Luminile s-au aprins!

Luminile s-au aprins la Cluj si nu numai, chiar daca despre clujeni s-a spus ca anul asta sunt cei mai cheltuitori, orasul este minunat, luminat si aranjat frumos.

Am intrat in cea mai agomerata si scurta luna din an. Scurta? pentru ca trece repede, timpul nostru se imparte in ore multe de munca, batut orasul dupa cadouri, cautat lucruri frumoase pentru noi si cei dragi noua.

E o luna care mereu imi da o stare de agitatie desi incerc sa ma organizez cat de cat pentru a nu lasa totul pe ultima suta de metri. Inca de acum o saptamana am cumparat cadouri de mos pentru copilasii mei dragi,care o sa-mi umple sufletul de bucurie, care asteapta cadouri frumoase de la toti mosii. Si Mosul lui Lilly trebuie sa-si faca datoria.

E vremea colindelor, a cantecelor de Craciun, a luminilor care s-au aprins deja si pentru a nu ramane pe dinafara va indemn sa-i scriei Mosului scrisoare. Sa-i spuneti ce va doriti ca sa nu fie dezorientat Mosul, ca-i batran, in preajma Ajunului ca nu stie ce sa va aduca.

Stiu ca ati fost foarte cuminti, si v-ati facut bine treaba pe parcusul anului si de aceea trebuie sa fiti rasplatiti.

Asadar, strig la apel pe: Ada, Ada Pavel, Altu,Addicted, Artificiality, Black Angel, BlueAngel, Colorbliss, Crocodita, DianaEmma, Dono, Gabriela Elena, Hubba Bubba, Marmotica, Marul, Napocel, Nice, Dragos, Otilia, Julien, Lusio, Pato Basil,Pisicaru,  Rhenus, Roscata, Sburlea, Semafor, Tink3rbe11, Turistclujan, Umograf, Vacitim, Viorel,  si multi alti cititoi si vizitatori sa scrieti aici sau pe blogul vostru ce va doriti anul acesta sa va aduca Mosu?

Eu anul acesta nu o sa fac o lista lunga desi as putea 🙂 sa nu ma subestimati, si o sa scriu asa:

„Draga Mosule, (poti fi Mos Nicolae sau Mos Craciun)

Pentru ca in acest an am fost cumine, am muncit mult, si am incercat sa nu-i supar pe parinti,  te rog frumos sa-mi aduci si mie un singur lucru in acest an:

” ceva ce nu mi-ai adus niciodata si mi-am dorit toata viata”.

Multumesc

Sunt sigura ca toate dorintele noastre o sa se implineasca mai ales daca ajuta putin si Mosu.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

62 de gânduri despre „Luminile s-au aprins!

  1. Andra Pavel 02/12/2011 la 23:25 Reply

    Multumesc ,multumesc! Spor la cautat cadouri si la impartit iubire! Sa ai sarbatori luminate!

  2. Lilly 02/12/2011 la 23:28 Reply

    merci 🙂 e mare bataie de cap dar e si rasplatit efortul 🙂 tu ce vrei sa primesti? ai scris scrisoare?

    • Andra Pavel 02/12/2011 la 23:30 Reply

      Nu scriu scrisoare. Vreau doar sănătate și noroc. Mosul si Doamne-Doamne, amândoi știu 🙂 Sunt copil cuminte.

      • Lusio 03/12/2011 la 18:23

        Eu subscriu la comentariul Andrei..

        Daca am sanatate si noroc chiar sunt fericit, caci cu astea pot face multe :mrgreen:

        Cat despre chestiile materiale.. pana acum, le-am cam indeplinit si singur (macar o parte) 🙂

      • Lilly 03/12/2011 la 18:26

        Mosul o sa fie cel mai fericit anul asta, se pare ca lumea nu isi doreste lucruri materiale, zic asta pentru ca-i criza insa toti ne dorim lucruri care tin de suflet si nu stiu cum o sa le scoata la capat Mosu, sper sa se descurce 🙂
        toti sunteti foarte cuminti, mai cuminti decat mi-am putut eu imagina 😉

