Descantec de deochi!

Am scris un posul „DEOCHIUL” la inceputul anului si am vazut ca foarte multa lume google-este dupa descantecul de deochi.

Nu vreau sa fiu un fel de mama omida sau alta mare vindecatoare dar m-am gandit sa va scriu cum se descanta ca sa scapi de deochi.

Puteti sa va descantati singuri sau sa cereti ajutorul cuiva.

Asadar :

– se ia un pahar de apa si daca aveti carbuni incinsi se pun cativa carbuni in apa respectiva. Daca nu aveti carbuni incinsi atunci luati 3 sau 5 sau 7 chibrite (sa fie fara sot) pe care le aprindeti rand pe rand. Lasati batul sa arda aproape pana la capat si apoi il lasati sa se stinga in paharul cu apa. Betele de chibrite trebuie aprinse deasupra paharului cu apa si cat timp ard faceti semnul Crucii cu ele. Faceti asta cu fiecare chibrit in parte. Daca se lasa la fund carbunii atunci sunteti deochiati. Daca betele arse stau pe veritical va deochiat un barbat iar daca sunt pe orizontala va deochiat o femeie.

– apoi luati un cutit si cu lama cutitului faceti semnul Sfintei Cruci in paharul cu apa si carbuni de 3 ori. In timp ce faceti semnul Crucii spuneti” In numele Tatalui si a Fiului si a Sfantului Duh. Amin” si spuneti de 3 ori „Tatal Nostru”.

– apoi beti 3 inghitituri din apa respectiva.

– apoi va inmuiati degetul in paharul cu apa si va faceti semnul Crucii pe frunte, obraji, barbie, piept, maini si picioare, coltul de la pat si tocul de la usa.

– apoi aruncati putina apa la radacina unei flori sau afara pe iarba (asta daca aveti posibilitatea) sau o lasati in pahar pana va reveniti.

– daca va face cineva descantecul sa va „scuipe” (la mod simbolic) si sa zica ” ptiu, ptiu, ptiu sa nu te deochi” de 3 ori.

– apoi stai cateva minute intinsi pe pat si cu siguranta ca o sa va reveniti.

Cred ca normal ar fi sa furati acest descantec de la bunici, mame, etc, dar eu vi l-am spus si sper sa va ajute atunci cand aveti nevoie.

Ideal ar fi sa nu aveti nevoie niciodata si sa nu stiti ce inseamna deochiul ca te pune la pamant in cateva minute.

Daca aveti intrebari nu ezitati sa spuneti si daca stiu o sa va raspund.

O saptamana minunata!

Tag-uri:, , , , , ,

24 de gânduri despre „Descantec de deochi!

  1. Cory 04/03/2011 la 17:21

    Buna,

    Am citit articolul tau si pare foarte interesant.Eu una sincera sa fiu nu am crezut in asa ceva pana nu am patit-o. Dar la mine se pare ca nu trece asa repede. Am o saptamana de cand ma confrunt cu deochiul, cu starea asta infernala de rau, somn si toate alea. Doua femei din anturajul meu mi-au spus ca sunt deochiata si s-au oferit sa ma descante. Primul descantec „l-am primit” la trei zile de cand ma sinteam rau,mi-a zis ca sunt deochiata de un barbat. In timpul descantecului femeia respectiva casca cu lacrimi de abia mai putea respira. Mi-a zis sa stau linistita ca o sa-mi treaca. Dar nu a fost asa, asa ca a doua zi am primit iar o oferta de descantec de la o vecina car si ea mi-a zis ca sunt deochiata de „un strigoi”, dar rau de tot. Mi-a si zis ceva, a facut si faza cu apa, chibritele si tamaia si la fel mi-a zis ca o sa-mi treaca. Dar nici un semn.Exista si persoane care nu pot fi descantate? Sa ma astept la ceva rau sa mi se intample sau trece mai greu?

    • melcu 05/03/2011 la 17:23

      O sa mori….in chinuri groaznice !

      • Cory 07/03/2011 la 9:48

        Te cred pe cuvant =))))

    • Lilly 05/03/2011 la 17:29

      Bine ai venit Cory!
      e o chestie legata de credintele populare, am spus de foarte multe ori trebuie sa crezi
      sper sa te faci bine!

  2. Lilly 05/03/2011 la 17:26

    Bine ai venit melcu!
    vrei sa ma speriu sau ce?

  3. larisa 22/07/2011 la 11:04

    multumesc mai invatat sa descant

  4. magnolia 24/09/2011 la 22:48

    am incercat si eu,poate are efct.

