Cine vrea si cine poate!

Stiti ca-i perioada examenelor, toti studentii sunt in  s(tr)esiune. Imi amintesc si eu cate nopti nedormite, cata cofeina pentru energie, cat stress pentru o nota.

Ce bine ca a trecut! Dar nu pentru toti. Hubba Bubba mi-a cerut un favor, si atat pot face si eu, sa o ajut sa promoveze un chestionar. Nu e deajuns sa-l promovez de aceea am rugamintea daca puteti sa va indurati, de dragul studentiei, sa-l completati. Trebuie fata sa ia examenul!

Chestionarul este despre telefonia mobila si il gasiti aici.

Eu cred ca sunt experta in completat chestionare, a fost o perioada in care am participat la multe studii de piata, eram ca si un cobai. Nu stiu cum de nu s-a prins nimeni, mai ales ca ma sunau sa verifice veridicitatea datelor. Chiar si azi m-au sunat de la ceva companie dar nu ma potriveam profilului. Foarte bine! dar uite ca tot n-am scapat. Hubba a fost placerea mea.

Multumesc anticipat!

Tag-uri:, , , , , ,

7 gânduri despre „Cine vrea si cine poate!

  1. Hubba Bubba 22/01/2011 la 20:39 Reply

    Multumesc mult, mult de tot, esti o dragutza! Stiam eu ca voi avea parte de ajutorul vostru :*

  2. Lilly 22/01/2011 la 20:44 Reply

    cu mare placere, oricand 🙂

  3. Nice 23/01/2011 la 10:22 Reply

    Frumos gestul tau, draga Lilly. 🙂

  4. Lilly 23/01/2011 la 10:49 Reply

    Nice, ma faci sa rosesc

  5. Hubba Bubba 23/01/2011 la 11:19 Reply

    Foarte dragutz, intr-adevar, chiar am zis ca sa traiasca Facebooku’, blogu’, Twitteru’ messu’ si utilizatorii lor 😀

  6. Lilly 23/01/2011 la 11:24 Reply

    sa traiasca 🙂 asta inseamna ca ai reusit?

  7. Hubba Bubba 28/01/2011 la 1:25 Reply

    Da, am cam reusit, saru’mana!

Lasă un comentariu