Septembrie, iar!

Daca n-ati reusit sa traiti la maximum luna septembrie sa nu va para rau. Acum aveti ocazia sa o traiti la maximum. E septembrie, iar.

E foarte frumos afara, parca acum incepe toamna. Cerul e de un albastru intens, te pierzi uitandu-te la el. Soarele caldut si  stralucitor iti reda pofta de viata.

Pacat ca nu mai sunt frunze pe pomi, culoarea aramie ar straluci in razele soarelui ca si aurul. E momentul sa ne incarcam bateriile asa ca nu mai pierdeti timpul in casa, bucurati-va de septembrie in noiembrie.

O zi minunata!

 

Tag-uri:, , , , ,

5 gânduri despre „Septembrie, iar!

  1. Nice 14/11/2010 la 17:36 Reply

    Superb indemn, m-am uitat de 3 ori la data articolului sa vad daca am nimerit pe cel mai recent… :))
    Maine vor fi iar 22 de grade, meteodependenta e in toi! 😛

  2. Lilly 14/11/2010 la 17:42 Reply

    ai nimerit bine 🙂
    daca e cald si soare eu o sa ma bucur, ma afecteaza vremea atunci cand e posomorata, dar asa? nu-mi ramane decat sa am bucur si sa am incarc de energie pozitiva

  3. skykery 16/11/2010 la 7:09 Reply

    O melodie care iti mai incanta ziua / daca scoala nu o face 😀

    • Lilly 16/11/2010 la 18:57 Reply

      Bine ai venit skykery!
      🙂 trebuie sa ne facem zilele mai frumoase

  4. […] Angel, Chocolatfollie, Cristian Dima, Delia, Diana Emma, Gabriela Elena, Julien Sorel, Klausen, Lilly, Marrynusha, Malli, Miscellaneous11, Ovi, Paul, Pato Basil, QED, Roxana, Silvia, Serginho, Space […]

Lasă un comentariu