  3. Lilly 02/12/2011 la 23:37 Reply

    foarte frumoase si cuminti dorintele tale, dar poti sa spui si ceva material daca simti nevoia 🙂
    uneori si eu ma gandesc ca e deajuns sa-mi doresc si sa tin pentru mine ca sa se implineasca, alteori ma gandesc ca trebuie lista, trebuie asternute gandurile ca sa se implineasca 🙂
    sunt sigura ca o sa-ti aduca ce iti doresti pentru ca esti foarte cuminte, harnica, si ai multe calitati si Mosu si Doamne Doamne stiu foarte bine 🙂

    • Andra Pavel 02/12/2011 la 23:49 Reply

      Chiar nu vreau nimic. Am o mare problemă în a le sugera alor mei ce să-mi ia 😆 Ceasul mi l-am făcut singură, dintr-unul vechi și ceva material vesel 😀 Deci sunt bine 🙂 Multumesc!

  4. Lilly 02/12/2011 la 23:52 Reply

    atunci sper sa te surprinda Mosu cu lucruri frumoase, sa zambesti, si sa te simti bine alaturi de cei dragi 🙂 sa fie totul o surpriza placuta!

  5. DianaEmma 03/12/2011 la 0:25 Reply

    La cât de vagă ai fost tu, dorești ca alții să îți răspundă? 😛 Ei….

    Eu, sincer, nu mă pot gândi la ceva anume. Ce am avut nevoie mi-am luat eu din timp… iar așa să simt că îmi lipsește ceva mult…
    Vreau sănătate să pot face față drumurilor lungi de la sfârșitul lunii și să ajung cu bine să îmi vizitez familia.

    • Lilly 03/12/2011 la 11:19 Reply

      Mosul meu stie exact ce am spus, ca i-am scris eu destule scrisori 🙂 oricum sunt sigura ca o sa primesc multe cadouri pe care mi le-am dorit de-a lungul anilor si nu le-am primit ;D
      iti place sa fi surprinsa? sa fie un cadou surpriza? sau….sa fie exact ceea ce iti doresti?
      stiu ca iti place sa faci cadouri foarte mult 🙂
      o sa vorbesc cu Mosul sa te duca la cei dragi de Craciun cu sania lui trasa de reni 😉

      • DianaEmma 03/12/2011 la 17:28

        Eu vreau ca un cadou să nu fie ceva ce îmi doresc… mă rog, e un pic diferită ideea. Dacă e ceva ce îmi doresc, vreau să îmi iau singură ca să fiu sigură că e ceea ce am nevoie, că îndeplinește cerințele mele. Îmi place ca un cadou să fie ceva cu o valoarea sentimentală, ca o amintire, nu ceva ce îmi doresc, ce am nevoie. Că alea mi le iau și singură.

        La faza cu surprinsul sunt câteva amendamente… adică nu chiar surpriză-surpriză să mă trezesc că mi se dă viața peste cap. 😆

        Lasă tu moșul ăsta inventat, cu CFR-ul sau ăștia de la drumuri trebuie vorbit. 😆 În oameni stă totul. 😀

      • Lilly 03/12/2011 la 17:46

        cei apropiati te cunosc foarte bine si o sa aiba grija sa-ti faca cadouri asa cum ti le doresti 🙂 CFR? pai totul e ok, zapada nu vine anul asta, cei de la CFR sunt pregatiti pentru zilele care urmeaza, nu exista nici un impediment, am cercetat 🙂

      • DianaEmma 03/12/2011 la 18:36

        Nu e vorba doar de zăpadă.
        Acum 4 ani, exact cu o zi înainte să merg eu cu trenul acasă, fix același tren, fix pe aceeași rută a avut un accident.
        Cred că s-ar putea să ții minte… cel în urma căruia o fată a fost străpunsă de șina de cale ferată. 😦
        Eu am rămas puțin marcată de episodul ăla.

        Nici cu microbuzul nu sunt încântată să merg, că ăia merg ca nebunii, e mic și incomod… și acolo se pot întâmpla multe.

        Iar cu mașina de mergi, cine știe ce nebun intră în tine.

