Tentatii!

Suntem ademeniti la tot pasul de tentatii. Rezistam sau nu? Avem puterea sa refuzam sau cadem in capcana?

Am si eu destule tentatii carora nu le pot rezista:

– dulciurile si implicit ciocolata – sunt lucruri care mereu ma ademenesc si nu am puterea de a rezista. O prajitura buna, un kinder pingu coco, kinder maxiking sau milka si sunt gata, imi sclipesc ochii si deja papilele gustative sunt invadate de saliva.

Cea mai mare pedeapsa pentru mine este sa renunt la dulce. Chiar si cand doctorul mi-a recomandat o pauza de dulce tot am ciugulit si n-am putut respecta prescriptia 100%.

– mancarea nesanatoasa din mall – daca ajung in zona de food din mall nu rezist sa nu pap ceva de la Mc sau KFC, chiar daca in urma cu o jumatate de ora am mancat, musai trebuie sa-mi iau ceva. Si un hamburger e deajuns pentru a-mi satisface pofta de nesanatos dar gustos.

– internetul, mess-ul, blogul – daca vad un calculator deschis nu rezist sa nu butonez cateva minute, sa dau un tur, sa vad cine ce face.

– culoarea mov – ceva mov e intotdeauna binevenit, imi place mult aceasta culoare si mereu sunt tentata sa o aleg. O fi ceva cu flacara violet 🙂

– sa ma uit dupa copii pe strada si sa le zambesc. Ma atrag ca un magnet pe strada sau in magazine.

– sa admir un barbat frumos cand am ocazia

– sa critic o pitzipoanca

Sunt tentatii carora nu le puteti rezista nici in ruptul capului?

O duminica linistita

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

25 de gânduri despre „Tentatii!

  1. DianaEmma 03/10/2010 la 10:49 Reply

    Cafeaua… în rest nu prea am tentații alimentare.

    Și tentația de a umbla prin lucrurile oamenilor… mai ales la prieteni… noroc că ei nu se supără.

  2. Lilly 03/10/2010 la 10:54 Reply

    esti curioasa?

    • DianaEmma 03/10/2010 la 12:06 Reply

      Nu e vorba neaparat de curiozitate. Nu mă uit că sunt curioasă să văd ce mai au, ci ca să găsesc lucruri pe care să le admir. Și umblu prin lucrurile lor ca să gpsesc chestii de admirat.
      Mai ales că îmi place foarte mult să mă uit că cărți mai citesc, poate mă inspir. Sau pur și simplu să citesc ceva scris de ei. Sau să mângâi coperțile de piele și la agendele altora. Să mă joc cu chei. Să butonez ceva.
      Sunt de fapt obsedată de anumite lucruri și simt nevoia să tot pun mâna pe ele sau să le văd și când mă plictisesc de ale mele, caut la alții. 😆
      Eu mereu treuie să am ceva la mână să zgândăr sau să mă joc sau chestii de genul.

  3. Lilly 03/10/2010 la 12:12 Reply

    inteleg, e defapt descoperirea unor lucruri noi care te pot inspira si pe tine
    si in plus te ajuta sa-i cunosti mai bine pe ceilalti vazand ce le place
    ce chestii te obsedeaza?

    • DianaEmma 03/10/2010 la 12:26 Reply

      Cărți, chei, pixuri (dacă găsesc un pix sau orice altceva de scris îl încerc pe o foaie de hârtie să văd cum scrie), orice e mic cât să încapă în palmă (brichete, brelocuri, diverse accesorii micuțe, balsamuri de buze, oglinjoare, jucărioare, etc.), chestii care pot fi mirosite… cam orice mă poate ține puțin ocupată. 😆 De regulă sunt foarte agitată. 😆

  4. Lilly 03/10/2010 la 12:29 Reply

    ai multa energie, cumva trebuie sa o consumi
    si eu ma bazez foarte mult pe miros,sunt foarte sensibila la mirosurile tari, mi se face rau
    fac foarte multe asocieri legate de miros

  5. Black Angel 03/10/2010 la 12:52 Reply

    cineva m-a scutit de aceasta problema:D
    Nu am tentatii carora sa nu le rezist.
    I have the power :)))

  6. Lilly 03/10/2010 la 12:53 Reply

    esti un fel de zeu? 😉

    • Black Angel 06/10/2010 la 19:37 Reply

      ahaa 😉 un fel de semi-zeu :))))

      • Lilly 07/10/2010 la 17:35

        bun si asa 🙂

  7. Nice 03/10/2010 la 21:09 Reply

    Cea mai irezistibila tentatie e blogul,caut cu inversunare compania prietenilor mei virtuali, scriu in fiecare zi de parca ar fi ultima.:)) 😛 In schimb, nu imi place sa critic pe nimeni, nici sa judec oamenii si comportamenul lor. Din punctul meu de vedere, fiercare e liber sa faca ce vrea si ce-i place, atat timp cat nu ma afecteaza pe mine, desigur.

