Prima intalnire!

Helaaaaaau! 🙂

am lipsit cam mult si v-am dus dorul, cred ca si voi pentru ca am vazut ca ati intrat pe aici si vreau sa va multumesc.

Ce am facut? Apoi… m-am legat de un suflet, de un om, printr-un certificat, un inel si o legatura chimica care nu se poate explica. Ne dorim sa fie aceasta legatura puternica, sa ne iubim si respectam mereu, sa petrecem clipe minunate impreuna si sa construim ceva frumos.

Si…mi s-a mai intamplat ceva frumos ceva ce mi-am dorit de mult si anume sa vad marea.

Nu pot spune ca a fost foarte incantata sa ma cunoasca, sau asa se comporta ea la prima intalnire, vrea sa impresioneze

DSCN4471

am pasit cu talpile prin nisip

DSCN4679

si am scris pe nisip

DSCN4540

si am vizitat multe locuri de pe Insula Zakynthos, Grecia

DSCN4491

DSCN4509

DSCN4513

DSCN4548

DSCN4544

DSCN4556

DSCN4690

DSCN4697

Voi cum sunteti? fericiti ca a venit toamna?

Tag-uri:, , , , , , , ,

12 gânduri despre „Prima intalnire!

  1. tink3rbe11 16/10/2013 la 21:06 Reply

    Helaaaaauuu :)) …tare m-a amuzat salutul tau!
    Mai fata mai….sa fii fericita si sa-ti dea Domnul, multi ani plini de bucurii, intelegere si copii frumosi (e o treaba si cu urarile astea),sa ai o casnicie linistita si ….si cum o vreti voi.
    ma bucur sa vad ca toamna la tine a venit cu…cu de toate.
    Secretoas-o!

    • Lilly 16/10/2013 la 21:51 Reply

      🙂 e amuzant acest salut si deasta imi place 🙂
      multumesc pentru toate urarile! sa fie! 🙂
      eu pot spune ca am avut o toamna foarte frumoasa, cu emotii si trairi minunate!
      putin mister nu strica niciodata 😛

  2. Nice 16/10/2013 la 21:16 Reply

    O viata frumoasa impreuna va doresc! Sa fiti fericiti! 🙂
    Marea Ionica…atat de albastra, inegalabila. Super alegere pentru prima data.
    Da, sunt fericita ca a venit toamna. :))) Dar doar datorita peisajului, culorilor si temperaturilor. In rest…sentimente confuze si multa melancolie. Si epuizare cat cuprinde la job. Cert e ca nu mai am chef de nimic, trec printr-o perioada neagra.

  3. Lilly 16/10/2013 la 21:55 Reply

    multumim draga Nice! 🙂 sa se implineasca toate urarile de bine pe care le-am primit! 🙂
    Marea Ionica e foarte interesanta colorata ba in albastru, ba in verde 🙂
    jobul ne cam scoate peri albi din pacate,si la mine e multa munca si oboseala.
    sper sa-ti revi, sa vezi luminita de la capatul tunelului, sa nu te lasi invaluita de aceasta negura. Fii puternica!
    peisajele de toamna scaldate in lumina soarelui arata demential dar din pacate acum ploua cu galeata :d

    • Nice 18/10/2013 la 19:52 Reply

      Da, si la noi a plouat sau a fost inchis pana azi dupa-amiaza cand in sfarsit a iesit soarele. Ce pacat ca nu am putut sa profit de el…
      Pai ce, gata, v-ati si intors la munca? Asa repede? :soc:
      Apropos, am uitat sa-ti spun, foarte nice pedichiura in stil french. Like it. 🙂 Asa porti tu mereu sau doar la evenimente deosebite? 😀 😛

      • Lilly 20/10/2013 la 21:07

        weekendul asta a fost insorit si la Cluj si chiar ne-am bucurat de el 🙂
        daaa, ne-am intors la munca, tot ce e frumos se termina repede:)
        merci, din cand in cand imi fac frech, mai mult vara, iarna nici nu prea imi ojez unghiutele de la picioare,le las in pauza 🙂

  4. genlaura 17/10/2013 la 12:15 Reply

    Casa de piatra si sa fiti fericiti!

  5. Lilly 17/10/2013 la 18:41 Reply

    multumim! 🙂
    bine ai venit!

  6. Hapi 24/10/2013 la 20:39 Reply

    Ce intens ai trait ultimele luni! Niste poze minunate Lilly si ma bucur ca e soare in viata ta

  7. Lilly 26/10/2013 la 20:18 Reply

    da Hapi parca am trait un vis dar ma bucur ca e realitate si ma bucur ca e soare si pe strada mea 🙂
    a fost o vacanta foarte frumoasa in Grecia, sper sa ne reintoarcem la anul 🙂
    multu! 🙂

  8. otilia 06/11/2013 la 13:49 Reply

    Felicitari (Lilly) din toata inima!

  9. Lilly 07/11/2013 la 18:46 Reply

    multumesc mult Otilia! te imbratisez cu drag! 🙂

Lasă un răspuns

