Altfel de job!

Cum petreceti o dupa-amiaza obisnuita?

Eu de multe ori am impresia ca acasa am un altfel de job. Gatitul, spalatul, curatenia, adunatul de prin casa, calcatul si invartitul in jurul cozii imi ocupa cea mai mare parte din timp.

Nu zic ca nu imi place dar ma mai satur si eu, doar ca stiti voi fecioarele sunt obsedate de curatenie si atunci acorda mult timp acestei nebunii.

Vara nu prea imi place sa gatesc ca e prea cald in bucatarie, mananc mai multe salate si astfel raresc sesiunea de gatit, si la fel e greu sa calci haine dar si asta trebuie facuta din cand in cand.

Atunci cand ai familie si copii acasa ai un altfel de job!

 

Tag-uri:, , , , , ,

16 gânduri despre „Altfel de job!

  1. Nice 09/05/2013 la 21:57 Reply

    Mai bine zis cum nu-mi petrec o dupa-amiaza obisnuita. Pentru ca nu fac mai nimic, zac pur si simplu, de obicei ma intorc secata de energie de la serviciu. Sincer, te invidiez ca tu te poti apuca de curatenie dupa amiaza…
    Pe mine ma dor toate, parca am dat la sapa intreaga zi. Tot organismul meu se resimte desi munca mea este eminamente intelectuala. Vin acasa, beau o cafea, apoi alta, si tot asa. Pana cand sedata suficient pot sa ma apuc de un articol pentru blog, caci deh, trebuie si el actualizat. De cele mai multe ori insa cafeaua nu reuseste sa ma remonteze. Ca azi de ex. 😦 😦
    E inuman sa te trezesti la 6. Da, vii repede acasa, dar cazi lat, nu mai esti bun de nimic in ziua resepctiva. Ma rog, asta e organismul meu. Ah, azi am fost la shopping, am uitat, de asta sunt in halul asta de epuizata. :))

    • Lilly 14/05/2013 la 16:05 Reply

      sunt zile in care si eu sunt epuizata si tot ce imi doresc e sa dorm dar in general dupa-masa gatesc, fac curat, organizez si dezorganizez lucruri 😛
      blogul meu e pe duca, in ultima perioada mi-am canalizat energia in alta parte si am lasat blogul in paragina, moare in fiecare zi cate putin 😀
      si eu ma trezesc in fiecare dimineata la 6, pe 7.30 tb sa fiu la birou si ies la 16.00 cand nu tb sa stau peste program.m-am obisnuit cu acest program desi dimineata as mai dormi o ora in plus 🙂

      • Nice 14/05/2013 la 20:33

        Hm, imi pare rau de decizia ta, Lilly, era unul din blogurile, destul de putine, pe care imi facea realmente placere sa poposesc si sa comentez. Dar daca ai alte prioritati…
        Pacat, mare pacat, tot ce este bun se sfarseste atat de repede… 😦

        Problema e ca nu prea imi gasesc bloguri pe stilul meu. Bloguri care sa te invite la dialog, care sa propuna teme interesante, simple, de viata. Tu reuseai asa ceva. Probabil ca era blogul meu preferat…

      • Lilly 14/05/2013 la 21:12

        multumesc mult pentru aprecieri si sincer apreciez ca te simti bine pe acest blog 🙂
        inca nu o sa-i pun punct, incerc momentan sa-l tin pe linia de plutire chiar daca ii acord mai putina atentie

  2. colorbliss 09/05/2013 la 22:51 Reply

    Eu încerc să fac lucrurile astea dimineața, în ultima perioadă. Am observat că îmi face bine, psihic vorbind, să știu că sunt toate făcute și n-a trecut deja jumătate de zi 😛 Dar mă frustrez că trebuie să le aloc timp. Uneori, îmi place, pe de altă parte, mă ajută să mă mai detașez de stresul de la facultate și altele. Dar tot aș prefera să nu fiu nevoită să tot spăl, gătesc și să fac ordine.

