Micii intrusi!

„- Am avut un tantar! ii strig din bucatarie

Cum am avut?Nu-l mai avem?

– Pai…il avem dar acum zace mort pe gresie…

Esti o mica Xena ….”

Se pare ca eu sunt mai razboinica de felul meu, cum vad o musca, un tantar, un paianjen nu prea stau pe ganduri si ii atac. De mica m-am luptat cu toate ganganiile, nu le-am lasat sa-mi invadeze spatiul si intimitatea. Cum ii vad pac sunt pe ei si-i nimicesc.

Am vazut si persoane care convietuiesc bine merci cu micii intrusi, daca intrusi nu ataca si nu fac rau fizic atunci toata lumea traieste fericita.

Voi cum sunteti? Cum va intelegeti cu micii intrusi? Ii atacati sau raspundeti doar la atacul lor?

Tag-uri:, , , , , , , ,

6 gânduri despre „Micii intrusi!

  1. Nice 17/08/2013 la 12:00 Reply

    Felicitari, esti foarte curajoasa, chiar o mica Xena. 😀

    Mie imi este frica si scarba mai ales de gandacii mari si negri sau maro care mai apar in timpul noptii la baie. Evident ca nu ma ataca, dar eu ma sperii rau de tot si nu mai apuc sa-i omor. Dau repede cu spray de gandaci si astfel ii extermin. 😛

    Tantari si muste nu avem pentru ca la toate geamurile apartamentului exista sita.

  2. Lilly 18/08/2013 la 8:41 Reply

    si eu am plase dar uneori le mai deschid si atunci mici intrusi se strecoara inauntru 🙂
    nici mie nu-mi plac gandacii dar eu sunt curajoasa, rapid ma mobilizez si-i capturez :))))

  3. Hapi 21/08/2013 la 20:56 Reply

    Anul asta cred ca s-au ascuns tantarii de mine sau n-or fi fost tantari nemtesti, e criza….

  4. Lilly 22/08/2013 la 12:09 Reply

    adevarul e ca nici in Cluj nu sunt prea multi pentru ca periodic se stropeste cu o solutie impotriva lor dar tot mai e cate-un voinic care scapa. Dar Xena e pe ei :)))
    in Nemtia se poate sa fie criza de tantari 🙂

  5. alina 07/09/2013 la 12:55 Reply

    anul asta nu prea au fost, probabil datorita solutiilor cu care stropesc, dar cand ii gasesc ii macelaresc

  6. Lilly 07/09/2013 la 20:27 Reply

    foarte putini am vazut si eu si de muscat cred ca anul asta doar o singura data m-am ales cu o intepatura 🙂

Lasă un răspuns

