:15 Reply

    Salut! Imi place cum scrii; e ca o conversatie pe care parca o si aud efectiv. Cu siguranta esti o persoana finuta si poate putin prea sensibila daca iti plac lucrurile mai mici, mai delicate. Pana nu demult am preferat de cand ma stiu lucrurile mai mici si care sa nu bata la ochi. Mai nou, tinand cont de greutatea cu care te faci remarcat prin discretie , neutru, un strop, pentru ca suntem foarte grabiti si plictisiti, si supraincarcati cu mare , sclipitor, mult, am hotarat ca vreau clar si sigur lucruri ‘mari’ de la viata si cred ca o sa cedez tentatiei de a ma indrepta ca o libelula catre soare, stralucitor, etc

  11. Lilly 07/09/2013 la 20:24 Reply

    Buna! merci pentru aprecieri! 🙂
    de la viata musai sa ne dorim „lucruri mari” si sa facem totposibilul sa le primim 🙂 iti tin pumnii ca sa ai un zbor lin 🙂

Lasă un răspuns

