Un petec de Cluj!

Duminica. Toamna. Eveniment important. Nunta lui Ralu Raluca Ralucutza cu Razvan. Casa de piatra! Tot binele din lume pentru doi oameni minunati!Flori. Felicitari. Poze. Clujul intr-o zi linistita de toamna.Porumbei.Nori negri. Multe zambete.


Duminica frumoasa!


Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „Un petec de Cluj!

  1. Black Angel 17/10/2010 la 14:33 Reply

    ha ha… ma gandeam ca ar fi bun sa vorbesti si despre tine asa … cat mai curand :mrgreen:

  2. Lilly 17/10/2010 la 14:54 Reply

    hahaha…mie nu o sa mi se intample asa ceva :))

    • Black Angel 19/10/2010 la 19:37 Reply

      De ce?

      • Lilly 19/10/2010 la 19:56

        nu toate lucrurile sunt pentru toti oamenii 😀

  3. Nice 18/10/2010 la 8:53 Reply

    Casa de piatra celor doi fericiti, iar tie mai mult optimism. :)))

    • Lilly 18/10/2010 la 19:00 Reply

      merci, o sa le transmit
      aaaaaa….o sa-mi transmit si mie 😉 merci

  4. morena 18/10/2010 la 12:01 Reply

    Pai, casa de piatra lor! Si sa fie fericiti. Foarte frumoase pozele.

  5. Lilly 18/10/2010 la 19:01 Reply

    sa fie Morena!
    merci, mi-am luat si eu aparat si acum evident sunt obsedata sa fac poze desi nu ma prea pricep :))))

  6. […] Am luat-o de la Lilly. […]

Lasă un răspuns