    • Lilly 14/05/2013 la 16:09 Reply

      curatenia ma relaxeaza psihic, cand sunt foarte obosita psihic fac curat, astfel gandurile mele pot sa zburde iar mainile sa lucreze. ma obosesc fizic si ma mai relaxez psihic ca sa pot apoi dormi.
      dimineata ai mai multa energie, deobicei sambata dimineata si eu mi-o ocup facand curat 🙂

  3. DianaEmma 09/05/2013 la 23:13 Reply

    Există după-amiază? 😆 Adică eu mă gândesc la după-amiaza ca la orele 4-5, deci clar nu sunt altundeva decât la muncă (înafară de concedii, zile libere și zile în care munca mai cere și alte locații).

    Cu puțin ajutor, în timpul săptămânii curățenia nu îmi necesită mai mult de jumătate de oră. Și e casa curată pentru mine… suficient. Am timp 5 minute să frec clanțele la uși cu spirt (glumesc, but you get the picture :)) ). Bine, secretul nu e doar puțin ajutor de zi cu zi… ci acceptatul ajutorului specializat.
    De gătit gătesc în week-end pentru toată săptămâna (mă rog, joi și vineri de cele mai multe ori fac o salată mai sățioasă, poate miercuri mănânc în oraș… :)) dar măcar de două zile e mâncare). Aș vrea să gătesc mereu proaspăt, dar am reprioritizat chestiile.

    Prefer să fac ceva înainte să ajung acasă… să ies să vizitez ceva, sau să ies după muncă la cumpărături diverse (ba să caut vreun cadou, ba shopping, ba să mă plimb mai departe spre un magazin mai nu știu cum să cumpăr o delicatesă, sau la un banal plafar sau chestii din astea mărunte), sau la Sala Radio la un concert ori la orice alt eveniment mai e în săptămâna aia, sau să mă văd cu cineva, sau să fac o escală de 2 ore în parc înainte să ajung acasă… iar vineri seara clar merg la cumpărături pentru restul săptămânii, ca sâmbătă doar să fac piața și să nu pierd în weekend câteve ore prin hypermarket-uri.
    După aproape doi în care în timpul săptămânii aveam doi muncă-facultate-casă am simțit că trebuie să îmi folosesc serile mai cu folos.

    • Lilly 14/05/2013 la 16:15 Reply

      exista dupa-amaiza la cei care pe 6-7 sunt deja la munca, eu merg pe 7.30 si ies la 16.00. vara chiar se simte, oricum asa mai reusesc si eu sa fac niste plati sau sa rezolv anumite probleme.
      si eu am ajuns la concluzia ca treburile astea casnice sunt de multe ori pierdere de vreme dar cand vad mobila plina de praf sau fire de par prin baie musai sa ma apuc de curatenie 😛
      daca intretii curatenia care o faci in weekend e ok peste saptamana, dar eu uneori sunt atat de neindemanatica si scap ceva pe jos si apoi cine sa stranga? evident eu.
      din cate stiu eu tu mereu ai fost plina de energie, dormeai foarte putin si faceai multe lucruri, cred ca la fel esti si acum, eu parca ma ramolesc 😀

  4. babymanager 10/05/2013 la 12:10 Reply

    Cred ca mia ai inca minim 2 joburi in plus, cand ai si copii:)

    • Lilly 14/05/2013 la 16:16 Reply

      cred ca nu e simplu, tu vii obosita de la servici si acasa trebuie sa fiifresh pt cei mici 🙂

  5. addicted 13/05/2013 la 15:17 Reply

    Perfectionista de mine nu poate sta daca nu are de facut Nspe mii de chestii zilnic. :)) Si eu mi-s titirez in casa, mai si lucrez si-mi fac timp sa si ies nitel. Uneori zic ca-mi ajunge dar cand iau o pauza…. ma plictisesc si ma agit.

  6. Lilly 14/05/2013 la 16:20 Reply

    esti hiperenergica si tu? 😛
    daca te stii organiza pot iesi toate foarte bine 🙂

  7. szromulus 20/05/2013 la 8:48 Reply

    Dupa amiezele obisnuite le petrec la vanatoare, acum ca Nastase e iar online dam chefuri mai des 😀

    Uite o chestie interesanta care ma pasioneaza de ceva vreme

  8. Lilly 21/05/2013 la 16:51 Reply

    si ce vanezi? caprioare? 😛

  9. szromulus 22/05/2013 la 6:32 Reply

    numa porci 😀

  10. Lilly 22/05/2013 la 19:07 Reply

    :)))))
    pentru sorici cred ca :d

Lasă un răspuns