        Nimic nu e sigur pe lumea asta…

      • Lilly 03/12/2011 la 18:42

        imi pare rau ca ai trait asemenea momente ;( da sunt lucruri care isi pun amprenta asupra noastra, ne zguduie siguranta
        nimic nu-i sigur dar eu am sustinut dintotdeauna ca trenul e cel mai sigur mijloc de transport
        eu cred ca daca e sa se intample sigur se intampla, poate pentru ca sunt superstitioasa si mai cred si in destin 😀

  6. pisicaru 03/12/2011 la 4:54 Reply

    Multumesc pentru onoarea de a ma considera un bun cititor al blogului. Sa ai parte de cadouri ftumoase de la mosul,sa primesti tot ce iti doresti si pe deasupra sanatate si fericire .Eu vreau de la mosul, multa dragoste fericire si ducurie pentru toti dusmanii si mai ales pentru toti prietenii. O zi faina.

    • Lilly 03/12/2011 la 11:22 Reply

      placerea e de partea mea sa fiu inconjurata de oameni prietenosi si deasta o sa pun o vorba la Mosu sa va indeplineasca dorintele 🙂
      o zi frumoasa si tie!

  7. Hubba Bubba 03/12/2011 la 8:37 Reply

    Auzi, da’… serios acuma, deja v-au impodobit orasul?
    Nu am ajuns in weekendul asta prelungit la Cluj, asa cum mi-am propus. 😦
    Ce vreau eu de la Mosul? Pai, eu vreau sa ma indragostesc. Da’ in alta ordine de idei, vreau bani sau un parfum scump. Saaaau ceva cercei frumosi. Accesorii, oricum, ca doar is innebunita dupa ele. Si, dupa cum ziceam, daca poate sa vina Mosul la mine si sa ramana… perfect! Numa’ sa fie tanar si sa n-aiba burta. Si-l iau la mine-n patuc. 🙂

    • Lilly 03/12/2011 la 11:36 Reply

      desigur http://stirileprotv.ro/stiri/social/bucurestiul-impodobit-gratis-pentru-sarbatorile-de-iarna-cum-a-fost-posibil-acest-lucru.html
      te asteptam la Cluj sa vezi si tu 🙂 cat suntem de bogatani :)))
      mai bine sa-ti doresti un fat-frumos 🙂 Mosu are treaba multa in perioada asta si sigur nu vrei sa-l imparti cu toata lumea 🙂
      un parfum scump…..hmmmmm… si anume? ai vreo preferinta?
      cerceii imi plac si mie dar restul accesorilor le cam ocolesc 😀

      • Hubba Bubba 03/12/2011 la 23:24

        Am ceva preferinte, da’ prea ieftine pentru cat de cuminte am fo eu anul asta. 🙂
        Eu aveam o obsesie cu cerceii, vad ca acum m-am reprofilat pe inele. 🙂

      • Lilly 04/12/2011 la 14:06

        daca ai fost asa de cuminte sigur mosul te va rasplati cu daruri multe si minunate 🙂
        iti plac inelel mari? cu pietre? care ies in evidenta?

  8. antamac 03/12/2011 la 8:38 Reply

    ahaa,uitasem,trebuie sa-i scriem mosului ce ne dorim,ca el nu e cititor de ganduri :),pot oare sa-i fac o lista mare?pot sa trec si BoraBora?

    • Lilly 03/12/2011 la 11:37 Reply

      Bine ai venit!
      poti sa scri o scrisoare lunga si sa insiri tot ce iti trece prin cap 🙂 si iti doresti desigur 😉
      e obligatoriu sa treci Bora-Bora 🙂

      • antamac 03/12/2011 la 17:30

        sa stii :))daca imi doresc,s-ar putea sa se implineasca 🙂

      • Lilly 03/12/2011 la 17:47

        asta e si famecul, sa se implineasca
        spor la scris 🙂

  9. tink3rbe11 03/12/2011 la 11:09 Reply

    Si la noi s-au aprins luminitele in oras, totul este plin de lumina si culoare.Astept momentul in care va incepe sa se auda mai peste tot sunetul colindelor.
    Inca nu m-am gandit la ce mi-as dori…oricum ar fi iar un maruntis.Am sa las la alegerea Mosului anul acesta.

    • Lilly 03/12/2011 la 17:50 Reply

      pacat ca nu este zapada ca sa fie un peisaj minunat ;(
      un maruntis? adica monede valoroase? sau ceva de suflet?

      • tink3rbe11 03/12/2011 la 21:33

        ceva de suflet.

