Fan adevarat!

Nu despre mine  e vorba, eu n-am fost si nici nu sunt un fan adevarat.

Nu am nici un cantaret sau o trupa pe care sa o  venerez. N-am stat niciodata cu sufletul la gura asteptand sa apara o noua melodie, un nou videoclip, un interviu acordat de artist unei publicatii sau sa cumpar bilete la concerte in diverse colturi ale lumii doar pentru a-i vedea si asculta.

Nu am un actor preferat pe care sa-l urmaresc pe toate site-urile, sa fiu prezenta la avanpremiera, sa stiu totul despre viata lui.

Nu am nici o echipa de fotbal preferata, nu m-as duce pe stadion si pe ploaie si pe vant doar sa fiu alaturi de echipa mea de suflet.

Nu am un model pe care sa-l urmez in viata, nici macar principii atat de solide incat sa fiu ca Ana lui Manole, nici furtuna, nici vantul sa nu ma schimbe.

Sunt cantareti pe care ii ascult cu placere, le fredonez melodiile, particip la concerte atunci cand se nimereste, ma bucur si ma simt bine, ascult melodii pe repet, dar nu ma inghesui sa le cumpar albumele si sa-i venerez.

Am actori care imi plac si le urmaresc filmele cu placere, daca prind o stire o citesc dar nu tai fotografii si interviuri din ziare pe care sa le pastrez in cufarul cu amintiri.

Am niste principii de viata dar nu sunt absurda si nici nu am o personalitate atat de puternica incat sa nu ma intereseze ce se intampla in jurul meu si sa nu las de la mine daca e necesar.

Sunteti fani adevarati? Aveti un model in viata pe care il urmati? Care e cel mai excentric lucru pe care l-ati face pentru idolul vostru?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

5 gânduri despre „Fan adevarat!

  1. Nice 15/05/2013 la 22:39 Reply

    Ma regasesc in totalitate in randurile articolului tau, Lilly. Nici eu nu am avut idoli de-a lungul timpului, nu au existat actori sau cantareti pe care sa-i iubesc atat de mult incat sa ma pot declara fanul lor. Sunt suporter stelist, dar nu chiar asa infocat incat sa stau in ploaie si vant la meciurile echipei preferate.
    Nici modele in viata nu am avut, am vrut sa fiu mereu eu, cu personalitatea mea proprie, sa nu copiez pe nimeni, sa fiu mereu originala.

  2. Lilly 17/05/2013 la 18:59 Reply

    fanii adevarati si-ar da viata pentru idolii lor, mie asta mi se pare fanatism 😀
    mai bine admirator decat fan, zic eu 🙂

    • Nice 18/05/2013 la 12:32 Reply

      Da, admirator e ok, am mai auzit eu de fanatici din astia care si-au ucis idolii. 😦 E indicata putina moderatie…

  3. addicted 21/05/2013 la 7:43 Reply

    Sincera sa fiu… nu. Admir diferite persoane pentru ceea ce au facut, pt.caracter, curaj s.a dar nu am un idol! 🙂

  4. Lilly 21/05/2013 la 16:49 Reply

    sunt multi artisti demn de admirat de la care putem invata ceva 🙂

Lasă un răspuns

