A sosit curierul!

M-am trezit vineri dimineata si ma manca palma dreapta, ma gandeam ca o sa dau bani, defapt stiam ca trebuie sa platesc o factura asa ca ma rugam sa nu trebuiasca sa platesc mai multe facturi, da stiu imi place sa primesc nu sa dau, dar inevitabil daca primesc si dau.

Surpiza! Printr-un curier special am primit perechea de botine castigate pe blgul lui Hapi care se poate citi aici.

Am avut emotii cand le-am vazut ce frumoase sunt si mi-am dorit din tot sufletul sa mi se potriveasca. Si da imi sunt bune, mi se potrivesc perfect si azi le-am purtat prima data, exceptand faptul ca vineri seara m-am plimbat prin casa cu ele cateva ore. Am intors multe priviri pe strada, multe femei si-ar dori asa ceva dar am vazut si cativa barbati care m-au scanat si sigur le-am ramas imprimata pe retina.

Sunt extraordinar de frumoase, elegante, imi confera o feminitate aparte, si ma fac mai supla, sunt inalte dar au un toc comod si pot fi combinate cu mai multe tinute. Eu am fost indrazneata azi, am purtat o fusta verde inchis si o bluza portocalie in acelasi ton cu botinele.

Draga Hapi iti multumesc din suflet, o sa ma gandesc mereu cu placere la tine cand o sa le port, si nu numai :).

Am mai primit  un cadou de la prietena mea care acum locuieste pe alte meleaguri dar cu care m-am vazut tot vineri.

Deci, mai mult am primit decat am dat ceea ce e foarte bine 🙂

Pozele nu sunt foarte reusite, cred ca trebuiau facute fara blitz.

DSCN3894

DSCN3895

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „A sosit curierul!

  1. Hapi 07/04/2013 la 15:37 Reply

    ❤ Ma bucur tare mult ca ti se potrivesc
    Si mie mi-au placut mult. Le-as fi tinut pur si simplu in dulap sa le vad din cand in cand dar pe urma mi-am zis ca cineva chiar ar putea sa le poarte

  2. Lilly 07/04/2013 la 15:50 Reply

    modelul e foarte frumos, in magazin nici nu am vazut asa ceva, dar stiu ca sunt facute la comanda 🙂 se potrivesc persoanelor care au piciorul subtire 🙂
    daca vrei iti trimit poze cu ele sa nu le uiti 😛
    merci 🙂

  3. Nice 08/04/2013 la 21:10 Reply

    „am purtat o fusta verde inchis si o bluza portocalie in acelasi ton cu botinele.”
    Se vede ca a venit primavara in Cluj! Foarte indraznet outfitul acesta, in ton cu sezonul pe care-l traversam. Sa le porti sanatoasa, draga Lilly! 🙂

  4. Lilly 09/04/2013 la 15:57 Reply

    merci 🙂
    a fost cam rece dar am sfidat putin vremea, oricum am avut si un paltonas peste ca altfel nu se poate mai ales ca la noi e tot inorat si ploua, inca n-au inflorit copaceii ca si la voi 🙂

  5. Cristina 09/04/2013 la 19:53 Reply

    Să le porți sănătoasă! Sunt foarte frumoase!

    • Lilly 10/04/2013 la 16:03 Reply

      merci 🙂 o sa le port de cate ori am ocazia, daca nu vine vara cat mai mult 🙂

  6. addicted 10/04/2013 la 13:22 Reply

    Sa le porti cu mare drag si mare atentie, om norocos! 😀

  7. Lilly 10/04/2013 la 16:04 Reply

    am fost ca o Cenusareasa- s-au potrivit i-am primit! 🙂 merci! 🙂

  8. Pato Basil 10/04/2013 la 17:26 Reply

    femeile astea 😀 sunt niste copii 😀 si ele :-p

    • Lilly 11/04/2013 la 18:33 Reply

      asa-i 🙂 se bucura ca si copiii si le place sa faca asa ceva 😛

  9. iuliananescu 11/04/2013 la 16:10 Reply

    Sa le porti sanatoasa si mandra! Sunt foarte dragute si catchy 🙂

  10. Lilly 11/04/2013 la 18:34 Reply

    multumesc 🙂
    designul si culoarea sunt foarte trendy 😛

  11. Raluca 22/06/2013 la 12:14 Reply

    Atent a fost iepurele anul asta :))

Lasă un răspuns

