N-ai bani ai servetele!

Am ajuns si eu in club. Dupa o lunga perioada, pentru ca nici nu-mi mai amintesc cand am fost in club, imi amintesc doar discotecile care le frecventam in facultate. Acum toate beciurile din centru sunt cluburi. Cel in care am fost nu era la subsol si asta m-a bucurat.

Nu stiu cati dintre cei care trec pragul acestui blog frecventeaza cluburile, eu m-am simtit putin depasita de situatie. In primul rand tinuta – ce sa imbrac? nu am haine de club, rochite scurte cu paiete . Am rascolit tot dulapul si pana la urma m-a salvat o rochita care cat de cat s-a incadrat in sensul ca era mai scurta nu ca avea paiete. Nici tocurile care le-am purtat nu au fost foarte inalte, mi-am luat ceva mai comod pentru bumtzi- bumtzi.

Pe vremea mea, vorba aia, discoteca incepea la 11-11.30 acum abia la unu s-a dat startul. Deja faceam spume si ma foiam pe canapeaua care nu pot spune ca era foarte comoda pentru picioarele mele lungi si rochita scurta. Intr-un final cu sau fara start eu am inceput sa dansez pentru ca altfel adormeam acolo si nu ma trezeam pana dimineata.

La masa de langa lumea sorbea whiskey cu energizant pahar dupa pahar. Cred ca asa e moda intai trebuie sa te ametesti ca mai apoi sa poti scoate bestia din tine, sa-ti lasi corpul sa simta ritmurile melodiilor remixate.

Ce mi s-a parut ciudat a fost faptul ca cei care consumau bauturi alcoolice de top primeau bonus baxuri de servetele de hartie pe care le-au impartit ca si manelistii euro.(asa am vazut eu la TV)

Mno, n-ai euro ai servetele.

A plouat cu servetele de hartie din toate partile, pana aproape ne-au acoperit si am plecat cu ochii rosii, parul imbaxit de fum si fara voce pe la vreo 3 dimineata acasa.

Mie imi place foarte mult sa dansez dar parca nu ma mai incadrez in peisajul numit club, mi-a placut atmosfera, muzica, faptul ca am iesit dar nu imi plac fitzele, fumul si alcoolul.

Voi mergeti in club? Ce v-ar face sa frecventati mai des cluburile?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „N-ai bani ai servetele!

  1. Nice 14/05/2013 la 20:36 Reply

    Sa mai am din nou 20 de ani! Asta m-ar face. Acum nu mai am chef de cluburi, mai degraba stau acasa decat sa merg intr-un astfel de loc. Nici nu ma omor dupa dans… Fumul de tigara imi face rau, ma ustura ochii de la el, am o mare sensibilitate aici.
    Deci nu, nu mai merg in cluburi. 😛

  2. Lilly 14/05/2013 la 21:17 Reply

    nici mie nu-mi place fumul de tigara absolut deloc, daca nu s-ar fuma m-as duce mai des 🙂
    „…ca la 20 de ani…” e o varsta tare frumoasa, cand ma gandesc la studentie ma apuca dorul si melancolia 🙂
    mie imi place foarte mult dansul doar ca in ultima perioada am dansat doar la nunti, in club rar de tot ajung 🙂

  3. szromulus 20/05/2013 la 8:46 Reply

    Cel mai fain e sa ai o gasca de dansatori cu care sa mergi la petreceri private. Daca faci niste cursuri de dans(stiu ca si tu ai facut cativa ani de dans) automat te poti conecta la gasca de acolo. E interesant ca la cluburile unde merg dansatorii dj-ul pune muzica pe care o cer profii de dans, asa ca lucrurile au alta nuanta, in plus cunosti oamenii de acolo si te simti altfel.

    Despre garderoba la baieti merge costum Elvis 😀

  4. Lilly 21/05/2013 la 16:41 Reply

    era frumos cand stateam si eu seara de seara la clubul de salsa, dar in timp s-au pierdut toate. acum ies rar intr-un loc in care se danseaza, imbatranesc 😀

  5. szromulus 22/05/2013 la 6:32 Reply

    Chestia cu imbatranirea este un mit valabil la orice varsta. La 18 ani sunt batran si am sentimentul ca toti din clasa a IX-a is tineri, la 25 de ani is f batran si vai de mine, la 30 de ani la fel. Batranetea e relativa ca si tineretea. Tara noastra promoveaza imbatranirea rapida, vad in alte tari la 50 de ani arata ca la noi la 30 si is plini de viata, dorm 6 ore si is foarte plini de energie. Cu dansu e la fel, e chestie de gasca, cand ai gasca e foarte misto la dans. Am nu fost coleg care face salsa de cativa ani, nu imi vine sa cred cum intinereste omul asta, la 33 de ani zici ca e de 23, da e implicat in sport, face tenis de camp, salsa, fotbal.

  6. Lilly 22/05/2013 la 19:09 Reply

    ai dreptate, poate ca in viata sunt momente si momente, momente in care esti mai energic si momente in care esti mai plictisit, mai lipsit de energie

  7. blackangelcostel 26/05/2013 la 18:13 Reply

    ce-i ala? :)))) . in 27 de ani nu am facut cunostinta cu nici un domn club :)))

  8. Lilly 27/05/2013 la 17:21 Reply

    mno ar trebui sa faci cunostiinta , macar asa ca si experienta de viata 😛

Lasă un răspuns

