Prima impresie conteaza!

Alerg pe scari cu respiratia taiata, fara putere in picioare, cu parul in vant, geanta intr-o mana, esarfa in cealalta, pentru a ajunge la etajul doi, in amfiteatrul in care se tinea cursul de marketing.

Bat la usa…deschid, simt toti ochii atintiti asupra mea, dau buna ziua, imi cer scuze de intarziere si incerc sa-mi caut un loc in sala sa ma asez ca sa scap de jena ca am intrat in sala dupa profesor.

Profesorul ma pofteste sa-mi trec numele pe foaia de prezenta care deja trecuse pe la ceilalti colegi ai mei. Imi pun geata pe pupitrul lui si cu miscari fine de felina deschid incet dar sigur fermoarul.

Profesorul ma priveste cu mare atentie si incepe:

– Pun pariu ca ai nevoie de 5 minute sa gasesti un pix in acea geanta!

Ridic ochii, il privesc si ii spun:

Am nevoie doar de cateva secunde pentru a scoate un pix, doar ca geanta mea e o geanta Anuschka care merita o atentie speciala, e o geanta din piele naturala, pictata manual de artizani indieni pe care o iubesc si care valoreaza foarte mult pentru mine.

geanta_rosabel_din_piele_naturala_anuschka_2

Il vad cum stramba din nas si imi spune:

– Asa sunteti voi femeile, purtati genti mari in care sa incapa multe lucruri inutile si atunci cand cautati ceva trebuie sa o rasturnati ca sa gasiti lucrul dorit.

Geanta mea e foarte bine compartimentata si lucrurile sunt aranjate frumos in ea, le gasesc toate fara sa fie nevoie sa o rastorn, ii spun apasat.

Il vad cum deja priveste curios spre geanta expusa pe pupitru dar nu se opreste din discurs

Asa e si sotia mea, si ea poarta lucruri inutile zi de zi, chiar am facut un experiment cu ea. Am vrut sa-i demonstrez ca poarta multe lucruri inutile si intr-o zi i-am strecurat in geanta un cleste fara sa-i spun. Dupa o luna i-am cerut sa-mi aduca geanta ei ca sa iau de acolo clestele. A ramas profund impresionata, nu stia ca am facut acest lucru.

In timp ce povestea toate aceste lucruri mi-a studiat foarte atent geanta si la final mi-a spus:

  – Nu am mai vazut niciodata o geanta atat de frumoasa, atata arta, culoare, stralucire si un design atat de interesant si sunt sigur ca si sotia mea si-ar dori una dar despre asta vorbim dupa curs.

Am vazut cum ii straluceau ochii cand mi-a facut toate aceste complimente.

M-am simtit ca o adevarata vedeta, imi recapatasem suflul, trecusem peste momentul de jena din cauza intarzierii la curs si reusisem sa atrag toate privirile de admiratie asupra mea.

Fiind intr-o sala de amifiteatru geanta mea a ajuns o adevarata vedeta, in pauza toate fetele s-au adunat sa vada explozia de culoare, sa atinga si sa simta geanta. Chiar si baietii isi intindeau gatul curiosi  sa vada ce studiem noi asa de atent.

Am fost nevoita sa scriu pe tabla site-ul de unde am achizitionat-o Ilux.ro. Chiar m-am bucurat ca am fost ambasadoarea Gentilor Anuschka si recomand din tot sufletul acest site de unde se pot achizitiona cadouri speciale pentru oameni speciali.

Concursul l-am vazut pe blog la Hapi dar am avut nevoie sa acord timp si sa am o anumita dispozitie pentru a creiona o poveste care sa participe la acest concurs.

Anuschka_800x400

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „Prima impresie conteaza!

  1. Hapi 21/04/2013 la 21:45 Reply

    Succes 🙂
    Nu uita sa te incrii si pe blogul lor
    http://blog.ilux.ro/2013/04/castiga-geanta-anuschka-concurs-bloggeri/

  2. Lilly 21/04/2013 la 21:46 Reply

    m-am inscris 🙂 merci

  3. Cristina 22/04/2013 la 17:58 Reply

    Sunteți disperate când vine vorba de genți…

    • Lilly 23/04/2013 la 16:53 Reply

      genti, pantofi,rochii,bijuterii… tot ce e frumos 🙂
      tie nu-ti plac gentile?

  4. iuliananescu 23/04/2013 la 15:22 Reply

    Succes, Lilly!

    Chiar e foarte frumoasa geanta. Eleganta si sic.

  5. Lilly 23/04/2013 la 16:54 Reply

    merci Iulia, mi-ar placea sa castig, sa vedem daca sunt norocoasa sau nu 🙂

  6. addicted 23/04/2013 la 17:50 Reply

    Bafta draga mea! 🙂

    • Lilly 23/04/2013 la 19:26 Reply

      sa fie! multumesc mult! 🙂

  7. Nice 23/04/2013 la 18:14 Reply

    Mi-a placut mult povestea, sper sa castigi tu pentru ca meriti. The best! 🙂

  8. Lilly 23/04/2013 la 19:27 Reply

    multumesc mult! 🙂 mi-ar placea mult sa castig, nu mai emult si o sa aflam 🙂

  9. Aniela Deby 24/04/2013 la 2:18 Reply

    Foarte frumoasa povestea, m-ai uimit, imi place. Ce mai faci?

    • Lilly 25/04/2013 la 18:39 Reply

      ma bucur ca ti-a placut 🙂 acum astept rezultatele
      sunt bine, alerg si eu de colo colo ca asa e in viata 🙂 si ma bucur de primavara asta frumoasa 🙂
      tu cum esti?

      • Aniela Deby 27/04/2013 la 17:51

        Da tot prin Cluj, acasa, lucru, acasa 🙂 Nu te-am mai auzit, nici citit.. nici nimic. Ma bucur ca esti bine, papusico!

      • Lilly 29/04/2013 la 19:01

        asa suntem toti fugim de colo colo in lupta pentru supravietuire 🙂
        te astept cu drag cand ai timp sa arunci un ochi si pe aici 🙂
        pupici!

  10. Marmotica 24/04/2013 la 9:56 Reply

    Super! Bafta la concurs! MI-a placut si mie tare mult modelul acesta.

    • Lilly 25/04/2013 la 18:40 Reply

      merci 🙂 bafta si tie! 🙂
      e un model foarte frumos, o geanta incapatoare, imi plac gentilemai mari in care sa-mi pot pune cateva lucruri de care am nevoie 🙂

  11. Pato Basil 07/05/2013 la 16:52 Reply

    se pare ca n-am avut noroc.

Lasă un răspuns

