Tablou de familie!

Fiecare dintre noi dorim sa pastram vii anumite momente din viata noastra. Si cum facem asta? Cred ca cel mai la indemana sunt fotografiile, mai ales acum cu noua tehnologie cand nu mai ai nevoie de aparat foto ci doar de un smarphone. Dar cu toate acestea se intampla ca acest obiect sa zaca undeva si sa nu poti imortaliza momentul. Sau chiar sa nu poti sa-l scoti in acel moment. Cum era atunci cand l-am intalnit pe sot sa-i spun, stop! Sa facem o poza pentru eternitate, sau atunci cand i-am dat viata, sa opresc doctorii sa fac poze. Sunt haioasa, stiu!

Si atunci ce faci? Atunci te folosesti de minte si incerci sa pastrezi viu acel moment memorabil. Desigur ca uitam mult dar sunt multe imagini importante clasate in mintea noastra.

Am si eu astfel de amintiri, desigur impactul emotional a fost puternic, altfel le uitam.

Tabloul de familie care e pictat in mintea mea arata asa: noi trei tinandu-ne de mana, mergand pe un drum usor serpuit.El e in mijlocul nostru si face legatura dintre noi doi (parintii). Imi pare cel mai sugestiv tablou pentru trei membrii ai familiei. E clar, mergem toti pe acelasi drum care uneori are anumite obstacole dar faptul ca ne tinem de mana arata cat suntem de legati si uniti inte noi.

Mi-as dori sa avem si o asemenea fotografie in albumul de familie, dar pana o realizam e acolo intiparita in suflet si minte.

Tag-uri:, , , , ,

4 gânduri despre „Tablou de familie!

  1. colorbliss 31/08/2016 la 11:56 Reply

    Îmi plac momentele în care simți cum timpul s-a oprit în loc. Atunci nu e nevoie de aparate foto, căci intensitatea momentului și-a pus amprenta asupra ta. Și rămân în sufletul tău, chiar dacă peste ani poate memoria nu te mai ajută, hihi 🙂

    E tare frumoasă imaginea familiei tale, așa cum ai descris-o tu, Lilly 🙂

  2. Dispecerul de serviciu 08/09/2016 la 13:44 Reply

    Momentele in familie nu o sa le uiti niciodata. Tabloul de familie picatat din mintea ta seamana cu al meu acuma 🙂

  3. Studio Galati 10/10/2016 la 10:13 Reply

    Trecem peste cele mai importante momente fara sa realizam ca ar trebui sa ne mai oprim din clipa in clipa si sa ne bucuram de ”acum” .

  4. Nice 25/10/2016 la 9:54 Reply

    In calitate de fotograf mi-ar placea foarte mult sa surprind asemenea momente unice, care transmit dragoste, atasament, fericire sau alte sentimente frumoase, intense, pure. 🙂

    Dar vorba Iuliei, mult mai pretioase mi se par aceste clipe de fericire si implinire gravate in suflet pentru totdeauna.

Lasă un comentariu