Florile de azi!

Tu ce flori ai in vaza azi?

E plin de narcise galbene si albe, de lalele rosii si liliac si e pacat ca azi in Ziua de Florii sa nu ai flori in vaza.

Desi numele meu provine de la cuvantul latin „lilium” care inseamna „crin” nu am obisnuit sa ma sarbatoresc in aceasta zi, mai am un al doilea nume  si intotdeauna pe acesta l-am sarbatorit.

In ultimii ani cei de la Orange ma cinstesc cu 10 minute nationale,  prietenii au inceput sa ma sune si sa ma ureze si jumatatea mea sa-mi daruiasca  flori frumoase.

Sarbatoarea Floriilor e o sarbatoare foarte frumoasa si mi-e draga, o consider sarbatoarea florilor si imi place ca in aceasta zi sa-mi umplu vaza cu narcise albe si lalele rosii.

Va doresc o zi frumoasa, sa va inconjurati de multe flori si sa va sarbatoriti asa cum se cuvine!

La multi ani!

 


Tag-uri:, , , , , ,

6 gânduri despre „Florile de azi!

  1. Nice 13/04/2014 la 10:12 Reply

    Neata, Lilly, eu acum m-am trezit, sunt cam buimaca si nu prea am inteles fraza asta:”Desi numele meu provine de la cuvantul latin “lilium” care inseamna “crin” nu am obisnuit sa ma sarbatoresc in aceasta zi, mai am un al doilea nume si intotdeauna pe acesta l-am sarbatorit.”
    Despre ce nume vorbesti?
    Eu iti doresc o duminica frumoasa, plina de zambete si veselie, La multi ani!
    Si eu care credeam ca Lilly vine de la liliac… :(( Acum aflu ca vine de la crin. :)) 😀

  2. Lilly 13/04/2014 la 16:25 Reply

    La multi ani Narcisa! 🙂
    al doilea nume al meu e Maria si familia ma sarbatorea pe 15 august deasta am spus ca de Flori nu am obisnuit sa ma sabatoresc.
    multumesc pt urari!
    cum a fost ziua ta?

    • Nice 13/04/2014 la 18:01 Reply

      Multumesc, Lilly! :*
      Ah, la asta te refereai, frumos nume, e normal sa petreci in august(si parca si in septembrie). Hehe, cate ocazii de a te sarbatori. 😀
      O zi care a inceput frumos, cu mesaje neasteptate, cu telefoane de felicitare, cu discutii matinale…si care a continuat in acelasi ritm. :))
      A ta? 😛

  3. Lilly 14/04/2014 la 21:53 Reply

    a fost o zi linistita si placuta. o zi pe care am petrecut-o alaturi de cei dragi 🙂

  4. colorbliss 19/04/2014 la 19:55 Reply

    Din păcate, nu prea rezistă florile aici la mine… E o cameră întunecoasă, iar florilor, ştim, le place lumina. Aşadar, mă mulţumesc să le admir mai de la distanţă. Sunt ceva floricele plantate aici în faţa geamului, pe aleea casei, dar nu ştiu cum se numesc. Mă simt cam ignorantă în ale plantelor, hihi.

    Oricum, mie îmi plac lăcrămioarele, liliacul şi crinii. E perioada lor de glorie acum 🙂
    Putem prelungi puţin sărbătoarea florilor… 🙂

  5. Lilly 22/04/2014 la 16:31 Reply

    si eu mult timp am avut problema cu lumina la flori dar acum s-a mai rezolvat, nu in totalitate dar e mult mai bine 🙂
    toata primavara e dedicata florilor asa ca prelungim sarbatoarea pana la vara 🙂

Lasă un răspuns

