Cum ne impodobim in acest an?

Este primul an in care o sa facem un brad mare si frumos in casuta noastra. In ultimii ani impodobeam un bradut mic pe care il consideram foarte mare, pentru ca bradul e un simbol al Craciunului si asta conta pentru mine. Sa am acest simbol in casa mea mica, sa ma bucur de luminite si podoabe frumoase, sa las grandoarea deoparte.

Acasa- acasa avem podoabe vechi, globuri de tot felul, poate cele mai frumoase globuri pentru ca le asezam cu atata drag si grija in brad, globuri de care ma bucur si acum cand merg acasa de Craciun.

Acum in noua casa trebuie sa cumpar podoabe noi, simt nevoia de schimbare, vreau sa imbrac bradul in haina noua. Avem un brad artificial pentru casa si in gradina unul natural. O sa-i impodobim pe amandoi, pe cel de afara cu beculete stralucitoare si pe cel din casa cu globuri. Problema mea e ca nu stiu ce fel de culori sa aleg?

Voi in ce culori va impodobiti bradul? Aveti rabdare pana in Ajunul Craciunului sau il impodobiti mai devreme?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Cum ne impodobim in acest an?

  1. Nice 03/12/2014 la 16:17 Reply

    Si eu ador globuletele, beteala, podoabele si toate figurinele care se pun in brad, imi place auriul poate cel mai mult. Si rosul. Si albastrul. :)) Si da, eu una am rabdare pana in Ajun. 🙂
    Spor la impodobit braduti, draga Lilly. 🙂

    • Lilly 04/12/2014 la 21:34 Reply

      m-am uitat azi prin magazine dupa podoabe, am vazut cateva frumoase, zilele urmatoare o sa merg sa cumpar. O sa impodobim bradul in apropierea Craciunului, poate cu o saptamana mai devreme. 🙂
      daca faci brad natural mirosul lui in Ajunul Craciunului e unul deosebit 🙂

  2. moraritzamel 03/12/2014 la 19:29 Reply

    Cand sunt copii in casa e mai greu sa astepti ajunul.De obicei il punem la inceput de decembrie. Pana la sfarsit de saptamana deja va fi impodobit.

    • Lilly 04/12/2014 la 21:35 Reply

      foarte bine, trebuie sa se bucure cat mai mult de bradut si podoabele lui. Impodobiti unul artificial? cele naturale se scutura repede daca nu e in ghiveci sa-l uzi 🙂

      • moraritzamel 05/12/2014 la 13:20

        Avem unul artificial, de froarte multi ani.Ne straduim sa-i schimbam stilul de impodobire mai des,ca sa nu ne plictisim de el :).

      • Lilly 07/12/2014 la 21:49

        cei artificiali rezista mult timp 🙂 ce culori ati ales pentru acest an?

  3. tink3rbe11 03/12/2014 la 22:31 Reply

    Imi amintesc si eu acum ca te-am cititi, ca in primul nostru an , am avut un brad mare, da….mare.Aveam o camera de 4/5 cred si bradul ala ocupa juma` de camera. Aveam un motan, mare si dormea noaptea in brad pe ramura 3 de jos in sus. Era un brad argintiu si ……mare! si un motan…mare! :))

  4. Lilly 04/12/2014 la 21:37 Reply

    ati impodobit bradul cu motanul :)))) simpatic motan 😛
    acum alegeti un brad mai micut? cu ce culori il impodobiti?

  5. colorbliss 10/12/2014 la 0:39 Reply

    Ce frumos că aveți brad în grădinăăăăă! 🙂 Mie îmi plac globurile albe – argintii – albastre 😛

    M-am gândit să le fac o surpriză colegilor la birou și vom ,,fabrica” un brăduț pe un perete, din multe plicuri verzi, în care le voi lăsa mesaje (unde să-și caute cadoul și alte gânduri).

    Pe brăduțul de acasă vreau beculețe neapărat – iubesc luminițele alea colorate pe brad, îmi amintește de Crăciunul din copilărie… Mai vreau clementine multe sub el și sper să găsesc bomboane de ciocolată care să îmi placă și la gust! 😀

  6. Lilly 17/12/2014 la 21:13 Reply

    am impodobit cu beculete colorate si albe bradul din gradina, in weekend il impodobesc si pe cel din casa de data asta cu rosu si auriu 🙂 am cumparat multe podoabe frumoase, abia astept sa vad cum iese 🙂
    ce bomboane iti plac?

Lasă un răspuns

