Exercitiu!

E vara, cald, canicula, nu ai telefon mobil, i-phone, i-pad, calculator/laptop, internet, cablu tv si tehnologie de ultima generatie.

Ai doar un job cu program prelungit, cu stress, cu multa munca dar si timp liber dupa-masa.

Cum iti petreci timpul liber? Ce ai face daca nu ai avea atata tehnologie cata ai acum? Iti poti imagina?

Se poate prelua si ca leapsa 🙂

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

28 de gânduri despre „Exercitiu!

  1. DianaEmma 19/07/2011 la 23:10 Reply

    Aș citi mai mult… m-aș plimba mai mult… ce naiba… dacă nu aș avea tehnologia, aș scrie scrisori toată ziua și aș face drumuri până la poștă. 😀
    Și probabil aș freca podelele zilnic. 😆

    • Lilly 20/07/2011 la 21:56 Reply

      am gasit si eu zilele trecute o cutie cu scrisori din liceu si generala, cu felicitari si vederi 🙂 le-am rasfoi asa usor, si mi-am zis ce vremuri!
      si eu cred ca m-as plimba mai mult, as citi, mi-as gasi alte pasiuni si poate mi-ar fi mai bine 🙂
      ” Și probabil aș freca podelele zilnic. :lol:” – la propriu sau la figurat ?

      • DianaEmma 20/07/2011 la 22:20

        La figurat, adică aș curăța mai mult decât trebuie prin casă. 😆

      • Lilly 20/07/2011 la 22:29

        un figurat la propriu 🙂
        si mie imi place sa fac curat, uneori sunt chiar obsedata 😀

  2. Roscata 20/07/2011 la 0:33 Reply

    Cel mai probabil as face prajituri. Imi place la nebunie sa fac prajituri dar, pe caldura asta nu prea ma trage sa stau in bucatarie.
    As colinda orasul, m-as plimba mai mult, as iesi cu bicicleta, as scrie ciorne, as merge des la biblioteca, as incerca noi retete culinare, as face multe lucruri…
    Am avut, anul trecut, o perioada fara pic de tehnologie si nu am patit nimic :D, am gatit des si variat, am lenevit pe terasa, am facut plimbari lungi si dese…

    • Lilly 20/07/2011 la 21:58 Reply

      e crima si pedeapsa sa stai langa cuptor vara, asta-i o pasiune care merge bine in celelalte anotimpuri, acum mai bine papi o salata, niste fructe si gata desertul 🙂
      eu nu am stiu da pe bicicleta 😦 dar fara tehnologie sigur as invata
      deci…se poate si fara atata tehnologie 😉

  3. tink3rbe11 20/07/2011 la 12:57 Reply

    As citi , as merge in parc ,as lenevi gandind la toate cele care se invalmasesc in fiecare zi , as merge in vizita….

    • Lilly 20/07/2011 la 22:00 Reply

      sunt convinsa ca ne-am intalni mai des cu prietenii dc nu am avea telefoane, internet 🙂
      am face mai multe iesiri, mai multe chefuri, cred ca am avea o viata mai frumoasa si mai linistita 🙂

  4. Nice 20/07/2011 la 16:47 Reply

    As merge la spa-ul meu preferat, la piscina si fitness. Si, evident, la shopping.

    • Lilly 20/07/2011 la 22:02 Reply

      SPA ! mi-ar prinde bine si mie un masaj acum 🙂 m-as relaxa

  5. artificiality 20/07/2011 la 20:47 Reply

    Aş muri 😀

    Oricum, plănuiesc o pauză de la computer, cel puţin, în luna august. Sper să mă ţin de cuvânt.

    • Lilly 20/07/2011 la 22:03 Reply

      asa legat esti de tehnologie? crezi ca dincolo de tehnologie si internet nu mai este viata?
      pauzele fac bine, asta pot sa-ti spun 🙂

      • artificiality 22/07/2011 la 3:25

        Pauzele da… dar gadgeturile sunt o pasiune, aşa că nu mă pot lipsi de ele…

        Mereu trebuie să butonez sau să manevrez ceva 😀

      • Lilly 24/07/2011 la 22:19

        e bine sa ai pasiuni 🙂
        acum sunt si eu intr-o pauza ;D

  6. Lupanu 21/07/2011 la 22:10 Reply

    Daca as fi la munca si nu as avea cele de mai sus mentionate as face urmatoarea chestie. Exista o vorba: ORICAT DE MICA NE-AR FI LEAFA, NOI TOT PUTEM MUNCI MAI PUTIN DECAT NE PLATESC EI! 🙂

  7. Lilly 21/07/2011 la 22:24 Reply

    :))))) eu chiar nu cred acest lucru, sincer; avand in vedere faptul ca vremurile in care traim sunt f instabile, locurile de munca sunt putine, vanate, cred ca punem mai mult suflet decat ar tb, si muncim cu mult mai mult decat ne platesc ei, cel putin in cazul meu

    teoretic putem munci mai putin dar practic de multe ori punem viata noastra pe un loc secund, mereu facem sa fie bine la job si apoi in viata personala, de cate ori ti-ai neglijat familia sau prietenii din cauza jobului? iti spun eu ca de foarte multe ori
    munca inobileaza sufletul! cu asta ma consolez 😉

  8. […] merge mai departe la: Addicted, Cris-Mary, Ana, Nice, Lilly, frmshk, Florentin si Giulia.  Care sunt animalele voastre de companie pe care vi le-ați dori sau […]

  9. Nice 29/07/2011 la 22:53 Reply

    Asta-i blog in vacanta? :))

    • Lilly 30/07/2011 la 21:47 Reply

      daaaaa 🙂
      sper sa revin curand 😉

      • Nice 30/07/2011 la 22:23

        Cum adica speri? 😦

      • Lilly 31/07/2011 la 11:17

        din cand in cand mai tb si cate-o pauza, dar cu siguranta o a revin in forta 🙂

  10. […] Alina, Colorbliss, Coolnews,Cris-Mary,Dragos FRD, Lusio, Modern Talking, Julien Sorel, Hapi, Lilly, Misce, Mihaela, Pato, Paul, Roscata, Roxana, Silvia, Torden, […]

  11. Ro-Help 30/07/2011 la 23:25 Reply

    Daca nu as avea tehnologie ? Pai as inventa varianta de Facebook prin posta si am comunica prin scrisori . Trimiti scrisoarea, ajunge la sediul Facebook si iti schimbi statusul .

    • Lilly 31/07/2011 la 11:19 Reply

      Bine ai venit Ro-Help!
      :)))) care status? cel de „plimb scrisori? ” :))))))

  12. andrew 01/08/2011 la 19:24 Reply

    Ai putea sa citesti, sa te plimbi foarte mult, sa cunosti lume noua, si de ce nu, sa ti un jurnal. 🙂

    • Lilly 01/08/2011 la 22:35 Reply

      un jurnal pe care sa-l citesti la batranete 🙂

  13. […] primă iubire, brunetă cu zâmbet inocent Eram mic țânc pe atunci, dar mi-ai înfipt în piept toți spinii Pe care îi aveai în corpul tău pe care îl studiam […]

  14. […] merge la: Addicted, frmshk, Lilly, Lif, Mihaela, NightOn, Roxy și cine mai poftește să se […]

Lasă un comentariu