      • Lilly 03/12/2011 la 21:45

        asa sa fie, Mosul a notat

  10. colorbliss 03/12/2011 la 13:00 Reply

    I-am scris Mosului anul trecut si a tinut cont de randurile mele… Poate ii voi scrie si anul acesta, nu stiu. Cred ca cel mai mult imi doresc liniste si sanatate. In rest, imi indeplinesc eu dorintele 😛

    • Lilly 03/12/2011 la 17:51 Reply

      poti sa-i scri si anul asta 🙂 Mosul are tolba plina de daruri pentru toti cei cuminti 🙂

  11. Nice 03/12/2011 la 13:13 Reply

    Eu am deja pregatit acest articol(cu dorinte de Craciun), l-am scris de o saptamana, dar pentru ca blogul meu nu parea deloc vizitat, am amanat publicarea lui. Am primit leapsa din toamna, de la Paul. Oricum o sa-ti scriu si tie aici cateva dintre dorintele mele, pe restul le vei afla maine sau cand voi decide postarea sa. Imi doresc liniste si siguranta la serviciu si sanatate, ca-i mai buna decat toate. 😛 A, si multa dragoste si bunatate in jurul meu.

    • Nice 03/12/2011 la 13:14 Reply

      Le vei afla daca vei avea bunavointa sa intri pe blog si sa le citesti, evident. 😀

      • Lilly 03/12/2011 la 17:56

        exista vreo indoiala? 🙂
        cand sunt foarte ocupata sau sunt bolnava nu citesc bloguri, dar in rest cel putin va rasfoiesc dar si comentez ca imi face placere acest lucru 🙂

      • Nice 03/12/2011 la 19:15

        Eh, mai glumeam si eu. 😛

    • Lilly 03/12/2011 la 17:53 Reply

      astept si postarea de pe blogul tau, sa citesc intreaga lista 🙂
      cu siguranta Mosul o sa-ti aduca liniste, relaxare, buna dispozitie in preajma sarbatorilor si sper ca aceasta stare sa se prelungeasca si in noul an 🙂

  12. Lusio 03/12/2011 la 18:20 Reply

    In sfarsit am si eu linie :)))

  13. Lilly 03/12/2011 la 18:24 Reply

    da 🙂 v-am pus pe toti sub aceasi linie, sper sa nu se supere Nice 🙂

    • Nice 03/12/2011 la 19:13 Reply

      Nicidecum, ma bucura initiativa ta. 😀

      • Lilly 03/12/2011 la 19:36

        🙂 merci
        oricand cu placere

  14. otilia 03/12/2011 la 19:18 Reply

    Nici eu nu imi doresc multe Lili. :)) In orice caz nu mai multe decat am nevoie. Sanatate, liniste si pace. Si nu ca le-ar aduce Mosul… toate acestea se gasesc in noi.
    Eu am primit mult mai devreme ce am dorit. Nu neaparat fiindca cineva a facut sa fie asa, ci a depins aproape numai de mine. Si ma intreb… Oare sa fie asa? Oare implinirea oricarei dorinte sa depinda in mare parte numai de noi?

  15. Lilly 03/12/2011 la 19:41 Reply

    se poate ca puterea sa stea in noi 🙂 sa depinda foarte mult de noi indeplinirea anumitor dorinte 🙂
    atunci cand nu reusim prin propriile forte sau vrem sa fim surprinsi scriem scrisori la Mosu ;)e mult mai simplu sa ne dorim si dorintele noastre sa fie indeplinite 🙂

  16. Mos Craciun vine de la Cluj 03/12/2011 la 21:17 Reply

    […] multumesc in mod deosebit Lillycai ca s-a gandit la mine, in primul rand, iar de cadouri nu mai […]

  17. Roșcata 03/12/2011 la 21:26 Reply

    Eu vreau o cutie pentru bijuterii, ceva de genul asta 😀 http://shopping.flu.ro/files/clients/80/80/os/6/cutie-eleganta-pentru-bijuterii-2834.jpg
    Fie ca toate dorintele sa ti se implineasca :*

  18. Lilly 03/12/2011 la 21:30 Reply

    foarte frumoasa 🙂 si foarte utila o asemenea cutie 😉
    ai multe bijuterii? aur sau gablonturi?
    merci, sigur se implinesc 😉

    • Roșcata 04/12/2011 la 1:52 Reply

      Nu pot purta aur pentru ca ma irita dar argintul il iubesc 😀
      In general de argint dar sunt si unele de prin piata 😀

