Wishlist!

Uneori daca scri o dorinta pe o bucata de hartie parca se implineste mai repede. Ati experimentat?

Pe diferite siteuri am observat ca exista optiunea wishlist, adica ce produse iti doresti dar momentan nu le poti cumpara, sau poate iti plac 5-10 produse si dupa ce le-ai pus pe lista dorintelor te poti hotari mai usor ce sa achizitionezi. Bine, se poate intampla sa le pui pe lista si sa zaca acolo mult si bine, poate sa nu ajungi niciodata sa le achizitionezi. Ramai doar cu placerea alesului dar si asta e ceva.

O lista a dorintelor poti face si de ziua ta, de Craciun, de aniversarea casatoriei sau orice alt eveniment care doresti sa-l marchezi.

De cateva zile ma gandesc si eu sa-mi deschid un wishlist, sa scriu ce am nevoie sau ce mi-as dori dar sa stiti ca asta nu e suficient. Lista asta trebuie sa ajunga la familie, la prieteni, la persoane care vor sa te ajute sa-ti implinesti anumite dorinte.

Desigur cele mai frumoase cadouri n-i le facem noi insine, mereu ne surprindem cu ceva frumos. In plus dupa ce iti cumperi ceva te simti mult mai bine, terapia prin shopping functioneaza mereu, poate mai mult la femei dar sunt convinsa ca sunt si barbati care fac acest tip de terapie.

Eu cred ca femeile au o placere in a cheltui banii si barbatii in a-i face.

Fondatorul FB s-ar putea inspira din postarea mea, sa faca o aplicatie la sectiunea Events, unde lumea si-ar putea face o astfel de lista, care sa fie publica, sau doar vizibila pentru anumite persoane care nu sunt inspirate in acel moment si nu stiu ce sa-i cumpere. Decat ceva nefolositor mai bine o lista din care sa te inspiri sau alegi.

Evident ca poti face si un eveniment gen „ziua lui Lilly” si la detalii pui lista de dorinte.

Pana la urma nu e suficient sa ai dorinte trebuie sa gasesti si solutii sa le implinesti!

Sunteti curiosi de wishlistul meu?

Tag-uri:, , , ,

4 gânduri despre „Wishlist!

  1. Nice 22/09/2015 la 21:46 Reply

    Oh, da, cum sa nu fim curiosi! Deci, pe cand apare pe blog lista ta cu dorinte?
    Implinirea dorintelor(mai mult sau mai putin secrete) intra la categoria mari victorii ale vietii de aceea avem atat de mare nevoie de ele. Avem nevoie sa luptam, dar si sa fim rasplatiti pentru efortul nostru…

  2. Lilly 23/10/2015 la 20:42 Reply

    Poti sa crezi ca inca nu am facut-o? dar tot o fac eu si revin cu ea 🙂

  3. Nice 25/10/2015 la 20:56 Reply

    Am facut-o eu. In gand. Un obiectiv(sau doua) pentru DSLR si un telefon mobil nou nout. 😀
    Poate o sa apara lista asta interminabila si pe blog. :))

  4. Hapi 03/05/2016 la 22:06 Reply

    Mi-e teamă să le și scriu. Ba le-am spus, ba le-am analizat din cap în coadă și nu s-au împlinit.
    Acum tac.

Lasă un comentariu