2016!

Se termina luna ianuarie si eu nu mi-am facut timp sa ma gandesc ce mi-as dori pentru acest an. Cand am pasit in 2015 asteptam cu sufletul la gura sa-l intalnesc pe bebitz, sa vina pe lume si sa ne bucuram de el. Acum tot universul meu se invarte in jurul lui, daca merg la cumparaturi musai sa-i iau lui ceva, el e prioritatea mea, totdeauna trebuie sa tin cont de el. Se pare ca sunt o mamica care nu mai pune asa pret pe latura feminina ci mai mult pe cea materna, poate gresesc dar imi place sa fiu mama. Nu intelegeam cand citeam despre mamici ca nu reusesc sa se pieptane dimineata, acum asa sunt si eu, cu parul valvoi prins in elastic, ma bucur daca reusesc sa ma spal pe fata si pe dinti. Jobul de mama e frumos dar si foarte solicitant, nici cand dorm nu dorm ca tot acolo is sa-l aud, sa-l simt, sa stiu ca e bine.

Vad multe mamici, pe strada, aranjate, cu unghii facute, parul aranjat si le admir, eu nu reusesc sa le fac pe toate, am prioritizat si partea de beauty a ramas la urma, cand am putin timp liber prefer sa ma odihnesc, sa citesc, sa fac ce e mai important, o sa vina vremuri mai bune cand o sa am mai mult timp pentru mine, acum prefer sa dedic acest timp celor dragi.

Voi ce mai faceti? ce v-ati propus pentru 2016? Unde mergeti in concediu?

Un an minunat!!!

 

 

Tag-uri:, , , , ,

11 gânduri despre „2016!

  1. colorbliss 04/02/2016 la 1:37 Reply

    E greu să fii mămică din câte am auzit 😛 Îți acaparează toată atenția, toate resursele, toată afecțiunea, toate gândurile 🙂 Cred că cel mai important este să te simți împăcată cu tine însăți, să te simți împlinită și liniștită, indiferent dacă asta înseamnă să ai și unghiile făcute ori ba.

    Acum dacă tot ai zis de concediu, așa simt nevoie de măcar o zi liberă în care să mă cuibăresc prin casă, sub o pătură, cu o carte bună în brațe și atât :)) În rest, marele concediu nu știu pe unde mă va găsi 😛

    Un an frumos să ai și tu Lilly!

    • Lilly 28/02/2016 la 21:04 Reply

      vine primavara si nu mai stam in casa, vrem sa iesim cat mai mult pe afara asa ca profita cand e o zi ploioasa si odihneste-te 🙂
      nu stiu daca e greu sa fii mamica dar pot spune ca e un fulljob 😉
      in concediu e bine oriunde chiar si in curtea bunicilor, important e sa te deconectezi si sa scapi de rutina 🙂

      multumesc! la fel si pentru tine! 🙂

  2. Hapi 10/02/2016 la 19:41 Reply

    Hm, nu mi-am mai propus ceva… de fapt e singurul an, de multă multă vreme când da, vreau să fac ceva important. În rest, sunt obosită Lilly, mie-mi pare c-am avut ani grei deși nu arăt lumii, că nu asta-i ideea.

    • Lilly 28/02/2016 la 21:05 Reply

      iti tin pumnii, sigur o sa reusesti! 🙂
      sper sa ai si un concediu relaxant ca sa-ti incarci bateriile 🙂

      • Hapi 28/02/2016 la 21:43

        Mulțumesc 🙂

  3. Nice 22/02/2016 la 22:06 Reply

    Desi nu sunt mamica si eu tot cu parul valvoi si cu unghiile nefacute umblu prin casa. Vezi dara…
    Tocmai m-am intors dintr-o vacanta la Roma. N-a fost o vacanta relaxanta, dar macar am vazut cateva locuri nice. 🙂
    Un 2016 asa cum iti doresti! :*

    • Lilly 28/02/2016 la 21:09 Reply

      poate asta e trendul- parul valvoi:))) al meu uneori parca-i o matura 😀 il tin mult prins ca sa nu ma deranjeze.
      am vazut poze minunate de la Roma, sper sa ajung si eu candva.
      merci, la fel! 🙂

  4. artificiality 27/02/2016 la 1:15 Reply

    Nu-mi doresc nimic diferit in 2016, decat sa fiu cu un pas mai aproape de echilibrul personale. Multitudinea de schimbari din ultimii ani mi-a facut tot mai dificila incercarea de a numi un loc anume ‘acasa’, iar faptul ca am plecat din tara mi-a deschis ochii atat asupra lucrurilor placute lasate in urma, dar si asupra celor negative, care m-au facut sa nu regret plecarea. Concedii? nicaieri special anul asta, doar pe ici pe colo pe insula bretona 🙂

  5. Lilly 28/02/2016 la 21:15 Reply

    sper sa-ti gasesti echilibrul si locul care sa fie „acasa”
    departe te-ai dus,dar daca ti-e bine e perfect 🙂

  6. artificiality 04/03/2016 la 21:58 Reply

    Cea mai importanta ‘lupta’ e cea cu sinele. Echilibrul este starea de pauza cand decid ca nu totul este o lupta… pentru scurt timp 🙂

  7. Lilly 07/03/2016 la 16:38 Reply

    Nu totul este o lupta dar pt tot trebuie sa lupti 😉
    Pauzele lungi si dese….

Lasă un comentariu