Ce mai spal eu!?!

Daca nu se inventa harnicuta, adica masina de spalat automata, oare cum ma descurcam? Multumesc inventatorului, mare om!

De cand formam un trio magic, rufele s-au inmultit si harnicuta e solicitata zilnic de mai multe ori. Am mai spus si cu alte ocazii, multe tolerez dar mizeria cel mai greu, asa ca spal.

Se spune despre persoanele din zodia fecioara, ca sunt foarte meticuloase, ca sorteaza rufele pe culori, etc. n-as putea spune, adica nu spal albe cu negre, decat ocazional, dar nu-s chiar asa exagerata incat sa aranjez totul pe culori. Am cam trei categorii- albe, negre si colorate, exceptie cele delicate cu care sunt mai atenta.

Problema e ca nu caut in buzunare niciodata, eu m-am dezobisnuit sa port lucruri in buzunare ca deasta am o geanta mare, vorba sotului- de carat cartofi, si pun acolo ce am nevoie, dar sotul din dotare nu are geanta, el are multe buzunare, pline toate. Am spalat eu de foarte multe ori servetele de hartie cu rufe negre de au iesit toate rufele ninse si am avut ce piguli dupa toate scamele.

Mai nou spal monede, aproape de fiecare data cand spal rufe deale sotului am bucuria de a-i spala banii, nu hartii ca delea nu-mi lasa, monede care zdrangane prin masina parca-s bombe. Nu stiu cum se face dar mereu are multe monede, chiar si din acelea mici mici de 1 ban, eu alea nu le stiu da la magazin, ma enerveaza, le primeste rest si le stocheaza in buzunare, le imprastie prin casa si mai ajung si in masina de spalat.

Pe langa monede mai spal tot felul de suruburi, chei si scule, de mi-e mila de biata harnicuta la ce tratamente o supun.

Daca tot se practica spalarea de bani, practic si eu la propriu acest lucru.

Voi ce mai spalati in afara de rufe?

Tag-uri:, , , ,

9 gânduri despre „Ce mai spal eu!?!

  1. Nice 25/10/2015 la 20:59 Reply

    :)) Tare faza cu spalatul de bani. 😀
    Eu nu prea am buzunare. Dar oricum nu tin nimic in ele. Iar la masina spal rar de tot ca mi se strang greu multe rufe asa ca apelez la metoda traditionala. Nu-mi place sa-mi mearga masina in gol.

  2. Lilly 15/11/2015 la 9:48 Reply

    barbatii, au mai multe buzunare decat femeile 🙂
    eu sunt mai comoda, pot spala si un singur obiect cu masina 🙂 masina mea are si un program foarte scurt de 15 minute, asa ca o folosesc intens 🙂

  3. coco 29/11/2015 la 14:27 Reply

    de toate pentru toti…de obicei batiste de hartie 🙂

    • Lilly 07/01/2016 la 10:52 Reply

      Batistele de hartie sunt minunate mai ales pe rufe negro :p

  4. colorbliss 08/12/2015 la 1:22 Reply

    Spălam și eu bani într-o vreme și bonuri de la Profi :))
    Ce a funcționat la mine a fost amplasarea unui foarte micuț cufăr din lemn undeva vizibil. M-am obișnuit ca în fiecare zi când ajung acasă să îmi golesc toți banii mărunți acolo (1 leu + monede) de prin buzunarele de la haine sau de la genți / rucsacuri.

    Un cufăr din ăsta, identic, am dus și la birou. Sunt banii de cafea :)) Se adună mărunțeii rapid 😀

  5. Lilly 07/01/2016 la 10:52 Reply

    O idee f buna 🙂

  6. artificiality 29/01/2016 la 3:13 Reply

    Eu spal amintiri, e voie?

    PS. Citisem pe undeva ca ai un bebe, felicitari 🙂

  7. Lilly 30/01/2016 la 18:55 Reply

    e voie, conditia e sa speli amintiri urate, amintirile faine trebuie pastrate 🙂
    multumesc, am un bebitz de 9luni si 3 saptamani 🙂 tu ce mai faci?

  8. artificiality 03/02/2016 la 1:08 Reply

    Eh, uite, mi s-a facut dor de a reciti povesti de prin alte parti si ma gandeam sa dau o tura prin vecini, ca n-am facut-o de mult. E placut sa vad ca inca nu au disparut toti 🙂

Lasă un comentariu