6 Zambete!

Leapsa asta am primit-o inainte de Paste, dar luna aprilie a fost pentru mine una foarte plina, cu multa agitatie, stress, lipsa de inspiratie si timp.Asa ca am tot amanat leapsa primita de la Pato si m-am hotarat sa o onorez in seara asta.

6 motive care ma fac sa zambesc:

1. bebelusii si copiii – cand vad un bebelus instant ma topesc, nici daca as fi inghetata nu m-as topi asa rapid. Mi se umple sufletul de bucurie si zambetul mi-e pana la urechi. Si copiii mici la fel, pana in 10 ani, apoi parca nu mai sunt asa de interesanti, sau cel putin nu pentru mine.

2. indragostitii care se sorb din priviri, care se tin strans de mana, care se saruta fara sa le pese de nimic, care emana prin toti porii dragoste, romantism fara a fi vulgari.

3. atunci cand primesc flori. Mi se pare intotdeauna cel mai frumos cadou pentru o femeie, un gest romantic si frumos.

4. prezenta si cuvintele de invataura spuse de regretabilul Mitropolit Bartolomeu Anania- vocea, harul, talentul de orator si sufletul lui adunau mii de credinciosi, multi tineri dornici de a-si umplea sufletul de bucurie, de a zambi cusufletul.

5. o comedie romantica care sa ma relaxeze si sa ma binedispuna dupa o zi plina si obositoare.

6. multe lucruri marunte dar importante pentru mine: ciocolata, o imbratisare calda, familia, o melodie, bucuria si implinirea altora, prietenii, un banc, un loc frumos, un spectacol, un animalut, o amintire, o zi minunata …etc

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , ,

23 de gânduri despre „6 Zambete!

  1. Pato Basil 30/04/2011 la 21:43 Reply

    🙂 smile!

  2. Lilly 30/04/2011 la 21:45 Reply

    zambesti la zambete? 😉

  3. Lilly 30/04/2011 la 22:01 Reply

    ba da, normal ca l-am citit si stiu ca avem puncte in comun care ne fac sa zambim 🙂

  4. vacitim 01/05/2011 la 11:21 Reply

    foarte frumos 🙂

    Mie mi-ar fi greu sa fac leapsa asta…eu zambesc din 6 milioane de motive :))))))

    • Lilly 01/05/2011 la 13:03 Reply

      multumesc 🙂
      tu esti o persoana vesela si plina de viata, mereu cu zambetul pe buze 🙂
      ai putea incerca sa alegi lucrurile care iti fac sufletul sa zambeasca 🙂

      • vacitim 01/05/2011 la 13:12

        Cu placere!

        Merci, esti draguta!
        Hmmm…sa incerc: soarele dimineata cand deschid ochii, prietenia oamenilor dragi din viata mea, bucuria de simti minunatia lumii dni jurul meu,lectura unei carti, meditatia si linistea perfecta, rasul din suflet al unui om, inocenta si visurile copiilor, sa smulg un zambet unui om trist, siguranta ca nu sunt singur la greu…cuvintele frumoase care mi se adreseaza…

  5. Preț « Marin Toma's Blog 01/05/2011 la 11:53 Reply

    […] poți să ieși în stradă să strigi: vă cer iertare! Să aduci aproape tot ce îți stă în depărtare În fiecare zi să poți să dai binețe unei pietre Și să […]

  6. Lilly 01/05/2011 la 13:14 Reply

    „sa smulg un zambet unui om trist” – asta e o mare calitate pentru cei care reusesc asa ceva si cred ca-ti da o mare implinire sufleteasca 🙂

    • vacitim 01/05/2011 la 13:23 Reply

      Nu imi place să văd oameni triști 🙂 Așa că încerc pe cât pot să îi încurajez și să îi fac să zâmebască și să continue să lupte 🙂

      • Lilly 01/05/2011 la 13:26

        nici mie nu-mi plac oamenii tristi, imi place veeselia si buna dispozitie 🙂
        viata trece mult mai frumos cand suntem veseli si zambim 🙂

    • vacitim 01/05/2011 la 13:37 Reply

      Absolut! 🙂

  7. TED 01/05/2011 la 13:41 Reply

    interesting.

  8. Nice 02/05/2011 la 1:10 Reply

    Un loc frumos, o amintire, o zi minunata…iata ca avem ceva in comun. 🙂

    • Lilly 02/05/2011 la 20:01 Reply

      avem multe lucruri in comun, mereu descoperim cate ceva 🙂

  9. Lusio 03/05/2011 la 22:09 Reply

    „1. bebelusii si copiii” – Adauga si catelusii ca si dupa aia va topiti badly :mrgreen:

    Daca vreti sa impresionati gagici sau MACAR sa aveti ceva pt INTRO.. luati-va bebelus (chiar daca nu e al vostru), luati-va un catelus dragalas chiar daca nu e al vostru.. dar e de ajutor:))

    • Lilly 03/05/2011 la 22:15 Reply

      Lusio ce haios esti :)))
      da e adevarat imi place tot ce-i mic: beblusi, animalute de orice fel, apoi cum cresc cum imi pierd interesul pentru ei
      bebelusii pentru mine sunt balsam pentru suflet 🙂
      n-am avut ocazia sa experimentez asa ceva – sa fiu cucerita cu un bebelus sau animalut 🙂

      • Lusio 03/05/2011 la 22:42

        Si ce ma cand creste copilul tau nu-ti mai place ? Tu doresti doar bebelusi ? 😯 :mrgreen:

        And mersi….pt haios 🙂

      • Lusio 03/05/2011 la 22:44

        Poate o sa par mai tiran.. dar mie nu prea-mi plac bebelusii ALTORA (doar ce tine de rude SAU AL MEU, atunci m-as topi dupa el/ea/ei 😎 Primul meu vis e sa devin Unchi).. si cam prefer pe aia mai maricei, dar mai cu capu pe umeri, mai inteligenti, ca am intalnit si pustiuleti mai tampitei si mai mult ma enervau:))

      • Lilly 03/05/2011 la 23:23

        cu siguranta ca o sa-mi placa, pentru ca imi plac copiii in general, dar dupa bebelusi sunt topita 🙂
        doresc bebelus care apoi o sa creasca mare mare si tot puiul mamei o sa ramana 🙂

  10. Lilly 03/05/2011 la 23:25 Reply

    eu sunt deja matusa, am nepotica de al frate-mio si multi alti nepoti de la verisori 🙂
    mie imi plac toti copiii,langa blocul meu este o gradinita si in fiecare dimineata vad copilasi si tare ador sa le zambesc si sa-mi zambeasca 🙂

    • Lusio 04/05/2011 la 10:31 Reply

      Vei fi o mama buna 😀

Lasă un răspuns

