Feel this moment!

La job pe fundal asa ca un zgmot de fond se aude radioul. Ii zic zgomot de fond pentru ca depinde in ce colt de birou stai si cata liniste e ca sa poti auzi melodiile sau stirile care se difuzeaza. Oricum sunt pe repet asa ca nu ai nici o sansa sa nu fredonezi melodiile atunci cand le auzi si sa le inveti pe de rost. Mi-e si mila de DJ, va dati seama sa asculti in fiecare zi acelaesi melodii? again and again….and again. Macar noi ca si ascultatori avem optiunea sa schimbam postul de radio dar ei? sau poate asculta in casti altfel de muzica?

Acum doua saptamani am auzit aceasta melodie, dar fiind la job, si auzind-o ca pe un zgomot de fundal care m-a gadilat in mod placut la ureche a inceput sa-mi placa dar am uitat-o in cateva minute. Ajunsa acasa am inceput sa rascolesc youtube-ul in cautarea ei, dar daca nu stii titlul, nu stii cine canta cum sa o gasesti?

Am renuntat dupa cateva cautari esuate, si am asteptat sa o aud iarasi la radio, saptamana trecuta nu am auzit-o deloc, nu stiu daca din cauza zgomotului de fond cu care sunt obisnuita sau nu au difuzat-o deloc la kiss.

Toate pana azi cand am auzit-o iarasi si am si gasit- pe youtube, de data asta am tinut minte cateva cuvinte cheie.

Care e momentul pe care ati vrea sa-l traiti acum? sau sa-l retraiti ?

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „Feel this moment!

  1. Nice 16/04/2013 la 20:52 Reply

    Frumoasa melodie, Lilly. Superba chiar. 😀 Si foarte draguta tema, provocarea mai bine spus. As vrea sa retraiesc momentele de mare bucurie, de reusite, de realizari incredibile. Mi-ar placea, de exemplu, sa fiu din nou in Bruges. Cu un DSLR la gat. :)) Sau pe zidurile Gironei…
    Mi-ar placea sa fiu iar tanara si indragostita. Nu ca acum nu as fi, insa am imbatranit si am obosit. Mi-am pierdut entuziasmul, inocenta, speranta. Magia necunoscutului.

    • Lilly 17/04/2013 la 18:56 Reply

      si mie imi place melodie, e chiar o combinatie frumoasa dintre Pitbull si Aguilera 🙂
      fotografia e o pasiune foarte frumoasa si cred ca niciodata nu o sa te saturi sa surprinzi cadre frumoase in diverse locuri ale lumii 🙂
      e primavara asa ca trebuie sa te reindragostesti, sa regasesti dragostea, sa o reinvii, asta o sa te faca sa te simti mult mai tanara desi stiu ca esti 🙂
      speranta nu se pierde niciodata, ea moare ultima…sunt sigura ca o sa se intample multe lucruri frumoase atunci cand o sa te astepti cel mai putin, asa e viata, mereu ne surprinde 🙂

  2. Nice 16/04/2013 la 20:53 Reply

    Cred ca mi-a intrat commentul la spam. 😦

    • Lilly 17/04/2013 la 18:57 Reply

      nu stiu de ce? l-am pescuit oricum 🙂

  3. iuliananescu 17/04/2013 la 12:21 Reply

    Neata, Lilly. Si nou o difuzam cat e ziua de lunga. Sincera sa fiu, e o melodie buna, dar m-am saturat de ea.

    Ce as vrea sa retraiesc: momentele din vara trecuta, cu o multime de emotii, satisfactii, rasete si un om tare fain.

    O zi cat mai buna 🙂

  4. Lilly 17/04/2013 la 19:00 Reply

    a fost o zi plina, defapt asa au fost toate zilele din aceasta saptamana, si parca resimt astenia de primavara, o usoara ameteala ma insoteste peste zi 😛 sper sa-mi revin, sa ma obisnuiesc 🙂
    cum rezisti sa asculti la radio melodii repetate la nesfarsit? nu ca eu ca si ascultator n-as trece prin asta, sincer de multe ori cand ajung acasa am nevioie de cateva ore de liniste, sa-mi golesc mintea de toate zgomotele acumulate peste zi 😛
    din cate stiu eu si anul acesta te asteapta multe momente frumoase asa ca trebuie doar sa fii pregatita sa le traiesti la intensitate maxima 🙂

    • iuliananescu 19/04/2013 la 22:57 Reply

      asa este. Mai este foarte putin timp 🙂

      In legatura cu muzica de la radio, noi nu avem un format de top 40 precum KISS, care difuzeaza doar cele mai noi piese. Avem un sistem de rulare nu chiar atat de garesiv si de aceea nu am cum sa ma plictisesc. Pot sa iti fac o recomandare? Eu una sunt innebunita dupa piesa asta, Momentan zguduie clasamentele muzicale in UK

      • Lilly 20/04/2013 la 8:22

        multumesc, suna foarte bine aceasta melodie, sigur o sa faca furori si la noi 🙂
        eu mai ascult si europa fm sau magic dar toti mi se par destul de limitati, adica unele melodii pe repet, daca asculti 3 zile stii exact ce melodii difuzeaza un post de radio 🙂 mai ales magic fm 😛

  5. Cristina 18/04/2013 la 21:36 Reply

    super piesă! Ce moment… am scris pe blog și e suficient…

    • Lilly 19/04/2013 la 18:50 Reply

      o sa-ti fac si eu o vizita sa vad acre mai e starea ta de spirit 🙂
      piesa imi place mult, defapt recunosc mie imi place mult Christina Aguilera 🙂

  6. Hapi 18/04/2013 la 23:18 Reply

    O plimbare pe malul marii. Singura si desculta
    Momente din copilarie
    Varsta de 20 de ani

  7. Lilly 19/04/2013 la 18:57 Reply

    si eu imi doresc sa-mi plimb picioarele prin nisipul fierbinte anul acesta 🙂 tu esti mai norocoasa, ai simtit razele puternice ale soarelui si nisipul fin printre degete 🙂 se pare ca inima ti-a ramas inca acolo 🙂
    vorba catecului „…ca la 20 de ani…”…hmmm

  8. colorbliss 01/05/2013 la 12:36 Reply

    Aș vrea să retrăiesc niște zile de vară, din urmă cu trei ani. Șiii aș vrea să fiu undeva la munte acum 🙂

    Și eu pățesc așa cu muzicile de fundal. De cele mai multe ori, îmi dau seama după vreo juma de oră că mi-a plăcut o piesă, dar nu mai știu de unde să o iau.
    Nu am mai ascultat de mult radio. Ascult muzică pe stereomood, în funcție de cum mă simt și ce fac, au un playlist pe gustul meu 😛 Dar poate mă îndrept și eu înspre radio, să văd cum mai e 😛

Lasă un răspuns