  5. Leos 26/03/2012 la 13:59

    Bullshit :))) =)))))

  6. Lilly 26/03/2012 la 18:32

    daca nu crezi nu se intampla, asa ca……..asa e cel mai bine

  7. Adrian 19/05/2012 la 9:27

    nu stiu exact ce sa fac, nu stiu daca este deocheat,fiul meu(9 luni jumate) a dormit in noaptea aceasta numa in reprize,se trezeste planganda din jumatate in jumatate de ora,il leganam ca sa`l adormim la loc,sotia ii da tata si mananca, a vomitat o singura data, in mijlocul noptii pe la 4 dim s`a trezit foarte bine dispus a gangurit cu noi a ras cu noi si ne`am jucat cu el cam jumatate de ora. ce sa cred pana la urma e deocheat sau nu? ps: pana acum 3 saptamani nu stiam de chestia asta, dar am aflat cand mama mea a povestit de cineva care in 2 zile a murit…va rog sa ma ajutati urgent.

  8. ADELA 07/06/2012 la 10:38

    DE ASEARA VPMIT INTRUMA MI.AU DESCANTAT 4FEMEI SI DEGEABA NUSH CE S MAI FAC TOATE SP K ST DEPCHEATA SI K AM DORMIT K DEOCHOUL

  9. ADELA 07/06/2012 la 10:39

    SCZ VOMIT

  10. v. cludia 12/06/2012 la 18:00

    si eu am patit/o, am dat la rate toata noaptea si nu am inchis un ochi, plus ca ma durea groaznic pe mijlocul fruntii… apoi dimineata a treb sa merg la servici… eu cred ca mi se trage de la faptul ca am gasit niste bani pe strada, si m/am bucurat de ei.. probabil cine i/a pierdut a injurat rau tare, si eu sunt sensibila, se prind toate porcariile de mine… probabil a fost cineva nervos tare, ca m-a bagat in spital ce rau mi-a fost… si nu imi trecea cu nimic sfant, fir-ar sa fie… mai bine ne-am controla ce vorbim, ca nu se stie ce poate face un cuvant si pe cine cade… oricum chestiaa cu chibriturile merge, din cate am vazut…

  11. Lilly 12/06/2012 la 21:06

    Bine ai venit!
    sunt multe lucruri rele in lumea asta, totusi sa incercam sa gandim pozitiv si sa cautam solutii atunci cand avem probleme 🙂
    ai grija de tine!

  12. angela 22/06/2012 la 7:16

    Buna!
    As vrea sa stiu daca exista si descant pentru sperietura .fetita mea de 7 luni tresare si se sperie de multe ori chiar daca fac un gest brusc langa ea , sau chiar daca tusesc si se panicheaza foarte repede in special daca isi trage paturitza pe cap ,nu plange nu tipa, dar de panica nu mai respira ! Decsantatul de deochi chiar functioneaza,mea si asta am invatat-o de la bunica si mama mea.

    Va multumesc !
    Numai bine la toata lumea !

    P.S. pentru cei care nu cred in descantece sa stiti ca nu numai poporul roman practica aceste obiceiuri , ci am vazut si in India ca se practica pentru deochi de exemplu , doar ca ei au alt ritual .

  13. Lilly 22/06/2012 la 20:41

    Buna! nu stiu daca exista si astfel de leacuri, poate e ea mai sensibila si deasta tresare la orice miscare. din cate stiu eu la varsta asta isi dezvolta sentimentul de frica, si poate fi si asta o explicatie, mai multe chiar nu stiu
    aveti grija de voi! 🙂
    multumesc pentru vizita 🙂

  14. Li 22/06/2012 la 21:12

    :)) oamenii saracii cautau despre deochi pt facultate.la examenul de folclor literar. si tu ai luat-o pe bune akm =)))))))) tare rau asta

  15. neagu giani 03/07/2012 la 16:27

    ceva prostesc

  16. adina 10/07/2012 la 10:26

    eu cred in deochi,mi se intampla mai mereu cu fetita mea de 7 ani.ar fi fost groaznic pt ea dak una din prietenele mele nu ar fi stiut sa descante.interesant descantecul tau dar este adevarat k nu toata lumea are leac.Fetitei mele nu-i trece atunci cand ii descant eu.

  17. un om 13/08/2012 la 11:18

    Multumim de sfat. In tinerete am vazut copil deochiat si am crezut ca e epileptic.Acum am si eu un copil frumos si daca o vecina nu spunea ca e deochiat murea. Ia facut de deochi cum a-ti descris dumneavoastra. Multumin.

