…si iar trecut!

La inceput vorbiti despre trecut. Cand te-ai nascut, cum ai crescut, cum ai copilarit, pe unde ti-ai petrecut vacantele, ce ai mancat bun, cum gatea bunica, ce scoli ai facut, cate diplome ai, ce locuri ai vizitat, cum ti-au aparut primele bubite, cate lacrimi ai varsat, cat ai luptat sa ajungi aici, cate vise ai avut, cate visuri s-au implinit, cate ti-au mai ramas etc

Apoi vine perioada de acomodare, traiesti la prezent -iesim in oras, mancam o inghetata, facem o plimbare, ne intalnim cu alte persoane din anturaj, petrecem timp impreuna, trecem de la tu si eu la noi. E perioada cea mai frumoasa.

Si vine momentul cand traiesti in viitor. Incepi sa-ti faci planuri, sa va faceti planuri, sa te legi pe viata, sa-ti doresti o casa, sa vrei copii, sa pui bani intr-un cont pentru studii, sa-ti platesti pensie privata, sa-ti platesti asigurare de viata, sa-ti schimbi masina, sa vrei o bucatarie noua, sa visezi si sa-ti doresti multe de la viitor.

Si cand le ai pe toate acestea ce se intampla? Te intorci la trecut. Traiesti amintirile ca si cum ar fi prezentul.

Traiti in trecut? prezent sau viitor?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „…si iar trecut!

  1. Alisa 26/07/2013 la 22:54 Reply

    Traiesc in prezent, imi amintesc cu drag de trecut si-mi fac planuri pentru viitor 😀

  2. moraritzamel 27/07/2013 la 11:11 Reply

    Traesc in prezent, bazandu-ma pe experientele trecute si sperand la un viitor cat mai bun. 🙂

  3. moraritzamel 27/07/2013 la 11:13 Reply

    *traiesc*

  4. adrian 28/07/2013 la 10:30 Reply

    vreau sa ma bucur de prezent si-mi fac multe planuri si pentru viitor

  5. Nice 31/07/2013 la 20:12 Reply

    Interesant. Nu cred ca vom ajunge prea curand sa traim amintirile ca si cand ar fi prezentul.
    Eu traiesc in prezent. Punct. Trecutul nu ma pasioneaza, de viitor imi este cam teama. Cel mai acceptabil e prezentul. 😛

  6. addicted 06/08/2013 la 11:14 Reply

    Mai am si momente in care ma las purtata de trecut in prezent dar imi revin repejor pt.ca altfel nu as reusi sa imi cladesc un viitor.

  7. Anestisia 09/08/2013 la 17:48 Reply

    Am incetat sa traiesc din amintiri, (dar imi face placere sa le povestesc 😛 ), traiesc pezentul din plin, si am foarte foarte foarte multe planuri de viitor. 😉

  8. Lilly 09/08/2013 la 18:55 Reply

    multumesc tuturor celor care au trecut pe aici, am fost mult prea ocupata in ultima perioada nici n-am apucat sa va citesc:(
    Bine ai revenit Anestisia!:)
    imi cer scuze daca v-am neglijat!

Lasă un răspuns

