Cadouri peste cadouri!

In decursul unui an primim cel putin 3 cadouri: de Craciun, de Paste si de ziua nostra. Unele cadouri sunt in concordanta cu ceea ce ne dorim, asta pentru ca cei care ne-au cadorisit ne cunosc foarte bine sau ne-am ales noi cadourile si ei le-au platit. Evident surpriza nu e e asa mare daca stii dinainte ce primesti, nu te mai poti entuziasma, supriza nu mai exista.

Ma gandesc ca daca iti place un parfum si ii spui celui care vrea sa ti-l cumpere exact denumirea si unde il gasesti atunci cand il primesti tot te bucuri pentru ca ti-l doreai foarte mult. Nu e surpriza dar e bucurie.

Altele sunt surpriza dar nu aduc bucurii. Atunci cand vezi punga de cadou sau cutia ai emotii pentru ca nu stii ce e inauntru, evident ca mereu iti imaginezi ca acolo se afla ceva frumos dar din pacate uneori esti pe deplin dezamagit, incerci sa pari fericit si multumit dar din pacate toate acestea sunt in aparenta. Pur si simplu nu iti plac sau nu se potrivesc cu gustul tau.

Multumesti, zambesti dar apoi iei cadoul si il pui intr-un colt de dulap si te gandesti ce sa faci cu el? Sa-l arunci? parca nu te lasa sufletul. Sa-l dai mai departe? dar oare cui i s-ar potrivi? Sa-l lasi acolo pana candva cand o sa-i gasesti o intrebuintare? Cred ca asta fac cel mai des.

Voi cum procedati atunci cand cadourile sunt sub asteptari? Ce faceti cu ele?

Ce va doriti sa primiti in acest an de Craciun?

Tag-uri:, , , , , , , ,

3 gânduri despre „Cadouri peste cadouri!

  1. colorbliss 10/12/2014 la 0:48 Reply

    Nu știu, cred că nu mi s-a mai întâmplat prea des să primesc cadouri cu care să nu știu ce să fac. Poate câte-o chestie decorativă, care deși mi-a plăcut… prefer să nu încarc mobila cu prea multe.

    De exemplu, acum de Moș Nicolae am primit o floare în ghiveci. Foarte frumoasă de altfel, specifică perioadei, cu flori roșii și ghiveci specific anotimpului geros 🙂 Însă la mine nici cactușii nu rezistă prea mult. Am anunțat-o deja pe mama că i-o voi pasa cu mare drag. Știu că e pe mâini bune 🙂

    Având ziua de naștere în decembrie, pentru mine se cam diluează cadourile pe toată luna – fiecare când poate (de multe ori primesc 2 în 1, de Crăciun și ziua mea deodată). E ok. E într-adevăr luna cadourilor pentru mine :))
    Mi-am primit deja cel mai urgent și necesar cadou: un pat nou (care să nu îmi distrugă spatele). Sunt mulțumităăăă 😀

  2. Lilly 17/12/2014 la 21:16 Reply

    eu cred ca ai timp sa primesti si cadouri cu care nu stii ce sa faci dar pana atunci bucura-te de cadourile frumoase pe care le primesti 🙂
    florile si ciocolata sunt intotdeauna cele mai potrivite cadouri 🙂

  3. Nice 28/12/2014 la 21:06 Reply

    Cele mai multe sunt cadouri dezamagitoare. Sau mai bine zis nefolositoate, ca nu am asteptari de la oameni. Le pun intr-un dulap si astept, asa cum ai spus si eu, sa le gasesc o utilizare. De obicei le pastrez ca amintiri de la persoane pe care nu le voi mai intalni niciodata…
    Dar, in opinia mea cele mai dragi si nepretuite cadouri sunt surprizele pe care ni le ofera viata. Surprizele frumoase:intamplari, oameni buni, dorinte indeplinite, reusite, impliniri, visuri.

Lasă un răspuns