  18. Anārkalī 22/08/2012 la 16:41

    Nu cred in asa ceva, tocmai pentru ca am vazut ritualuri pentru asemenea superstitii si in alte traditii nu numai cele romanesti, si in loc de cruce aia recitau versete dintr-o alta scriptura decat cea crestina, iar deocheatul chipurile isi revenea. Deci pentru mine a absurd ca acelasi lucru sa fie „vindecat” prin intermediul a doua credinte fundamental opuse sau daca este totusi un dram de adevar in aceasta conditie, atunci unul dintre ritialuri nu are absolut nici un efect. Nu pot amandoua sa fie corecte. La fel si cu exorcismele.

    • Cineva care vrea sa faca un bine 06/09/2012 la 0:42

      Da-mi voie sa te contrazic. Nu vreau sa supar pe nimeni dar da, mai multe ritualuri diferite pot sa vindece aceleasi lucrui chear daca provin din religii fundamental opuse. De ce? Raspunsul este simplu: oamenii desi recita ritualuri diferite intentia este aceasi, adica de a vindeca acel ceva,este de ajuns numai intentia ca aceasta sa se manifeste, dar asta depinde de fiecare pentru ca daca cel care descanta nu crede cu adevarat in cea ce face nu se manifesta intentia pt ca intentia se manifesta daca este puternica(nu e chear asa usor sa faci asta, depinde de taria cu care crezi cea ce faci pt ca asta ii da putere, de exemplu: daca vrei sa mergi la magazin sa iei o ciocolata depinde de cat de puternica e intentia , daca nu prea ai chef sa iesi atunci intentia nu se materializeaza adica nu te mai duci dar daca chear vrei sa mergi atunci te duci) Si in legatura cu ce am scris in paranteza: nu depinde numai de cat de puternic crezi in cea ce faci, depinde si de cat de mult vrei sa faci asta, adica degeaba sti ca poti si ca ai capacitatea sa faci acel ceva daca nu vrei sa il faci(desi sti ca pot sa mergi pana la magazin dupa ciocolata trebuie sa si vrei sa faci asta ca sa mergi pana acolo) si pe langa asta mai tine si de cat de mult crede cel care trebuie vindecat in vindecator pentru ca degeaba vindecatorul poate sa vindece si vrea sa vindece, pt ca daca el care trebuie sa fie vindecat nu crede inseamna ca nu accepta cu adevarat din punct de vedere mental ce incearca sa faca vindecatorul pt ca astea sunt legile universale: nu poti sa ajuti pe cineva daca acesta nu accepta inrutotu adevarul. Sper ca prin ce ti-am spus sa te ajute, nu vreau sa iti schimbi mentalitatea cu forta dar incearca macar sa te gandesi la ce ti-am spus luand totul intr-un mod logic, bine, ar fi mult mai multe detalii de spus ca sa intelegi totul perfect dar pt asta ar trebui sa scriu romane intregi, oricum daca trebuie sa intelegi ai sa intelegi, daca nu timpul iti va conferii informatiile necesare sau situatii cu ajutorul carora sa intelegi.

  19. Lilly 23/08/2012 la 19:33

    eu consider deochiul si descantecul de deochi ca pe o traditie populara si o superstitie ….si cum sunt superstitioasa cred 🙂
    daca nu crezi e foarte bine ca nu ti se intampla 🙂

  20. Cineva care vrea sa faca un bine 06/09/2012 la 0:22

    Stiu si eu acest descantec si exact cum ai zis tu. Mi l-a zis mama, iar ea stie de la strabunica mea. E cat se poate de bun doar ca eu stiam ca se face semnul crucii pe frunte, pe palme, pe dosul mainii si pe buric. Eh nu e mare diferenta. Printre altele ma ocup si de diferite stiinte oculte. Am initieri in reiki traditional, ma ocup si de astrograme, divinatia cu rune si cristaloterapie. Eu personal consider ca trebuie sa imi folosesc darul pentru a face bine. Nu sunt o ghicitoare, divinatia cu rune o folosesc mai mult pentru mine. Inschimb ma ocup de tratamente cu ajutorul metodei reiki si pot spune ca metoda da roade. Am reusit sa tratez raceli, dureri de cap, am reusit sa tratez o planta de a mea ce nu mai facea flori de un an(la 2 zile dupa tratament a facut boboci) am lucrat si pe dureri musculare, ma rog chestii relativ mici, adica nu sunt cinestie ce tamaduitoare dar imi dau silinta sa evoluez. Si cum altfel sa evoluez daca nu incep cu lucruri marunte?

Comentariile nu sunt permise.