The best view in town!

Eram in luna de miere in Grecia si cum vremea nu era tocmai de plaja si balaceala cei de la hotel ne-au dat harta insulei si ne-au sugerat sa facem anumite vizite, sa nu ne plictisim si ingrasam in hotel.

Asa ca am luat harta, ne-am urcat in masina si am mers sa vedem castelul, ma rog ruinele castelului ca altceva nu era. In drum spre castel era plin de indicatoare ” the best view of the island” si ne-a corup si pe noi. Am descoperit defapt o taverna la care se plateau bani la intrare, 2.5 euro/persoana pentru a vedea panorama orasului. Si am platit pentru asta:

DSCN4490 DSCN4491 IMAG0885

Sa nu va spun ca dupa ce am plecat de acolo si am ajuns la Castel am vazut toata panorama orasului, am vazut insula din toate partile.

DSCN4525

DSCN4513 DSCN4514

La Cluj suntem norocosi ca putem vedea orasul de sus de pe Cetatuie dar si din Feleac.

Clujul-vazut-de-pe-Cetatuie-610x409 65425101 65425309

Daca mergi seara in apropiere de partia din Feleac ai o priveliste nemaipomenita, vezi mii de lumini aprinse in tot orasul, parca e o instalatie pe un brad, mie asa mi-a facut impresia.

Vara e frumos ca e cald si poti admira si cerul instelat dar si iarna cand straluceste zapada si luminiile orasului sunt aprinse e minunat. Mie imi da o senzatie de plutire.

Ai ocazia sa descifrezi luminile orasului, sa identifici cladiri, strazi, sa faci puzzle-ul numit Cluj-Napoca.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

12 gânduri despre „The best view in town!

  1. Nice 07/01/2014 la 22:17 Reply

    Fantastice panoramele din imagini. 🙂 Apropos de Grecia, imi aduc aminte ca am urcat si eu pentru a vedea panorama insulei Skiathos. Si una pe care ti-o recomand, tot de acolo, Santorini(cu cel mai frumos apus de soare din lume). Poate mergeti in urmatoarea vacanta.
    Avem si noi in oras un turn inalt si celebru, dar am zis pas invitatiei de a urca pentru a fotografia privelistea. :))
    Alte locuri de unde m-am delectat cu imagini grozave ale oraselor sau marii au fost zidurile Dubrovnikului si ale Gironei.

  2. Lilly 07/01/2014 la 22:45 Reply

    am vazut si eu imagini din Santorini, sunt de vis, mi-au placut mult, sa speram ca o sa mai ajungem sa vedem si alte frumuseti ale Greciei dar si din lumea larga 🙂
    cred ca sunt atatea locuri frumoase in lume ca intr-o viata nu reusesti sa le vezi pe toate 🙂 cand vad Clujul ma cuprinde un sentiment de plutire si visare 🙂

  3. addicted 09/01/2014 la 14:50 Reply

    Oh si poate vom ajunge si noi. 😀 Pana atunci insa vom vizita Berlinul luna viitoare! 🙂

  4. Lilly 11/01/2014 la 13:34 Reply

    e frumos Clujul, o sa-ti placa! astept impresii din Berlin 🙂

  5. colorbliss 12/01/2014 la 4:02 Reply

    Imi place tare mult sa privesc orasele dintr-un punct mai inalt, motiv pentru care sunt si eu recunoscatoare Cetatuii, caci imi ofera oportunitatea sa fac asta oricand. E o senzatie de libertate si… putere, cand la picioarele tale se asterne un intreg oras, cand tot zbuciumul si agitatia acestuia sunt mici-mici. Parca poti sa respiri mai bine.

  6. Lilly 12/01/2014 la 11:49 Reply

    sus e aerul mai proaspat, mai placut, mai curat 🙂
    asteptam zapada sa se astearna peste oras si atunci sa mergem pe Cetatuie sa privim orasul 🙂

  7. eye in the sky 15/01/2014 la 1:46 Reply

    In prima imagine parca ar fi Orsova

  8. Lilly 16/01/2014 la 21:43 Reply

    Bine ai venit!
    n-am fost la Orsova inca, poate o sa ajung si eu candva 🙂

  9. eye in the sky 17/01/2014 la 0:19 Reply

    Multumesc. Pleci cu trenul de la Timisoara catre Bucuresti, si imediat dupa Herculane, daca ai loc in partea dreapta pe directia de mers, ai sa vezi Orsova, Dunarea, Portile de Fier…
    Orsova seamana foarte mult cu prima imagine

  10. Lilly 17/01/2014 la 18:24 Reply

    merci de pont! 🙂 sper sa ajung si eu candva sa vad Orsova 🙂

  11. EYE IN THE SKY 19/01/2014 la 18:37 Reply

    Pana una alta hai la Timisoara. Sper ca cele mai bune fotografii realizate in 2013 cu drona, sa te convinga: https://www.youtube.com/watch?v=Z2X9VTyER64

  12. Lilly 20/01/2014 la 17:11 Reply

    am fost la Timisoara doar ca vizita a fost scurta, multumesc pt fotografii 🙂

Lasă un răspuns

