Lumea e mica, cat o furnica!

De multe ori folosim expresia ” ce mica e lumea!”. Si asa e! E foarte mica, se pare ca ne invartim intr-un cerc, ca suntem niste zale ale unui lant.

Cunosti o persoana noua si la inceput poate nu iti dai seama dar mai tarziu sigur ajungi sa vezi ca  are o legatura cu cineva din cercul tau de cunostiinte. Ma refer la persoane din acelasi oras sau macar tara, ca sigur daca e de peste mari si tari si ajunge prima data in tara ta nu prea are cum sa fie in legatura cu cineva din cercul tau.

Cred ca se formeaza niste afinitati, ca e o chimie intre noi, ca avem ceva in comun, ceva ce ne aduce impreuna. Mereu ne inconjuram de persoane care ne seamana sau care au ceva ce noi ne-am dori sa avem si din pacate nu avem. E bine ca se intampla asa pentru ca alta e relatia cu o persoana daca exista chimie, daca se formeaza o legatura, daca avem lucruri in comun. Se spune ca plus si minus se atrag si asa e dar parca tot e mai bine cand interactionezi cu persoane din lumea ta decat cu persoane cu care nu ai nimic in comun. Probabil relatia de plus si minus functioneaza atunci cand esti dispus sa inveti de la cealalt, cand esti maleabil, cand esti dispus sa-l pui pe celalalt pe primul plan.

Lumea e mare dar e mica!

Cand ati observat ultima data ca e mica lumea?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Lumea e mica, cat o furnica!

  1. Nice 27/06/2013 la 23:47 Reply

    Asa este, Lilly, e mai bine sa avem in preajma, pentru relatiile pe termen lung zic, oameni cu care ne asemanam, cu care ne gasim pasiuni comune. Daca tot timpul esti in dezacord cu persoana de langa tine, inevitabil ajungi la despartire. La certuri. Cat sa lasi de la tine, sa fim seriosi? Cat sa fii maleabil? Nu se poate, suntem oameni si avem personalitati puternice, avem opinii ferme, avem viziuni prorprii asupra lucrurilor, evenimentelor, vietii in general. Am observat ca aceste contraziceri nu fac altceva decat sa ma umple de energie negativa. Iar asta nu mi-e deloc benefic.

    • Lilly 01/07/2013 la 16:24 Reply

      ti s-a intamplat sa intalnesti pe cineva si sa constati ca aveti o cunostiinta in comun?e si lumea ta mica?

      • Nice 01/07/2013 la 18:50

        Nu, asta nu mi s-a intamplat niciodata.

  2. szromulus 28/06/2013 la 12:41 Reply

    Hehe zici de chimie, eu nu mai folosesc de ceva vreme termenul asta, zic de fizica. Deci sa vezi cand exista fizica intre doua persoana …. 😀 . Ca in mod normal fizica se ocupa de probleme de raport intre lucruri, in special fizica cuantica.

    Depinde de la oameni la oameni. Rar am intalnit oameni care sa cunoasca persoane din cercuri de cunoscuti. In general am intalnit persoane complet straine. Mi-as fi dorit sa cunosc persoane care sa fie undeva related cu persoane cunoscute, dar din pacate nu mi-a reusit 🙂

    • Lilly 01/07/2013 la 16:26 Reply

      chimia se ocupa de legaturi 🙂 deasta se zice ” e chimie intre noi ” 😛
      „In general am intalnit persoane complet straine.” lumea ta e mai mare in acest caz 🙂 a mea e mai mica 😀

      • szromulus 01/07/2013 la 16:42

        Aham am pricipit cu chimia. Ehei de stiam ce imi zici acuma, mama mama ce bun as fi fost la chimie in scoala 😀 . Deci chimia se ocupa de legaturi, da de formule nu? Nu se poate practica expresia „wuai ce formula mi-a iesit?” 😀

        Daca lumea mea e mare sau e saraca inca nu stiu pe care varianta sa o aleg 🙂

      • Lilly 01/07/2013 la 16:53

        ba da, mai multe legaturi formeaza o formula gen familie, grup de prieteni, etc 🙂
        alege o lume mica si bogata, se poate?

      • szromulus 03/07/2013 la 1:11

        bogata spiritual, ca de cea saraca spiritual is satul, te invarti ca intr-o parcare supraetajata fara locuri disponibile 🙂 . Ma gandeam nu demult la faptul ca bogatia se masoara in numarul de prieteni maturi(in gandire, nu varsta) pe care ii avem. Viata este exceptionala alaturi de oameni exceptionali, altfel e un continuu alergat in jurul cozii ca un caine nebun si cand te opresti iti dai seama ca au trecut anii si totul e rubbish.

  3. Hapi 29/06/2013 la 20:20 Reply

    O prietena a fost recent la Paris si la un moment dat un tip s-a apropiat de ea si au schimbat cateva cuvinte langa Sena. Respectivul o cauta pe „Mona Lisa” :)) Ea a plecat in graba fara sa schimbe vreo adresa de mail sau FB si a doua zi s-au …reintalnit in Turnul Eiffel
    Romantic, nu?

    • Lilly 01/07/2013 la 16:27 Reply

      aici e destinul la mijloc, foarte romantic, imi plac acest gen de legaturi 😉
      sunt impreuna si acum?

      • Hapi 01/07/2013 la 21:35

        Nu, doar tin legatura pe mail. Dar a invitat-o la el.Ea e singura deocamdata asa ca…nu se stie 🙂

      • Lilly 02/07/2013 la 17:14

        daca e buna chimia si se formeaza legaturile necesare sunt toate sansele sa schimbe singuratatea 🙂

  4. alina 30/06/2013 la 13:59 Reply

    acum 2 zile, cand am cunoscut o persoana, care s-a dovedit a fi prietena cea mai buna a prietenei mele, pe care urma s-o cunosc la mare, pentru ca era din alt oras

  5. Lilly 01/07/2013 la 16:28 Reply

    Bine ai venit Alina!
    e mica si lumea ta 🙂

Lasă un răspuns

