De ce plangi?

Barbatii nu ne inteleg, poate nici unele femei pe noi cele care suntem mai sensibile, pe noi femeile  care ne tinem lacrimile aproape, in coltul ochiului, nu undeva adanc in noi afisand o atitudine de nepatruns.

Nu suntem slabe, suntem doar persoane care traim viata prin prisma emotiilor, care simtim fiecare cuvant, fiecare fior care ne trece pe sira spinarii, si constientizam fiecare respiratie taiata, fiecare genunchi muiat.

Suntem femei care traim unele emotii la cote maxime si de aici aceasta „slabiciune”.

Daca plangi in fata unui barbat esti o femeie slaba, si in general barbatii prefera femei puternice, femei care stiu ce vor, femei care isi pot controla foarte bine emotiile, nu femei plangacioase.

Stiu ca barbatilor nu ne plac femeile care plang si atunci cand te vad ca plangi te intreaba ce s-a intamplat? de ce plangi?

Raspunsul de cele mai multe ori este ” nu am nimic”, „sunt ok” dar cu toate acestea lacrimile iti brazdeaza obrajii si ai vrea sa te opresi, sa nu pari slaba, sa nu starnesti acest card de intrebari dar in acelasi timp iti doresti eliberarea care o obtii prin plans.

Tot ce iti doresti tu este un umar pe care sa plangi si niste brate care sa te inconjoare, iti doresti acea liniste ca sa te descarci si apoi poti continua ca si cum nimic nu s-ar intampla.

E putin greu de explicat ce se intampla? dar eu cred ca zi de zi acumulam emotii pozitive si negative, zi de zi ne stoarcem creierii sa rezolvam anumite probleme, stressul, problemele, toate acestea se aduna si la un moment dat trebuie sa se intample ceva, eliberarea sufletului trebuie facuta.

Nu ati simtit niciodata „piatra pe suflet”?

Asta e motivul pentru care raspunsul e „sunt ok”, „n-am nimic” pentru ca nu ai ce explica, plansul aparut din senin nu are un motiv anume, e doar o stare de spirit la un anumit moment. Desigur ca aceasta stare de spirit este influientata de ceva, uneori si ploaia poate fi un motiv.

Plansul nu e slabiciunea unei femei, e doar eliberarea ei de anumite tensiuni!

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

5 gânduri despre „De ce plangi?

  1. Nice 29/05/2013 la 8:25 Reply

    Nu mi-a venit sa cred ca ai scris articolul asta exact in momentul cand plangeam mai cu foc, de suparare, furie, dezamagire, frustrare. Din pacate nu am putut sa comentez luni si nici ieri(o sa intelegi daca citesti cel mai recent articol al meu), dar acum m-am intors la datorie. :)) De fapt stii prea bine ca eu comentez de placere, mai ales aici, la tine.
    M-am descarcat si eu luni, am facut ditamai scandalul, circul si apoi m-am calmat si a iesit bine.
    Eu rar pot sa-mi reprim emotiile puternice. Nu stiu, dar vin in avalansa si nu se mai opresc. Mai bine zis tsunami. :))

    • Lilly 29/05/2013 la 17:22 Reply

      dupa un plans bun intotdeauna urmeaza rasul 🙂
      macar te-ai descarcat prin plans, ca mai apoi sa te incarci cu energie pozitiva, optimism, buna dispozitie si ai ajuns sa te bucuri 🙂
      si eu am probleme in a-mi ascunde simtirile, trairile, nu stiu sa joc teatru si nici macar sa-mi controlez emotiile in anumite situatii 😀

  2. Marmotica 29/05/2013 la 15:01 Reply

    Plang atunci cand se umple paharul si de cele mai multe ori planag de ciuda ca nu am fost destul de desteapta sa fac anumite chestii. Nu mai stiu exact ultima oara cand am plans..dar a fost de fericire 🙂

  3. Lilly 29/05/2013 la 17:27 Reply

    cel mai bine e sa plangi de fericire 🙂
    stiu cum e, si eu imi reprosez de multe ori si mi-e tare ciuda cand gresesc 😀

  4. 'us!o 09/06/2013 la 11:48 Reply

    Aia cu daca plangi, se aplica si la barbati, nu doar la femei

    (chiar mai mult din partea voastra caci multe dintre voi asteptati ca barbatul sa fie vreun fel de „stanca” sau „robotel”, dar ca si voi mai au si ei nevoie sa „eIibereze tensiuni”… doar ca din cauza voastra, o fac mai pe a s c u n s)

    Consider ca nu trebuie sa se faca diferente pt nicio parte caci pana la urma toti avem ceva in comun: We are people, not r o b o t s | We all have feeIings

    Ca noi nu le tot expunem asta e altceva, dar nu inseamna ca n-ar fi…

Lasă un răspuns