  19. Lilly 04/12/2011 la 14:09 Reply

    probabil o intoleranta sau chiar alergie la acest metal pretios 🙂
    si mie imi plac bijuteriile din argint si destea am cele mai multe dar si aurul imi place 🙂
    evident ca nici gablonturile nu-mi lipsesc dar in general am foarte multi cercei 🙂

  20. Pato Basil 04/12/2011 la 14:30 Reply

    Eu sunt multumit cu ce am… dar nu m-ar deranja sa vina o oferta pe blog… sa pun 2-3 bannere si sa castig vreo 700 de euro pe luna 😛

  21. Lilly 04/12/2011 la 14:33 Reply

    oho n-ar fi rau deloc 🙂 sper sa te ajute Moshu

  22. Lusio 04/12/2011 la 16:20 Reply

    Ohh.. imi place tema asta..

    Much better

  23. […] 2-3 bannere de 700 de euro pentru Pato, sanatate, fericire si un baiat bun, iubitor si istet pentru Lilly, o vacanta ca-n basme pentru Paul, multa pace si iubire pentru Ovi, o excursie in Japonia pentru […]

  24. Lilly 04/12/2011 la 19:57 Reply

    merci Lusio 🙂 eu inca nu m-am obisnuit cu ea dar simteam nevoie de schimbare 😉

  25. Orry 05/12/2011 la 18:01 Reply

    in general nu am dorinte marete, de genu sa nu se poata implini… dar anul asta vreau sanatate bebeline si bineinteles …. zapada! Muuuulta!

  26. Lilly 05/12/2011 la 23:28 Reply

    multa sanatate va doresc si eu :)si un Mos darnic 😉
    si eu vreau zapada de Craciun 🙂

  27. artificiality 06/12/2011 la 19:03 Reply

    Vai, listă? să fiu întreg, sănătos, să-mi finalizez proiectele şi să fie la fel şi pentru cei dragi, e tot ce îmi doresc.

    Şi ce vă doresc şi vouă să vi se întâmple 🙂

    • Lilly 06/12/2011 la 22:34 Reply

      multumim 🙂 si noi ne concentram pentru implinirea dorintelor tale 🙂

  28. […] si zâmbete pentru voi: Tiberiu Orasanu, Ioan Usca, Pato Basil, Motanul Incaltat, Lilly, Virusverbalis, Rokssana, Visual, Mirela Pete, Noapte buna copii, Teo Negura, Orry, Ragnar, Tu1074, […]

  29. […] a dat chemarea, eu raspund la apel si o sa ii scriu Mosului o scrisorica aici si una pe o foaie alba ( pe asta din […]

  30. Marmotica 06/12/2011 la 23:13 Reply

    Ne concentram cu totii, ca toate dorintele sa se implineasca si sa citesc mai incolo ca sunteti toti fericiti . Buei, da primarul vostru din Cluj e smecher, cati bani nene. Eu nici nu am vazut la noi luminitele, am trecut asa prin apropiere de centru si am vazut ceva luminite. Mai am timp pana la anul 🙂

  31. Lilly 06/12/2011 la 23:20 Reply

    multumim Marmotica la fel si tie 🙂
    primarul nostru dupa cum se stie e dupa gratii dar in vremurile bune cred ca a facut asemenea contractari 😉
    si la Bucuresti s-a anuntat un mare brad si ceva holograme pe la Palat 🙂 nici cu voi nu mi-e rusine;)

  32. Marmotica 06/12/2011 la 23:27 Reply

    Da, dar daca e mocaaa 😆 Oricum la nivel de tara, ne-au dat clasa altii. Dar daca nici acum nu avem voie sa ne bucuram de lumini, atunci cand? Si asa suntem tristi si necajiti din cauza crizei , daca de sarbatori nu ar mai fi luminite apaaai .. Bine ca imi spui tu de holograme si brad , vca eu habar nu aveam. Ultimele luni din an sunt luni de varf la munca si sunt cam ingropata acolo 🙂

  33. Lilly 06/12/2011 la 23:37 Reply

    in luna decembrie orasele sunt cele mai frumoase si eu ma bucur cand vad ce frumos e impodobit Clujul
    la stiri am auzit, in weekend ca in rest la fel sunt si eu, depasita de situatie 🙂
    sa te duci si tu in centru sa vezi ce frumos v-ati impodobit, moca 🙂

Lasă un comentariu