Ce am mai facut?

Poate sunteti curiosi sa stiti ce mai fac? sau ce am mai facut? mai ales ca am dat doar cate-o geana pe aici din cand in cand.

Mai nou nevasta de meserie, mare lucru nu fac sau nu am facut, in principal munca imi ocupa o mare parte din timp, dupa job cand ajung acasa mai trebuie sa trabaluiesc una alta, mai o scama de strans, un vas de spalat, o haina de intins si zboara timpul. Trebuie sa fiu si gospodina, sa gatesc, si sa tin casa curata. De multe ori ma gandesc cum reusesc unele femei sa se treazeasca dimineata cu doua ore mai devreme, sa-si bea cafeaua linistite, sa-si aranjeze parul, sa-si faca un machiaj de zi si cand ajung acasa sa incerce n potiuni pentru ten, par, unghii etc si sa mai scrie si pe blog zi de zi, sa munceasca si sa ramana mereu la fel de sclipitoare.

Eu abia ma tarasc dimineata pana la baie, abia imi spal fata si dintii, unde sa ma apuc de pus vopsele pe fata ca nici nu vad bine. Si dupa 8 ore jumate de munca abia astept sa fac un dush si sa stau 5 minute sa-mi intind coloana ca sa nu fac cocoasa.

Nu ma plang dar de multe ori celelalte treburi si indatoriri sunt mai importante decat cremuirea si intretinerea mea, nu stiu daca e un lucru rau sau bun dar ziua nu are decat 24 ore si mai trebuie sa ma si odihnesc. As vrea sa am mai multa energie si sa reusesc sa fac mai multe si pentru mine.

Ma gandeam sa scriu o serie de articole despre cum sa-ti organizezi nunta, sau ma rog ce ma trait eu, ca pentru organizare sunt firme specializate dar nu stiu daca e de interes acest subiect, voi ce credeti?

Voi cum sunteti? cand vine zapada?

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Ce am mai facut?

  1. Nice 14/11/2013 la 23:11 Reply

    Eu am zile bune si zile rele. In zilele rele e dezastru, sunt cu psihicul la pamant, iar in cele bune…e ok. Cele rele predomina. Sunt obosita tot timpul si nici nu am indatoriri. :))

  2. Lilly 15/11/2013 la 22:05 Reply

    dragostea nu te ajuta sa transformi zilele rele in zile bune?
    oboseala e un sindrom cronic pentru toata lumea, din pacate 😦

  3. colorbliss 07/12/2013 la 20:29 Reply

    Cam asa sunt si diminetile mele, Lilly. Tare mult mi-ar placea sa reusesc sa ma trezesc cu 2 ore mai devreme si sa apuc sa fac mai multe, dar sunt prea obosita. Le admir si eu pe cele care reusesc si cu jobul, sa fie si gospodine, sa isi aloce si timp de rasfat – asta in fiecare zi. Mi se pare tare greu 🙂

    Stiu ca poate iti va parea ciudat, dar eu chiar as fi interesata de articole despre organizarea unei nunti 😛 Fac asta pentru cea mai buna prietena si sunt tare habarnista deocamdata 😀

  4. Lilly 08/12/2013 la 18:58 Reply

    e greu sa fii de 3 ori femeie 🙂
    cred ca o sa incep sa scriu si despre nunta 🙂 si poate reusesti sa te inspiri

Lasă un răspuns