    • Lilly 04/10/2010 la 19:28 Reply

      cea mai mare descoperire a lumii este internetul si implicit blogul care aduna multi prieteni virtuali
      mie imi place sa critic, sa tachinez si sa fiu ironica, sunt rea da’buna 😉

  8. redsky2010 04/10/2010 la 6:57 Reply

    si pe mine ma dispera dulciurile,mai ales ciocolata. net-ul ofera mereu ceva nou filme,discutii,bloguri.si cartile,evit sa intru in librarii sa nu dezechilibrez decisiv venitul familiei 😛

  9. Lilly 04/10/2010 la 19:32 Reply

    Bine ai venit redsky2010!
    prin dezechilibrul financiar al familiei iti oferi tie un echilibru garantat (e o lege a compensatiei)

  10. Dragos FRD 05/10/2010 la 3:05 Reply

    O viata avem, teoretic. Ce rost are sa ne abtinem de la ce ne place?

    Foarte multe tentatii personale, una care priveste si pe altcineva….

    Totusi, eu cred ca o oarecare disciplina culinara (si aici ma refer la produsele tip initiale, Mc, KFC, nu la dulciuri) nu ti-ar strica. Cu dulciurile „o rezolvi” daca faci mai mult sport. Prostiile alea de la fast food insa …Iar in legatura cu pitzipoanca, fiecare isi traieste viata asa cum crede. Ca sa inchei intr-un mod corect politic, drumul ei nu e mai rau sau mai bun – e doar diferit 🙂

    • Lilly 05/10/2010 la 17:32 Reply

      tu esti ingrijorat ca ma ingras? eu sunt ingrijorata ca-mi creste colesterolul si poate ajung la ceva boli grave
      o sa incerc sa-mi stapanesc poftele 😉

  11. Petronela Brumă 05/10/2010 la 13:25 Reply

    Pe lista mea de tentatii figureaza asa:
    – cafeaua
    – copilasii
    – librariile (cum vad una cum intru in ea si stau chiar ore intregi printre rafturile cu carti)
    – mainile (am o problema in a ma juca, mangaia, pupaci mainile celui pe care il iubesc)
    – vinul fiert cu boabe de piper si scortisoara
    – filmele horror
    – jucariile de plus
    – iesirile cu amicii mei
    – cicotelile in timpul cursurilor
    – cursele de masini
    – pixurile
    – parfumurile
    – ochii foarte expresivi
    – muzica
    – brelocuri
    – scule (drept dovada mereu unblu cu o surubelnita si un patent in geanta.)
    Si mai sunt multe, dar deja incep sa devin usor ciudatica 😀

  12. Lilly 05/10/2010 la 17:33 Reply

    ai intrat al moderare, scuze
    tu porti arme albe in geanta?

    • Petronela Brumă 06/10/2010 la 8:24 Reply

      Am intrat la moderare pentru ca mi-am schimbat numele, adica mi-am pus numele in locul nick-ului.
      Arme albe? surubelita adica? :)) Aia e scula, tu. 😛

      • Lilly 06/10/2010 la 15:56

        pai daca lovesti pe cineva cu geanta plina de scule (ciocan, surubelinita)apoi nu-i arma alba?

  13. […] copilariei merge mai departe la Diana, Nora, Andreea, Lusio, Miscellaneous11, Lilly, Vacitim, Ana Cazacu, Black Angel, Klausen, Zuzu, Marrynusha, Silvia, Umograf, Teo, Napocel, QED, […]

  14. morena 06/10/2010 la 10:34 Reply

    Oh Doamne. Grea intrebare pusesi domnisoara.

    1. dulciurile sunt o tentatie greu de refuzat, dar ma mai abtin. Totusi daca primesc niste bomboane care-mi plac (nu dau nume) sau o ciocolata alba…le/o devorez pe loc. Iti recomand sa incerci sa mananci pufuleti in acelasi timp cu ciocolata. Yummy!
    2. parfumurile. Chiar daca am 100, sigur mai este loc pentru inca 1, 2, 3…5. Le ador!
    3. chinese food. Uhhhhh!
    4. incaltamintea. La fel ca la parfumuri.
    5. accesoriile.
    6. pozele. Daca ma duc la cineva in casa pentru prima data, ii cer poze sa ma uit la ele 🙂
    Si ar mai fi, dar e de ajuns deocamdata 🙂

    • Lilly 06/10/2010 la 15:58 Reply

      si mie imi place combinatia de dulce cu sarat 🙂 ai incercat alune sarate si stafide?
      poti continua daca vrei 🙂

  15. morena 07/10/2010 la 12:13 Reply

    Stafidele nu prea-mi plac, deci nu cred ca as fi atat de incantata. In schimb am incercat cartofi prajiti cu inghetata 😀 (de la Mc.)

    • Lilly 07/10/2010 la 17:36 Reply

      combinatia de dulce cu sarat e foarte interesanta si placuta 🙂

Lasă un comentariu