Am o fobie!

Intr-o seara am iesit sa duc gunoiul la tomberon si acolo erau doi tineri cu o lanterna in mana. M-au rugat sa arunc gunoiul in tomberonul alaturat pentru ca ei cautau o hartie. O hartie importanta care au aruncat-o din gresala la gunoi.

Le-am urat succes, e ca si cum ai cauta acul in carul cu fan, unde mai pui ca si miresul nu-i imbietor, si nici cel mai placut loc sa cauti ceva.

Ehhh, am si eu o fobie – de cate ori ma duc cu gunoiul mi-e frica sa nu-mi arunc in tomberon cheile, portmoneul si telefonul. Ma gandesc ca nu o sa pot sa golesc pubela si ce o sa ma fac? Imi imaginez cum tb sa intru in tomberon, sau cum stau aplecata deasupra pubelei si scormonesc in stanga si in dreapta dupa lucrurile pierdute.

Ca sa scap de aceasta fobie cred ca ar trebui sa duca doar sotul gunoiul.

Pe voi ce fobii va bantuie?

Tag-uri:, , , , , ,

7 gânduri despre „Am o fobie!

  1. Nice 26/11/2013 la 19:31 Reply

    :)) Lilly, cum ai gasit tu repede cea mai ingenioasa solutie la aceasta fobie. :))
    Eu am fobie pentru zborul cu avionul. Bine, nu cred ca e nemotivata… Am fobie si pentru gandaci. Si asta e de inteles nu? Adica nu sunt chiar niste insecte dragute si nevinovate. 😛
    Acum, de cand cu iminenta venire a unui cutremur devastator, am mai capat o fobie: la hazarde. :)) Si mai sunt si altele, dar ma opresc aici, ca cine stie ce o sa-si imagineze cititorii tai despre mine. :)) 😀 😛

  2. Lilly 26/11/2013 la 19:37 Reply

    :)))) asa-i?! trebuie sa-i spun si lui 🙂
    gandacii nici mie nu-mi plac dar sunt ca o razboinica, cum ii vad cu ii omor :)))))
    demult n-am mai zburat cu avionul, dar eu n-am fobie pentru asa ceva, is chiar incantata de idee 🙂
    voi ati tot simtit cutremure in ultima vreme, noi aici suntem mai feriti de asemenea dezastre, suntem mai linistiti
    sunt multe fobii si unele is chiar caraghioase- cum e cea prezentata de mine 😛

    • Nice 28/11/2013 la 22:39 Reply

      Eh, recunosc, tu esti mult mai curajoasa decat mine. 🙂 Zburatul e super, nu zic nu, dar eu ma relaxez mai greu. Imi place, dar imi este si frica in acelasi timp. :dizzy:
      Da, tu stai intr-o zona safe. Chiar va invidiez pe cei din centru, vest si nord. 😀

  3. Lilly 30/11/2013 la 8:18 Reply

    musai sa fim curajoase! 🙂 nu ne putem lasa asa usor doborate!

  4. Pato Basil 30/11/2013 la 20:49 Reply

    mi-ai amintit de articolul din semnatura!

  5. addicted 03/12/2013 la 10:43 Reply

    Ce coincidenta. 😆 Teama asta o am si eu, de aia de multe ori ma asigur ca nu am telefon sau chei in mana! :)))

  6. Lilly 03/12/2013 la 18:14 Reply

    ce ne-am potrivit :)))

Lasă un răspuns

