Tabloul negrisorului!

Nu are rost sa ma plang acum ci sa ma bucur ca am reusit sa trec pentru doua saptamani grele si stressante la job. Bine ca am supravietuit!

De cand ma stiu mi-a placut sa muncesc, nu m-as vedea casnica, chiar daca munca oboseste, streseaza si e grea tot pe ea o aleg.

Cugetam eu zilele acestea si ma gandeam asa:

– suna ceasul dimineata devreme, ti-s ochii lipiti de somn dar iti aduni puterile si te ridici din pat, te pregatesti si mergi la job. Acolo probleme peste probleme, uiti sau nu ai timp sa mananci decat pe fuga, de baut 2 litri de apa nici nu poate fi vorba, cand te ridici sa mergi la baie sigur suna telefonul sau primesti un mail si strangi in continuare, si intr-un final cand pusca vezica te mobilizezi si tu.

– nu apuci sa-ti suni sotul/iubitul si daca te suna il repezesti si ii spui ca-l suni mai tarziu ca ai o problema urgenta de rezolvat si uiti sa-l suni.

– trebuie sa-ti programezi rezolvarea problemelor dupa orele de servici dar statul peste program te face sa mai amani de cateva ori rezolvarea problemelor tale personale

– ajungi acasa cu cearcane adanci, ochi obositi, picioare umflate si nici nu-ti mai simti coloana de durere

– nu mai ai chef de nimeni si nimic, vrei doar liniste

– seara cand te pui in pat si faci analiza zilei ce s-a terminat ar trebui sa zambesti ca ai reusit sa rezolvi toate problemele de servici si te bucuri ca ai facut multi bani pentru patronii tai. Dar sanatatea si bunastarea ta?

Acesta e tablolul fiecarui angajat, asa e cand esti negrosor pe plantatie.

Un weekend minunat!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

20 de gânduri despre „Tabloul negrisorului!

  1. Subconstientul Genial 09/08/2013 la 19:03 Reply

    AI MULTA DREPTATE…MA REGASESC AICI…SUNTEM SCLAVI…NUMAI CA SCLAVII STIAU O TREABA…SI ATAT…NU TAXE NU IMPOZITE…NU CASA…NU MASA…NU MODA…NU ZESTRE…NU STRES…SI TOTUSI COPII NOSTRI O VOR DUCE SI MAI RAU…

  2. Lilly 09/08/2013 la 19:31 Reply

    niste sclavi moderni :)))
    si daca mai pui la socoteala si faptul ca am invatat ani grei sa putem duce atata stress 😛

  3. Nice 09/08/2013 la 19:57 Reply

    Pai da, e greu, dar cati dintre noi nu viseaza la un asemenea job. Orice job. Acum cand somajul atinge cote alarmante in Romania… Pana la urma e bine sa il avem, abia cand ramanem fara el ne dam seama cat de important e. 😦 😦 😦

  4. Lilly 09/08/2013 la 20:21 Reply

    nicicum nu-i bine, nici cu..nici fara….
    cum arat jobul ideal in viziunea ta?

    • Nice 09/08/2013 la 22:04 Reply

      Nu exista asa ceva, de aceea nici nu m-am gandit la el vreodata. Mie imi place jobul actual, adica meseria mea, cu unele mici modificari prin punctele esentiale, if you know what I mean. 😛 :)) 😀 „Materie prima” sa fie de calitate si remuneratia mult mai consistenta decat in prezent. Deci nu, nu se poate, cel putin nu la noi.

      • Lilly 10/08/2013 la 11:39

        si mie mi-ar placea sa castig mai mult 😀 la cata bataie de cap avem si cat stress induram renumeratia e departe de satisfacatoare 😀

      • Nice 10/08/2013 la 12:07

        Imi pare rau sa aud asta, Lilly, e mare pacat ca nu sunteti apreciati si financiar. Dar am inteles ca asta e o practica curenta la firmele din RO.

      • Lilly 10/08/2013 la 12:53

        „criza financiara” ajuta mult pe unii si pe altii deloc dar o s atreaca la un moment dat…
        e weekend asa ca e momentul sa zambim si sa ne bucuram nu sa ne intristam 🙂

  5. tink3rbe11 10/08/2013 la 7:29 Reply

    Important este ca a venit sfarsitul de saptamana, te odihnesti si o poti relua de luni fresh (cel putin asa ar trebui sa fie)

  6. Lilly 10/08/2013 la 11:40 Reply

    yeeeee. am un chef sa nu fac nimic, sa lenevesc doar….tb s agasesc ceva sa-mi incarc bateriile 🙂
    weekend fain!

  7. Pato Basil 10/08/2013 la 12:15 Reply

    dar te gandesti cum ar fi sa iesi la pensie „prematur” ?
    Unii cred ca ar fi plictisitor :))

  8. Lilly 10/08/2013 la 12:54 Reply

    cei din MAI o duc bine la pensie, eu as lua prea putin si mi-ar fi prea greu asa ca prefer sa muncesc cat mai pot 🙂

  9. Pato Basil 10/08/2013 la 14:24 Reply

    nu ma refeream sa iesi acum la pensie…la pensie, gen sa castigi o suma de bani importanta 😀 si sa poti sa stai linistita.

  10. Lilly 10/08/2013 la 15:56 Reply

    as calatori, mi-as gasi eu ceva de facut, sigur nu m-as plictisi dar nici n-as zace degeaba 😀

  11. Hapi 13/08/2013 la 19:05 Reply

    Lilly- si daca ai transfera tot acest stres in folosul propriu si ai lucra pentru tine? Cine stie, poate o sa fie realitate intr-o zi daca indraznesti sa visezi si sa-ti faci niste planuri.

    • Lilly 17/08/2013 la 10:30 Reply

      imi doresc si eu ca la un moment dat sa ajung propriul meu sef 🙂

  12. szromulus 14/08/2013 la 10:29 Reply

    Sclavia moderna! In istorie erau doua categorii de baza, boierii si restul lumii(sau sclavii). Prima categorie traia din belsug totul, dar se plictiseau din lipsa de activitate. In prezent exista o patura de sus care au de toate, dar nu fac nimic si patura de jos care munceste fara sa aiba timp sa gandeasca. Ajungem la pensie, cu pensii care nu ne vor acoperi nevoile de baza, dar problemele pe care le-am amanat zilnic sa le rezolvam in anii dinaintea pensiei tot nerezolvate au ramas. Astfel ne petrecem 40 de ani muncind pentru altii si nefacand nimic pentru noi.

  13. Lilly 17/08/2013 la 10:32 Reply

    din pacate asta e lumea in care traim 😦 uitam mereu de noi si de nevoile noastre…sau nu ca uitam ci mai degraba noi suntem la coada listei de prioritati 😛

  14. Marmotica 20/08/2013 la 10:32 Reply

    O daa! Stiu cum e, am fost negrisor pe plantatie cam 12 ore/zi, apoi am trecut la mai putine ore . Acum imi e mai bine la jobul actual , e mult mai ok de suportat datorita colectivului frumos pe care il am in jur – dar sunt zile in care imi vine sa ma impusc :))) Ajung acasa atat de terminata incat si un dus de 10 min mi se pare un chin .

  15. Lilly 20/08/2013 la 16:56 Reply

    e bine ca mai sunt si persoane multumite de propriul job 🙂

Lasă un răspuns

