Toata viata ne jucam!

Cand am avut prima data acces la un computer cred ca eram in clasa a 8-a. Eram fascinata de aceasta lume noua. Scriam in word si jucam Mario si Solitare. Cred ca aceste doua jocuri le-am jucat zile intregi, puteam sta cu orele lipita de monitor cuprinsa de aceasta lume. Pe vremea aceea nu aveam internet dar aveam jocuri si eram foarte incantata de acest lucru.

Nici in facultate nu aveam internet acasa, foloseam calculatorul pentru scris proiecte, ascultat muzica si jocuri. Pentru internet mergeam la internet cafe unde era lumea mircului si a yahoo messengerului. Deja depasisem lumea jocului, mai jucam trivia in camin alaturi de colegii de facultate dar in rest nu mai eram pasionata de jocuri.

Acum ma mai joc si eu cateodata Candy Crush si Talking Tom, ma relaxez in acest fel si observ ca si acum sunt usor de prins in mrejele jocului.

Azi mergand pe strada am trecut pe langa un sir de masini parcate si intr-o masina am observat pe cineva jucand Solitare pe telefon. Oare ne intoarcem de unde am plecat?

Tag-uri:, , , , , , , ,

3 gânduri despre „Toata viata ne jucam!

  1. Nice 26/10/2014 la 12:14 Reply

    Eu si acum ma joc fruit ninja pe telefon. Pacat ca se tot schimba grafica, asta cu fantomele din prezent e tare nesuferita si nereusita. Sper in curand la o revenire la normal. Cred ca e firesc, spiritul copilariei dainuieste in noi pentru toata viata. Se manifesta din cand in cand…mai intens sau mai timid. 😀
    Duminica frumoasa si jucausa! 😛

  2. Lilly 31/10/2014 la 19:22 Reply

    nu stiu jocul dar poate o sa-l caut sa vad si eu cum este 🙂

  3. Cris 29/11/2014 la 0:32 Reply

    Si adultii sunt tot un fel de „Copii”, chiar nu se manifesta similar au inca multe pasiuni comune cu cele din copilarie. Ne plac dulciurile, sa ne mai „prostim”, imbratisarile si aprecierile celorlalti…exact ca niste copii.
    Eu unul am evoluat pot sa spun, am trecut de la jocurile gen mario la jocuri ceva mai serioase.. Cele de pe telefon inca n-au reusit sa ma prinda (nu ma impac neam cu jocurile pe touchscreen) insa cele de pe pc/consola sunt ..preferatele mele.
    Eu am doar cateva titluri pe care le „rulez” cand apuc.. Sau cand vor iesi. Un exemplu este acesta:
    https://www.youtube.com/watch?v=7q4U_QRcg84 ..Stiu stiu, am 20+ de ani..ar trebui sa fiu „matur” dar jur ca atunci cand va iesi cel putin un weekend cap-coada il voi petrece jucandu-l :)).

Lasă un răspuns

